19 dagen zelfs, om precies te zijn Ra
Ben nu met de 6e dag bezig en gaat steeds beter, denk ik...
Op dit moment loopt er meer alcohol dan bloed door de adertjes, dus kan het moeilijk beoordelen. En zo is het al sinds vrijdagavond.
Ik zal het de komende dagen pas echt kunnen zeggen, maar het weekend ben ik iig goed doorgekomen.
Gisteren ook weer een leuke avond gehad.
lekker weer, goede sfeer, veel mooie vrouwen, alhoewel de meesten eerder mooi meisjes waren.
De gemiddelde leeftijd lag toch een stukje onder die van mij. Jammer, want ik hou meer van wat volwassener. Het begin van de avond op het overvolle terras gezeten, daarna zo'n 4 kroegen afgegaan tot het 2 uur was, en het gros daar dus stipt de grote lichten aan gooit en de deuren sluit. Dan waren er nog 3 of 4 plekken die nog wél tot 4 uur open waren.
Wij daar dus naartoe, maar ook daar voelde ik me niet helemaal thuis.
Het moest een discotheek voorstellen, maar het waren meer een hoop boeren bij elkaar die wel carnaval leken te vieren. m'n stapmaat was bob, dus heb ik er maar een sport van gemaakt om mezelf zo ver mogelijk van de wereld te zuipen. Alles door elkaar, whisky-cola, wodka-redbull, bier, zoete witte wijn... tja, al had ik op de maan gestaan, dan heb ik het overál wel gezellig!
Uiteindelijk om 4 uur dus zo waus als een tierelier terug naar de auto.
Zonder vrouwelijk gezelschap, op die manier dus helaas geen afleiding.
Maar iig wel even er tussenuit, even 2 avonden/nachten zonder mezelf afkickziek te voelen op bed liggen.wat dat betreft dus missie volbracht
wel een licht katertje aan overgehouden, maarja. Je kunt niet alles hebben
nog 13 daagjes stabiel op 10mg meet, en dan eindelijk, 19 weken na mijn laatste trekje bruin, éindelijk stoppen met de methadon. Het leek haast onmogelijk, maar het gaat dan toch echt gebeuren! De 2 momenten waar ik nu nog een beetje tegenop zie, is de overstap op bupe, en de dagen nadat ik het laatste bupe tabletje ingenomen heb, en dus mijn eerste volledig opiaatvrije dagen. Ik ben er dus nog niet, dat besef is er zeker, maar dat ik nu al zo ver gekomen ben geeft wel vertrouwen en hoop op een goede afloop.
Groeten, Yoro
