heel goed voor je, vooral dat je toekomstperspectieven voor ogen hebt, ik was vroeger zwaar gebruiker, en kan je zeggen dat ik al bijna 8 jaar clean ben, het heeft me bloed , zweet en tranen gekost, maar is me gelukt, ... ik gebruik alleen nog methadon maar dat wil ik niet opgeven , ... ik blijf mezelf voorhouden dat zolang je het gebruikt als medicatie en niet als iets om onnozel door rond te lopen , dat het dan eigenlijk wel mag ... ben ook nog in behandeling, niet zo intensief, meer op gebied van heb ik iemand nodig om te praten op moeilijke momenten , wel dan is er altijd iemand die mij kent en heeft gekend, die weet welke strijd wij leverden (mijn vriend was namelijk ook een gebruiker, wij zijn samen gestopt ...) ik ben de dag van vandaag nog steeds blij dat ik besliste om hulpverleners van afkickcentra te negeren , op gebied van mijn relatie , volgens hen ging dat nooit lukken , 2 junks samen ... hahaha, hier bewijs ik ze dan mooi het tegendeel, wij zijn na 10 jaar samen niet stuk te krijgen ...
ieder dag blijft natuurlijk wel nog altijd een strijd, vooral als er iets tegenzit heb ik nog altijd een ongelooflijke drang om niet te gaan gebruiken .... maar kijk, nu sta ik op punt om huis te kopen, mijn gerechtelijk verleden ligt bijna achter mij, alleen nog enkele boetes die te verwaarlozen zijn ... ik had voor alles een afbetalingsplan, nu betaal ik mss nog voor 35 euro in een maand aan penale boetes, in die 8 jaar hebben wij bijna 25 000 euro betaalt aan boetes enzo ... want dat is ook een probleem, je beslist van te stoppen, clean te worden en te blijven maar dan komen ze eraan hé ... deurwaarders ...net bloedhonden die bloed roken
![:wink:]()
en dan is het de kunst om gewoon diep adem te nemen en je erover te zetten en alles stap per stap te doen ... en zal zeker helpen dat lijstje met pro en contra ... wens je veel sterkte ... en gewoon feit dat je nog steeds niet hebt opgegeven is al een dikke pluim ...
greetzzz
![:)]()