Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nonna zei: Hai Nina, Probeer een beetje te accepteren dat het een tijdje zal duren, Nina. Anders raak je nog gefrustreerder. Meet laat zich niet snel onthouden, dat is gewoon een feit. Het zal een tijdje op en neer gaan en hoe lang dat duurt weet niemand want iedereen heeft weer z'n eigen stuk, conditie, hoe zit je in je vel, enz. Probeer geen tijdslimiet te stellen aan wanneer je je weer goed moet voelen, de praktijk is vaak heel anders. Laat het komen en gaan en het zal zeker op een gegeven moment beter gaan. Ik ken niemand die na een paar weken off van de meet zich geweldig voelde. Het is een van de gemeenste medicijnen om van af te komen, het zal een proces zijn van lichaam en geest die zich weer aan moeten passen, zonder roes, aan het gewone leven. Geef jezelf tijd daarin en probeer te accepteren dat het een tijdje nodig heeft om te herstellen. Zorg goed voor jezelf en accepteer dat je in een proces van herstel/aanpassing zit. Ik wens je heel veel sterkte want je bent al aardig op weg! petje af! Klik om te vergroten... Beste Nina, Ik kan dit alleen maar beamen,ik moet zelf ook eerst van de meet af zijn en hier heb ik tot 20 feb de tijd voor...(nog 36 dagen dus....) Dit gaat niet makkelijk worden,en als hulpmiddel neem ik o.a oxynorm,maar ook dit is troep,en dat zal ik allemaal na de narcose nog wel zeer degelijk gaan ondervinden. Bij Miroya zijn ze niet echt blij met mijn idee om met dope af te bouwen,klinkt ook raar,geef ik toe,maar hier heb ik ervaring mee..De narcosebehandeling met naltrexon is heavy,maar ik hoop dat ik de meet er lang genoeg uit heb om me weer redelijk te voelen..De vorige keer in 2006 ging dit goed en voelde ik mij best ok... Nou,jij heel veel sterkte meid,en niet teveel de dagen tellen,helpt niet hoor. Ik ga ervoor en hou jullie op de hoogte. Liefs en groet de Reiziger (Michel)"
"Dag 22 he Nina...Heel goed meid,hoop ik tenminste,ik zie nix van je al een weekje ..Hoop echt dat alles goed gaat en je je weer wat beterderder voelt..Nou ik moet nog ff geduld hebben,maar alles op zijn tijd,tis zomaar 20 feb.....Sterkte en have a nice life :P groet de Reiziger"
"i have a bad feeling....i hope its just a feeling...nina? stel ons aub gerust..!!! groet de reiziger"
"TOPPIE NINA,, GAAT ZO DOOR.... :P"
"artwork zei: Weet niet of het positief is dat we niks meer van Nina horen Klik om te vergroten... Kunstwerk en anderen, Nina is druk met haar leven,dit gebeurt vaker,laten we positief blijven,en er van uit gaan dat als er iets is dat ze dan ook wel even iets laat horen.. Dus Nina,heel veel sterkte,en ik ben na zondag ook weer onder de ´levenden´(hoop ik) Tot kiekus en succes allen...Groet de Reiziger"
"Ninanina zei: Hoi lieve mensen, Reiziger!!!!! veel succes!!!! Laat vooral weten hoe het is!! Ik ben inmiddels 2 maanden verder, craving, trek, heb ik niet echt! Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden. Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!). Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook! Ik hou jullie op de hoogte!! Lieve NinaIk ben bijnade eerste week door,en het is nog zwaar,maar ik ben zo blij als een jongkje van 17 weer!!!Dankje voor je bericht en als de letters minder dansen ben ik er weer.... xxx De Reiziger Klik om te vergroten..."
"Ha Nina, HIEP,HIEP,HOERA VOOR ONS CLEANEN,EN ONDERWEGZIJNDEN(JOOLIA BV......!!)BEDANKT OOK! Bijna 7 weekjes(zondag) en ook mijn krachten nemen dagelijks toe,op soms klotemomenten na!!! Door de drukte van de dagelijkse gang van zaken,en kleintje enzo neem ik snachts nog een half valiumpje 5,soms twee halfjes...Verder is bezig blijven de beste remedie voor mij,en we gaan nu zeker door,ben bezig om tweede implantaat naltrexon te nemen voor 2 mnd,de halfjaarsimplantaten zijn uit de handel...hoop dat ik straks na aantal maanden weer gewoon zonder verder kan,maar wil geen risico meer lopen eerst!!! Het ga je goed,en beter... We horen weer van elkaar.. Lief groetje en sterkte De Reiziger"
"Beste Joolie, Ik wens je heel veel sterkte de komende weken,en waar een weg is,is een wil !!!!! En de wil is sterk hoor ik wel...De rest volgt vanzelf,nou ja vanzelf,je zult goede en minder goede momenten hebben,maar JE GEVOEL KOMT MET DE DAG VERDER TERUG,EN DAT IS HEEEEERLIJK!!! Hoop dat het wat meevalt,en nogmaals sterkte.. Groet De Reiziger EN OOK NINA,GA ZO DOOR....TOPPIE!!!"
"pamela zei: Hai reiziger, Overigens leuke naam! Ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat? Heb je reacties gelezen en vind het jammer dat mensen negatief zijn. Kan het me wel voorstellen, vooral als diegene zelf al een aantal pogingen gedaan hebben. Maar ik denk juist dat je jezelf helpt door te proberen te zien! Dat je bezig bent het gewone leven op te pakken met 100 keer sokjes aan en uit doen!!!!!!!!1 Denk juist dat dat je kan helpen om door de eerste moeilijke tijd heen te komen! De gewone dingentjes. Juist de bewustwording van die kleine garnalen teentjes die elke keer weer in die kleine sokjes gestopt moeten worden! Het wonder der natuur. Het geen je samen met je vriendin hebt geschept! (Althans dat neem ik aan dan.)Zie het als een nieuwe reis door het leven! Laat het geluksgevoel in je komen als je sokjes aan doet bij je kindje! Zorg dat je de hunkering in je hersennen afsluit door je te verbazen over die kleine garnalen teentjes! KIJK ernaar! En leer en train je hersenen weer te genieten van de kleine dingen in je leven. Sluit de neuronen die om de dope smeken af door je bezig te houden met kleine dingentjes en leer je hersens weer te genieten van de gewonen dingen die echt de moeite waard zijn. Veel liefs en sterkte voor de komende dagen!! Klik om te vergroten... Dankjewel voor de positieve reactie Pamela, Ik geniet zoveel mogelijk van onze zoon,de vogeltjes die in de weer zijn,de zon die schijnt,en dopegedachten heb ik gelukkig weinig,na 20 jaar wel gezien,denk ik.. Ik hou van optimistische en vooral positief denkende mensen,en de negativs fucken maar lekker op!!!!!!!!!Succes,en geniet van het mooie leven lief groetje De Reiziger"
"Zo is dat Nina,op een morgen zul je de zon zien schijnen,en dan fluiten de vogeltjes voor jou,helemaal voor jou.... sterkte en al sal regt kommen (suudafrikaners) groetje de Reiziger LOVE IS THE HIGHEST"