#1
Jazeker, ben nog 100% clean hoor
Vandaag precies 4 weken opiaatvrij
Ook totaal geen andere drugs meer gebruikt sinds die laatste keer.
Het gaat naar omstandigheden goed.
Langzaam maar zeker ga ik me al beter voelen.
Nu ook anderhalve week zonder verdere medicijnen, slaappillen, helemaal niets meer!
Slapen gaat redelijk, alleen het in slaap komen duurt nog lang, en ik word nog steeds vroeg wakker. Toch slaap ik zo'n 4 tot 5 uur per nacht. Niet slecht zonder pilletjes toch.
Waar ik nog last van heb is heel weinig energie hebben (ondanks goed eten en extra vitaminepilletjes), en nog steeds gloeien en veel zweten.
De spijsvertering is al beter maar ook nog niet helemaal normaal.
Mijn eetlust is toch flink toegenomen en ik ben nu 7 kilo zwaarder.
Na het werk lig ik nog veel op bed om te rusten.
Al heel wat tv-series en films gekeken om de avond door te komen.
Verders af en toe op bezoek bij broer (gaat nog steeds goed sinds de waarheid op tafel ligt), een verjaardag gehad, een keer naar een pretpark geweest, en 1 keer gaan lopen (waar ik trouwens de volgende 2 dagen uitgeput van was)
Nog een beetje te vroeg geweest denk ik
Qua trek gaat het nog steeds bijzonder goed.
2x de kans gehad om te scoren, maar met volle overtuiging af kunnen wijzen.
Nog een weekje werken en dan lekker een week op vakantie, zal me ook wel goed doen.
Beetje zwembad, zon en strand. FF een break van het werk, kan ik goed gebruiken.
Werken gaat ook steeds beter, ik kan me weer wat beter concentreren, minder onrustig, en ik ben iedere dag netjes op tijd en geen dag ziekgemeld.
Wel een tijdje flink door moeten bijten, maar ik heb iig het gevoel dat het toch langzaam minder moeite kost.
So far so good.
Bijna een half jaar na mijn laatste heroinegebruik begint het eindelijk z'n vruchten te werpen.
Vandaag precies 4 weken opiaatvrij
Ook totaal geen andere drugs meer gebruikt sinds die laatste keer.
Het gaat naar omstandigheden goed.
Langzaam maar zeker ga ik me al beter voelen.
Nu ook anderhalve week zonder verdere medicijnen, slaappillen, helemaal niets meer!
Slapen gaat redelijk, alleen het in slaap komen duurt nog lang, en ik word nog steeds vroeg wakker. Toch slaap ik zo'n 4 tot 5 uur per nacht. Niet slecht zonder pilletjes toch.
Waar ik nog last van heb is heel weinig energie hebben (ondanks goed eten en extra vitaminepilletjes), en nog steeds gloeien en veel zweten.
De spijsvertering is al beter maar ook nog niet helemaal normaal.
Mijn eetlust is toch flink toegenomen en ik ben nu 7 kilo zwaarder.
Na het werk lig ik nog veel op bed om te rusten.
Al heel wat tv-series en films gekeken om de avond door te komen.
Verders af en toe op bezoek bij broer (gaat nog steeds goed sinds de waarheid op tafel ligt), een verjaardag gehad, een keer naar een pretpark geweest, en 1 keer gaan lopen (waar ik trouwens de volgende 2 dagen uitgeput van was)
Nog een beetje te vroeg geweest denk ik
Qua trek gaat het nog steeds bijzonder goed.
2x de kans gehad om te scoren, maar met volle overtuiging af kunnen wijzen.
Nog een weekje werken en dan lekker een week op vakantie, zal me ook wel goed doen.
Beetje zwembad, zon en strand. FF een break van het werk, kan ik goed gebruiken.
Werken gaat ook steeds beter, ik kan me weer wat beter concentreren, minder onrustig, en ik ben iedere dag netjes op tijd en geen dag ziekgemeld.
Wel een tijdje flink door moeten bijten, maar ik heb iig het gevoel dat het toch langzaam minder moeite kost.
So far so good.
Bijna een half jaar na mijn laatste heroinegebruik begint het eindelijk z'n vruchten te werpen.

zal worden'en dat het elk dag beter zal gaan).
)
0