Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeertje hero probere, maar waar te vinden?

Keertje hero probere, maar waar te vinden?

187 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
A
AstronoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
Mr 187 zei:
nutsss zei:
Let it be....
Klik om te vergroten...
hmmmz,ben ik het deels mee eens,en deels niet :(
ik zit ook met het gedacht dat ik heroine (OOOOOOOOIT) als ik oud(35-40) en wijs genoeg ben wel eens wil chinezen!!!
gewoon om het gevoel eens licht te hebben...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Hmm...ik ben nu 36 en ik zal het niet in mijn hoofd halen om dat een keer te proberen. Ik weet hoe ik ben met sigaretten, paddos, XTC, koffie en alles wat maar enigszins verslavend kan werken, dus ik ga die teloorgang voor mijzelf, mijn vrienden en familie besparen
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
frapannn zei:
stuikerken zei:
Ik vind die jeuk eigelijk helemaal niet zo irritant, ik neem het er gewoon bij.
En kotsen, als je een uur of 3 voor dat je gaat gebruiken niet meer eet ga je niet zo vlug kotsen hoor. En dat warme gevoel vind ik eigelijk wel zalig, vooral in de winter :P
Klik om te vergroten...

Dus de bijwerkingen van hero geven je zelfs een aangenaam gevoel:)
Klik om te vergroten...
Hmm ik moet me beter verwoorden.
Nee, maar het is meer zo als je onder invloed bent van hero dat je je eigelijk niks aantrekt van de bijwerkingen. Welja ik toch niet.
En dat warme gevoel vind ik persoonlijk wel aangenaam ja.
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#3
stuikerken zei:
frapannn zei:
stuikerken zei:
Ik vind die jeuk eigelijk helemaal niet zo irritant, ik neem het er gewoon bij.
En kotsen, als je een uur of 3 voor dat je gaat gebruiken niet meer eet ga je niet zo vlug kotsen hoor. En dat warme gevoel vind ik eigelijk wel zalig, vooral in de winter :P
Klik om te vergroten...

Dus de bijwerkingen van hero geven je zelfs een aangenaam gevoel:)
Klik om te vergroten...
Hmm ik moet me beter verwoorden.
Nee, maar het is meer zo als je onder invloed bent van hero dat je je eigelijk niks aantrekt van de bijwerkingen. Welja ik toch niet.
En dat warme gevoel vind ik persoonlijk wel aangenaam ja.
Klik om te vergroten...

Nu begrijp ik je beter


:wave:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
@ topicstarter... je kent de verslavingskansen.. je weet hoe slecht het is... waarom zou je dan toch willen grbruiken? Niet doen :)
Klik om te vergroten...

hoe "slecht" het is? wat is er slecht aan dan?

ik denk dat je de verslavingskans overschat, zoals 95% dat ook doet, tja vooroordelen he. (of heb je ervaring en vind je het enorm verslavend?)

ter illustratie:
Mensen, die net een operatie hebben ondergaan, krijgen vaak opioïden/opiaten toegediend vanwege de pijn, in het ziekenhuis. Dit wordt soms verlengd tot enkele weken. In deze tijd ontstaan er vaak bijwerkingen zoals euforie en lichamelijke 'afhankelijkheid', en tolerantie waardoor de dosis soms enorm wordt opgevoerd. De doseringen van bv. morfine in ziekenhuizen voor erge pijn zijn wel minder hoog dan de dosis die de verslaafde gebruiker neemt, maar reken maar dat er euforie bij komt en dat de mensen ervan genieten om in een opium roes te zitten.

De behandeling met het opiaat/de opioïde wordt stopgezet als de (ergste) pijn over is. Er zijn verslagen dat patiënten regelmatig met ontwenningsverschijnselen van het medicijn te maken hebben, het 'cold turkey'. Toch gaan deze mensen (99,9%) nooit zo dwangmatig op zoek naar een opiaat zoals een verslaafde dit doet. Ze klagen vaak niet eens over de ontwenning (cold turkey is namelijk zwaar overdreven vaak).

Conclusie die je hieruit kan trekken; als iemand een maandje of twee dagelijks 24/7 een opiaat gebruikt, en het dan niet meer gebruikt plotseling (én in ontwenning gaat) is er in 99,9% van de gevallen niks aan de hand.

Het vooroordeel zegt iets dat veel verder van de waarheid is, iets in de zin van: "als je drie of vijf keer heroïne gebruikt ben je verslaafd", of zelfs "als je heroïne probeert ben je gelijk verslaafd".

fnea.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kheb paar van men beste maten zien dood gaan aan Hero en ze waren nog zo jong , Mens! doe het gwn niet. Je kan het niet vergelijken Coke,XTC,enal..
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://nl.youtube.com/watch?v=oOdH1rQ5DBE
http://nl.youtube.com/watch?v=kOPOK24g9Cc
http://nl.youtube.com/watch?v=6TQJWTZ5N ... re=related
S
SerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ik wou mijn ervaring eventjes delen met jullie.
Ik heb vorige week hero gespoten. Het was gewoon een verlangen ik moest moest en moest weten hoe het voelt. Het gevoel was te extreem voor mij, te lekker, te ver van de realiteit. Dat laatste vond ik maar niks.

Ik kan begrijpen dat mensen hier gelijk verslaafd aan raken. Maar als jezelf goed genoeg kent, je weet wat je in je leven wil. Dan zou je t een keertje kunnen proberen.

1 keer en nooit meer.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
^
Lucky you.
Pest is dat de meeste mensen er niet zo weloverwogen mee omgaan als jij, zij rollen er vaak onbewust steedds dieper in.
Wanneer je je er echter, zoals jij , bewust van bent waarmee je bezig bent is het niets gevaarlijker dan geblinddoekt, tijdens de spits, de A9 over te steken.

Grr.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De pest is dat de meeste gaan gebruiken als ze ongelukkig zijn.

Dat is de hamerslag, de bodem voor een langdurige heroine verslaving.

En van de heroine word je heel gauw ongelukkig .... 2de nadeel.

Groet

Stonie

ps: Ik bewonder de mensen wel die het 1 x doen en nooit meer.
Mijn naalden fobie is gewoon te sterk.
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
De pest is dat de meeste gaan gebruiken als ze ongelukkig zijn.

Dat is de hamerslag, de bodem voor een langdurige heroine verslaving.

En van de heroine word je heel gauw ongelukkig .... 2de nadeel.

Groet

Stonie

ps: Ik bewonder de mensen wel die het 1 x doen en nooit meer.
Mijn naalden fobie is gewoon te sterk.
Klik om te vergroten...

Chase the dragon :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
becker zei:
lysergine25 zei:
De pest is dat de meeste gaan gebruiken als ze ongelukkig zijn.

Dat is de hamerslag, de bodem voor een langdurige heroine verslaving.

En van de heroine word je heel gauw ongelukkig .... 2de nadeel.

Groet

Stonie

ps: Ik bewonder de mensen wel die het 1 x doen en nooit meer.
Mijn naalden fobie is gewoon te sterk.
Klik om te vergroten...

Chase the dragon :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat was ook mijn gedachte. Maar beter nog is het gewoon helemaal niet proberen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
De pest is dat de meeste gaan gebruiken als ze ongelukkig zijn.

Dat is de hamerslag, de bodem voor een langdurige heroine verslaving.

En van de heroine word je heel gauw ongelukkig .... 2de nadeel.

Groet

Stonie

ps: Ik bewonder de mensen wel die het 1 x doen en nooit meer.
Mijn naalden fobie is gewoon te sterk.
Klik om te vergroten...

Je kunt het ook roken of snuiven, ook gedaan,lekker genoeg, ( het was of hero of opium, ben laatst bij een topic hier erachter gekomen dat opium dus ook lichtbruin kleurig kan zijn en kan lijken op hash, maar opium ligt denk ik wel kwa effect dicht bij heroine ).
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
BillyBilo zei:
opium is heel donker van kleur en het lijkt niet eens op heroine.
Klik om te vergroten...

Dan was het dus hero lijkt me zo.
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#14
jaja zei:
^
Lucky you.
Pest is dat de meeste mensen er niet zo weloverwogen mee omgaan als jij, zij rollen er vaak onbewust steedds dieper in.
Wanneer je je er echter, zoals jij , bewust van bent waarmee je bezig bent is het niets gevaarlijker dan geblinddoekt, tijdens de spits, de A9 over te steken.

Grr.
Klik om te vergroten...

en zo is het precies!
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#15
ik denk dat er heel erg veel hier zijn, die denken dat ze ooit eens opium gerookt hebben, terwijl ze eigenlijk gewoon heroine gerookt hebben.

ik weet totaal niets van opium af dus het is echt just a hunch :wink:

wat kost opium eigenlijk?

:wave:
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ *proest van het lachen*
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het lijkt mij wel logisch. Een Hero-dealer zal zo sneller nieuwe klanten aantrekken. Wat betreft de gebruiker; gewoon denken dat je Opium hebt, dat werkt drempelverlagend.

In al die jaren ben ik Opium nog nooit tegengekomen. Misschien dat het in bepaalde (etnische) kringen wel circuleert.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Opium is één van de weinige opiaten die ik eventueel nog wel een keer wil doen.

Maar opium is zeldzaam in Nl dus?
E
EuphoriaLid
01-01-2024, 00:00
#19
naja ik blijf erop dat ik evengoed hero nog wel eens wil proberen, ik weet van mezelf dat ik sterk sta, maar ik ben gewoon erg benieuwd :) het enigste probleem blijft dat ik niet weet waar ik het weg kan halen, terwijl ik van iemand gehoord heb dat er wél iemand in Alkmaar is die het verkoopt..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miriam zei:
waarom zou je dat in godsnaam doen? hero is echt not-done :rolleyes:
Klik om te vergroten...
€430 op een dag basen wel? Nu ben ik persoonlijk niet zo van het open deuren intrappen, maar deze schreeuwde mijn naam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."