Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kdenk dat da dan echt is dat je lichaam of geest denkt dat je slaapt. Dus je beleefd alles meer als en droom. De dmt wordt afgegeve die je normaal gebruikt in de rem slaap. Denk dan het daardoor is dat mense echte halucinaties hebbe en erna zich weinig herrinnere. Snet zo alje wakker wordt uit een droom e. Kvind wel grappig, is uw geest en lichaam beetje om de tuin leide om toch meer besef en en inleving v je droom te hebbe"
"Heroine is toch 1 vd 7 opiumderivaten(of oe noemde da spel) net zoals morfine en codeine. en weet er iemand de andere 4? en als ik iets wil uittesten wil ik toch wel het beste probere"
"ni verslavend ma tis zo wijs daar in diene andere wereld da je der toch wel veel zin in hebt als je weet wat er aan de andere kant is."
"Dernael, als je houdt van bewustzijnsverruiming die zeker geen drugs zijn moet je zeker dmt doen. En net zoals lsd is het beter een goede reis te maken dan een halve. Denk er net zoals jou over dat ik me enkel onprettig zal voelen als ik er net niet bij, bij stevige dosis het je de tijd en besef niet om je slecht te voele"
"Miss beetje te laat maar er is idd kruistolerantie maar enkel de eerste 3 dagen, daarna kan je terug trippen. Dus week ertussen, zoals je van plan bent, is zeker voldoende. En als je ervaren genoeg bent zou ik je er zeker 4 aanraden. Je weet maar pas echt de waarde van lsd, je beseft pas echt wat trippen is, als je echt een stevige dosis neemt, en dat ga je echt niet hebben van 1 trip. Dan krijg je respect voor lsd, dan weet je waarvoor lsd dient, om je geest es echt te verruimen en niet enkel es pootje te baden in de wondere wereld van psychedelica."
"lsd is echt wel geschikt voor feestjes ma kdenk daje wel wa ervaring moet hebben want is nogal overweldigend want er zijn zoveel dinge die gebeure en te zien zijn op een feestje en dan nog me uw hoofd vol acid, kan wel bedreigend overkome, ma als ge wa gewoon zijt van te trippe eje da geen last van, soms wel ne keer ma da is te doen. dus miss beter e paar keer ergens binnen opt gemak ofzo en zo es naar buiten gaan en dan es feestje probere é. alleszins veel amusement"
"ik kuis mijne c altijd met amoniak. wist eigenlijk niet dat je zo dan crack bekomt. maar ik zou toch alleszins nooit mijne c kuise met water. heb ik zelfs nog nooit gehoord tot nu. en inderdaad. gekuiste c en dan roke is idd wel veel verslavender dan snuive. ik gebruik gewoon alles op wat ik dan ligge eb. maar gelukkig ben ik niet zo rijk om der dan gelijk te gek in op te gaan. is em op, dan ga ik slape en volgende dag denk ik er al nimeer aan."
"coke is toch gewoon heel veel lekkerder dan speed. en kan tenminste slape na coke en geen uren wakkerligge zoals bij speed."
"IK begrijp dat toch niet dat mensen met halve trip lsd beginne en half uurke later weer halfke en tijdje later weer een halfke. zo werkt da niet. Je moet alles in 1 keer nemen. zo ga je echt goed trippen. als je telkens na een tijdje een halfje bijneemt kun je echt trips blijven eten. neem es alles wat je wil nemen in 1 keer. je gaat zoveel harder gaan en is zoveel leuker. want eenmaal dan lsd werkt, je mag bijneme, je gaat miss efkes iets extra voele ma meer niet, want de lsd is al aant werke. is net zoals da je de volgende dag ook ni echt meer gaat trippe als je lsd neemt. probeer het en post je ervaringen Mod: Bovenstaand advies is absoluut onverantwoord. Je kan altijd bijdoseren maar niet andersom, laat het dus achterwege als je weinig of geen ervaring hebt en al helemaal als je niet weet wat je in huis hebt."
"mijn eigen ondervinding? eerst heb ik regelmatig lsd genomen in lagere dosissen en zo kan je opbouwen naar grotere. en heb ook paar keer bijgeome en dat werkt gewoon niet. het was gewoon een goede raad die ik wou geven want bijneme vind ik maar dom, sorry, neem dan de volgende keer gewoon beetje meer en bouw zou op. en zeg niet dat ik geen ervaring heb want heb alles bij elkaar toch wel al zeker paar honderden keren lsd genome. me goed geinformeerd enzo, boeken gelezen. kocht ook altijd een vel en zo wist ik na 1 maal testen hoe sterk ze waren. en wat is jou ervaring?"