Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey grave, Doe je best! Lange weg te gaan , meet sucks!!! Maar als le denkt dat dit de juiste manier is!! Success!! N."
"Ik wens jullie vooral veel sterkte!!! Ik ben dus nu, na bijna 10 jaar meet en om van de rest nog maar niet te spreken, 9 dagen op 0!! Ik heb er wel maanden over gedaan!! En nu, zelfs na meer dan een week voel ik me klote! Buik en darmkrampen zijn minder, maar, kou (echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr), niezen, onrust, wiebelende benen,geen energie...... Dom gedoe!! Ik ben het beu!! Dit moet hier vooruit gaan!!!!"
"Reiziger, Gaat het een beetje? Hoe ver sta je nu al? Denk vooral aan je kindje en je vrouw!! Het is klote!! ik voel me nu al meer dan een week klote, MAAR ik merk wel dat het iedere dag een klein beetje beter gaat!! Volhouden!! Het eind is in zicht! Ook voor jou!! Makkelijk is het niet, heel veel vervelende lichamelijke klachten, maar het is doenbaar! Hoewel ik liever 2 weken griep zou hebben En waarschijnlijk, om echt goed te worden zijn die laaaaaaaange 2 weken nog niet eens genoeg!! Ra, Ik heb ondertussen een nieuw pak suiker in huis gehaald! Dus je weet het he!!!"
"Reiziger, doorbijten nu! De laatste keer he!!!!!! Tweede week bezig nu. Vooral 's ochtends is het klote !!! Tegen de middag iets beter al, maar met waves, vlagen! Ik ben ook al te lang bezig met mijn lichaam, ingewanden, hersens, voor de gek te houden!! Reiziger, ik geloof ook in vit., aminozuren..... ontgiften, detox. Gezond eten, normaal slaapritme... Klinkt heel saai maar het helpt je wel lichaamlijk terug ok te krijgen! Octo, van sponge bob zei net met zijn astrologie voorspelling, dat ik meer rauwe groenten moet eten dit jaar Ben het beu!!!!!!! Ik wil me terug "gewoon" voelen!! Uitzitten!!!!!!! Heel vervelend met momenten!"
"Hey Ra, Reiziger, nonna en de rest, Bijna einde tweede week. Nog 2 dagen te gaan! Pffffffffffff wat een gedoe toch!! Overdag gaat het nog maar het duurt s ochtends zeker twee uur voor ik een beetje op de been ben! Dat slapen, ok, een uurtje of 4 per nacht maar daar kan ik zelfs nog mee leven!! Verder constant kou (tot in de botten!!!) , toch ook buikkrampen, en natuurlijk het eeuwige niezen en geeuwen! Energie, kwasie 0...... Uitzitten!!!! Liefs Nina"
"Hoi Jolie! Weet je wat zo raar is, ik gebruikte ook al een aantal jaren geen bruin meer en dacht, die Meet doet me niks! Pas toen ik stopte merkte ik dat het toch wel af vlakt! Maar zoals ik al zei, geestelijk, buiten de onrust, gaat het wel, 't was vooral bij lichaamlijk vooral zwaar, hoewel ik ook afgebouwd had! Hoewel ik dus ook altijd dacht dat dat "beetje" methadon niks met the brain deed, ondervind ik nu toch dat het toch wel iets doet!! Maar ik ben er ook wel helemaal klaar mee!! Toen ik 1 januari, na lang zeiken en zeuren die halve mg. had afgeschaft heb ik me echt een hele maand en meer pffffffffffffffff gevoeld!! Ik heb twee klein kids dus ik moest wel vooruit, maar met momenten!!!!!!!! Maar nu ben ik oh zo blij dat het gedaan is voor goed!!! Had nog een hoop pillen in huis maar heb ze onlangs weg gegooit. Verval datum overschreden!! Doe je best Meis!! Nog even tanden op elkaar en dan is het over!! Liefs!"
"Hoi Jolie, Goed zo!! Ik heb de eerste weken geen slaappillen genomen maar dan weer wel te veel wijn gedronken om het toch maar iets warmer te krijgen en te kunnen slapen. Je moet dan zowel met slaappillen als alcohol opletten dat je niet de ene verslaving door een andere gaat vervangen! Maar na een tijdje gaat dat beter, bij mij was het zo dat ik na rwee maanden sterk genoeg voelde en vanzelf ook met de wijntjes ben gestopt. Hey lieve Ra!!! Alles goed hier hoor!! We moeten nu het beter weer word nog es afspreken!! Alles goed reiziger?"
"Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER Reiziger, In het begin is er de euforie van hey, ik ben niet meer doodziek! Let echter op want de kleine ,maar daarom niet minder vervelende kwalen kunnen lang duren!! Twee en halve maand verder gaat het met mij redelijk goed, maar ik voel dat ik toch nog niet helemaal de oude ben. De euforie van de eerste weken is over, blijft het alledaagse leven zonder verdoving met zowel geestelijk als fysiek, alle uos en downs! Maar je bent nu zover! Je kan het! Liefs"
"Hoi, Ik kan alleen maar beamen wat Nonna zegt! Uit ervaring en ook door veel op te zoeken, heb ik idd. veel gevonden over het effect van opiaten en opiods op het gastro, intestine stelsel. En blijkt dat er idd. veel niet wordt opgenomen wat tot vermoeidheid kan leiden! Ben nu 2 en halve maand met alles gestopt en zelfs nu heb ik nog last van mijn darmen. Darmflora moet herstellen en dat heeft tijd nodig. Sinds een paar dagen gaat het beter en is het een beetje terug normaal! Chinezen zeggen dat de darmen de tweede, of zelfs eerste , hersenen zijn! Dus als je the brains wil herstellen, eerst beginnen met spijsvertering en opname van de nodige producten! Sterkte!"
"@ Eendje, Hoi daar lieverd! Beetje out of topic maar, ik wil toch vragen aan jou, als connaiseur.... Heeft het echt zin dat ik van 2mg M. (waar ik niet van af raak!!) overstap op temgisic? Maakt dat een echt verschil? Hier in België blijven ze beweren dat 2 mg. m. hetzelfde is als een aantal paracetamols! Ik weet ondertussen dat het niet zo is! Gaat het echt makkelijker met Temgesic! Dan ga ik naar Eindhoven ofzo en laat ik me het daar voorschrijven! Op 2mg. methadon voel ik me "redelijk" stabiel. Maar ik raak niet verder! Weet best dat je niet houd van "serieuze" vragen, maar toch, vanwege jou experience??? (allez, om je een plezier tedoen!) Greets, N."