Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClean zijn is vechten tegen de verleiding

Clean zijn is vechten tegen de verleiding

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks Vanadesse!

Gisteren gestart met maximaal één minuut hardlopen en zo'n vier min. wandelen omdat mijn conditie in geen jaren onderhouden is. Laat staan opgebouwd. Dit heb ik een uur gedaan en het voelde super. Ik sliep als een roos en werd ''fit'' wakker. Verder heb ik van de drie pilletjes van 0,2mg. per dag, er één vanaf getikt en geen Benzo genomen. Nu nu hopen dat die eraf blijven.

Morgen ga ik er weer voor. Ik weet nog niet of ik het 's ochtends of 's avonds ga doen. 's avonds heeft nu de voorkeur (ben niet zo'n ochtendmens).

Gr.,

Eend
c
candiseLid
01-01-2024, 00:00
#2
heel goed voor je, vooral dat je toekomstperspectieven voor ogen hebt, ik was vroeger zwaar gebruiker, en kan je zeggen dat ik al bijna 8 jaar clean ben, het heeft me bloed , zweet en tranen gekost, maar is me gelukt, ... ik gebruik alleen nog methadon maar dat wil ik niet opgeven , ... ik blijf mezelf voorhouden dat zolang je het gebruikt als medicatie en niet als iets om onnozel door rond te lopen , dat het dan eigenlijk wel mag ... ben ook nog in behandeling, niet zo intensief, meer op gebied van heb ik iemand nodig om te praten op moeilijke momenten , wel dan is er altijd iemand die mij kent en heeft gekend, die weet welke strijd wij leverden (mijn vriend was namelijk ook een gebruiker, wij zijn samen gestopt ...) ik ben de dag van vandaag nog steeds blij dat ik besliste om hulpverleners van afkickcentra te negeren , op gebied van mijn relatie , volgens hen ging dat nooit lukken , 2 junks samen ... hahaha, hier bewijs ik ze dan mooi het tegendeel, wij zijn na 10 jaar samen niet stuk te krijgen ...
ieder dag blijft natuurlijk wel nog altijd een strijd, vooral als er iets tegenzit heb ik nog altijd een ongelooflijke drang om niet te gaan gebruiken .... maar kijk, nu sta ik op punt om huis te kopen, mijn gerechtelijk verleden ligt bijna achter mij, alleen nog enkele boetes die te verwaarlozen zijn ... ik had voor alles een afbetalingsplan, nu betaal ik mss nog voor 35 euro in een maand aan penale boetes, in die 8 jaar hebben wij bijna 25 000 euro betaalt aan boetes enzo ... want dat is ook een probleem, je beslist van te stoppen, clean te worden en te blijven maar dan komen ze eraan hé ... deurwaarders ...net bloedhonden die bloed roken :wink: en dan is het de kunst om gewoon diep adem te nemen en je erover te zetten en alles stap per stap te doen ... en zal zeker helpen dat lijstje met pro en contra ... wens je veel sterkte ... en gewoon feit dat je nog steeds niet hebt opgegeven is al een dikke pluim ...
greetzzz :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."