#1
Thanks Vanadesse!
Gisteren gestart met maximaal één minuut hardlopen en zo'n vier min. wandelen omdat mijn conditie in geen jaren onderhouden is. Laat staan opgebouwd. Dit heb ik een uur gedaan en het voelde super. Ik sliep als een roos en werd ''fit'' wakker. Verder heb ik van de drie pilletjes van 0,2mg. per dag, er één vanaf getikt en geen Benzo genomen. Nu nu hopen dat die eraf blijven.
Morgen ga ik er weer voor. Ik weet nog niet of ik het 's ochtends of 's avonds ga doen. 's avonds heeft nu de voorkeur (ben niet zo'n ochtendmens).
Gr.,
Eend
Gisteren gestart met maximaal één minuut hardlopen en zo'n vier min. wandelen omdat mijn conditie in geen jaren onderhouden is. Laat staan opgebouwd. Dit heb ik een uur gedaan en het voelde super. Ik sliep als een roos en werd ''fit'' wakker. Verder heb ik van de drie pilletjes van 0,2mg. per dag, er één vanaf getikt en geen Benzo genomen. Nu nu hopen dat die eraf blijven.
Morgen ga ik er weer voor. Ik weet nog niet of ik het 's ochtends of 's avonds ga doen. 's avonds heeft nu de voorkeur (ben niet zo'n ochtendmens).
Gr.,
Eend