Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Frisko zei: Mr 187 zei: nutsss zei: Let it be.... Klik om te vergroten... hmmmz,ben ik het deels mee eens,en deels niet ik zit ook met het gedacht dat ik heroine (OOOOOOOOIT) als ik oud(35-40) en wijs genoeg ben wel eens wil chinezen!!! gewoon om het gevoel eens licht te hebben... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Hmm...ik ben nu 36 en ik zal het niet in mijn hoofd halen om dat een keer te proberen. Ik weet hoe ik ben met sigaretten, paddos, XTC, koffie en alles wat maar enigszins verslavend kan werken, dus ik ga die teloorgang voor mijzelf, mijn vrienden en familie besparen"
"Je omgeving is heel belangrijk. Ik kan je echt aanraden om voor een vertrouwde, warme omgeving te kiezen, liefs je eigen huis of een plaats waar je op je gemak bent. Muziek kan je trip sturen. Wanneer een nieuw nummer begint, kun je ervaren dat de kleuren die je ziet ineens veranderen. Dat hangt natuurlijk zeer af van de stemming die de muziek veroorzaakt. Of je voelt een verschil in temperatuur afhankelijk van de muziek waar je naar luistert. Buiten zijn heeft ook zo z'n voordelen, vooral als het lekker weer is en er veel mooie wolken zijn om in weg te trippen. Kijk alleen een beetje uit voor plaatsen waar je gestoord kan worden door anderen. Persoonlijk trek ik het altijd heel slecht als er vreemden mijn wereld binnen trekken als ik in een trip zit. En tenslotte: geniet er van en vertrouw op de 'positieve energie in het universum'. Als je in een bad trip driegt te komen kun je 'gewoon vragen' om een andere ervaring. Klinkt gek, maar dat werk."
"MissDior zei: Dat je gezicht zo vreemd staat, daar hebben we als xtc gebruiker allemaal wel last van denk ik.. Je spant allerlei spieren onbewust aan waardoor je gezicht gewoon heel anders uit gaat zien. De dag erna zie je dat altijd nog een beetje.. dat trekt vanzelf ook weer bij hoor Klik om te vergroten... Gelukkig wel, want anders kan ik in een pretpark gaan werken. Of moet ik zeggen spookhuis?"
"Hi, Al enige jaren gebruik ik af en toe XTC. Als ik gebruik is het vaak moeilijk om te stoppen. 3 a 4 pillen op een avond is meestal de eindscore. Het effect is nog steeds prima aangezien er altijd maanden tussen zitten eer ik weer gebruik (wel minder heftig dan vroeger) Ik heb echter gemerkt dat negatieve bijwerkingen steeds heviger worden. Ten eerste kan het bij mij voorkomen dat ik echt naar de wc blijf gaan. (heel vervelend als je bij iemand slaapt, vriendin bijvoorbeeld) Zonder overdrijven, er zijn nachten geweest die ik half in de wc heb doorgebracht. En eerlijk gezegd is dat een steeds hogere drempel om weer te genieten van XTC. En wat mij verder opvalt is dat mijn gezicht de volgende dag heel vreemd staat. Grote ogen, scheve trekken. 10 jaar geleden had ik daar niet of nauwelijks last van. Komt bovenstaande enigszins bekend voor of ligt dit echt aan mij? Jeroen"
"Dank voor jullie reacties! wc-probleem is inderdaad veel moeten plassen. Wordt er soms helemaal gestoord van. Goed om te horen dat dit redelijk normaal is."
"Thx! Misschien zuip ik wel te veel water Wat een geweldig forum is dit trouwens. Ben hier vanochtend toevallig op terecht gekomen...nog een beetje spaced out van gisteren."
"Meestal heb ik nergens last van, maar er zijn ook dagen na zo'n weekend dat ik somber en depri wordt. Goed eten & drinken en naar buiten gaan helpt meestal wel aardig. Het is een keer voorgekomen dat ik duidelijk te veel had gebruikt. In de week daarop had ik last van stoornissen en angsten. Heel bizar en erg vervelend. Een paar keer per uur gebeurde er iets in mijn hoofd waardoor ik dacht dat er iets 'knapte'. Dat ging gepaard met onverwachte 'valmomenten' bekend van dromen / of als je net in slaap dreigt te vallen. Het gekke was dat ik die week doodsbang was in het donker. Ik sliep met het licht aan. Het was op zich wel een leerzame ervaring, maar ik hoop het niet nog eens mee te maken Een badtrip was er niets bij"