Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvan het begin, tot het stoppen...

van het begin, tot het stoppen...

525 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
m
mplLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow, Yoro, ik heb je hele verhaal gelezen. Ontzettend dikke proficiat van mij.
Hoe gaat het nu?
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#2
omg :openmouth: Ra met de matteklopper achter me aan :grin:

En de reden van het op een zuipen zetten met het witte toetje achterop...
Ik heb wel een beloning verdiend... da's denk ik de voornaamste reden.
Een slopende werkweek met hele lange werkdagen, de goede beoordeling, en twee dagen braaf in de weer met mijn neefje en nichtjes waarna ik echt helemaal op was.
Na dat alles had ik zoiets van: en nu even tijd voor mezelf!
De beoordeling op het werk is dus niet de enige reden, maar wel één van de redenen.
In ieder geval wel de aanleiding.
Maar wanneer die eerste drankjes achter in de keel gegoten zitten krijgt het een wending.
Dan speelt alles wat tegen zit ook weer op.
Momenteel privé weer eens niet echt in rustig vaarwater.
De stress van het vooruitzicht op de afkickperiode...
Ook omdat ik tijdens die periode een aantal verplichtingen heb.
Verjaardag van mijn neefje (word 6 jaar).
Ik en zijn moeder brengen hem en zijn schoolvriendjes naar de bioscoop.
We gaan geloof ik Mega Mindy kijken ofzo.
Vind ik echt superleuk om te doen hoor, maar ben gewoon bang dat ik dan erg ziek ben.
Afzeggen is dan niet makkelijk, en om daar dan toch met mijn zieke kop de hele dag tussen die kinderen te zitten, daar heb ik stress van.
Dan de dag daarna is mijn broer jarig.
Gaan we brunchen en daarna bowlen en weet ik het allemaal nog meer.'
Wederom heb ik daar echt wel zin in, maar natuurlijk niet als ik daar midden in de afkick tussen zit!
Dan mijn vakantie naar Frankrijk.... die loopt ook al aardig in de soep.
Ik zou daar rustig een week naar mijn Neef toe gaan, beetje relaxen.
Blijkt het daar weer een familiedrama op het moment.
Hij woont op zolder bij onze oma, maar die ligt al weken op een ziekenhuisbed in de woonkamer.
Gaat heel slecht met haar. veel ziekenhuisbezoeken, testen etc. ze is heel ziek maar ze weten niet precies wat. ze kan niets meer zelf, aankleden, wassen etc.
Dan de moeder van mijn neef daar (mijn tante dus) is het allerlabielste persoon die ik ken.
Die heeft ruzie met haar partner, en moet vóór 1 augustus haar appartement uit.
Ze zal waarschijnlijk ook bij mijn oma intrekken.'
Je kunt wel raden wanneer haar spullen dan allemaal verhuisd moeten worden en door wie....
Precies in die laatste week vakantie, zucht.
Het zit allemaal lekker tegen en zoals ik al eens een tijd terug zei:
God doet er alles aan om het me zo moeilijk mogelijk te maken.Álles wat hij kan gooit hij me voor de voeten. Wordt echt nog een zware tijd...
Wanneer die tante er is draait het altijd uit op krijsende tot slaande ruzie met dreigementen en zelfs daadwerkelijke pogingen tot zelfmoord en alles erop en eraan.
Mijn moeder en haar partner gaan ook naar die oma toe om ze wat te helpen in huis, en dus mijn labiele tante wat te verlichten. Zij is nu namelijk degene die vrijwel dagelijks mijn oma helpt met de dagelijkse dingen.

Het allerliefst zou ik de laatste anderhalve week van mijn vakantie naar zuid-frankrijk rijden.
Mijn andere tante, (de enige stabiele in de familie) woont daar vlak aan de zee.
Ze werktdaar in de zomer op kraampjes van de campings en het strand om prulletjes en sierraden te verkopen. Daar zou ik dus wél tot rust kunnen komen, en ik ben er van harte welkom. Het enige wat me tegenhoud.... geen geld voor.

Ik heb best wat financiële tegenslagen gehad waardoor het simpelweg op is.
Nu kan ik best een paar eurotjes rood staan, maar eer ik dat weer aangevuld heb ben ik minstens 3 maanden verder. En de bedoeling is dat ik toch ook weer op niet al te lange termijn een eigen stekkie wil vinden. Dat gaat ook geld kosten, en ik heb nog niets kunnen sparen.
Ik heb tot nu toe alleen maar schulden afgelost en schade beperkt.
Alle schulden zijn nu wel afgelost op 1 na, daar los ik de komende 2 jaar nog maandelijks 100 euro voor af.
Ik zou dus de 2e helft van het jaar eindelijk kunnen beginnen wat geld te sparen.

Ik moet dus een overweging maken waar ik maar niet in kan beslissen...

Op vakantie naar Zuid Frankrijk, lekker tot rust komen en pas een paar maanden later kunnen beginnen met sparen voor een eigen huisje....wat dus ook wil zeggen dat ik nóg langer bij mijn moeder en partner moet blijven wonen, wat dus absoluut een minpunt is.

Of nu al beginnen met sparen voor een huisje, maar een helse afkick doorbrengen tussen gekrijs, ruzie, drama alom...

De uitglijder van afgelopen weekend heeft hierin dus ook wel een rol in gespeeld.
Niet bewust in de aanleiding, maar wel in de manier waarop het dan uitloopt op TE veel drinken en de coke daarop volgend...

sorry hoor, weer een hele lap tekst, maar zoals je leest zit me e.e.a dwars.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Succes nog yoro! Wilskracht lijkt mij het allerbelangrijkste in het afbouwproces, en dat heb je precies genoeg, volhouden man.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het wél heel goed van de Meet kan komen. Ik ben zelf 3 weken ziek gebleven (van 10 mg. Meet) en ik heb iemand gekend uit de Detox die in de gevangenis naar eigen zeggen vier maanden ziek bleef (na 80 mg. geloof ik)....
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het komt allemaal op een strikte timing aan dan.

Je weet inmiddels wat lijden is lees ik, dus nu zaak om er leiden van te maken.

100% inzet lijkt mij wel genoeg :)
:wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi allemaal,

Waar zal ik beginnen? bij het begin dan maar!
Ik ben bijna 28 jaar en gebruik de afgelopen 10 jaar harddrugs.
Het begon toen ik 16 jaar was met zuipen en blowen :stoned:
Toen ik 18 jaar werd begon ik met mijn eerste xtc pilletje.
Van daaruit liep het in een stroomversnelling uit naar andere harddrugs.
Pillen slikken, speed snuiven en coke snuiven.
Deze 3 drugs heb ik zo'n 3 jaar lang veelvuldig gebruikt.

In die periode had ik toch het schijt aan alles en iedereen (inclusief mezelf).
Geen sociale contacten buiten medegebruikers en dealers en totaal geen contact met mijn familie. Ik ging ook steeds meer mijn grenzen opzoeken, ook dmv andere drugs.
GHB en paddo's waren ook geen uitzonderingen meer.

Uiteindelijk heb ik met mijn 22 jaar mijn eerste folietje bruin gechineesd.
Ik had deze eerdere verleiding tot dan toe nog kunnen weerstaan.
Dit omdat het toch in mijn achterhoofd bleef hangen dat mijn oom op jonge leeftijd overleden is aan een overdosis hero. (Hij was wel een spuiter. dat heb ik er wel van geleerd...zelf nog nooit hero gespoten, alleen folietjes gerookt.)
Maar ik was het zo beu om constant stik para, hyper en aggressief rond te rennen dat ik toch bruin probeerde. Ohh man, wat was dat lekker :hearteyes:
Het voordeel voor mij:Ik was al gauw genezen van al die andere drugs.
Geen pilletjes meer, geen speed, geen paddo's, geen ghb, en geen coke meer snuiven!
Heroine gaf mij het ultieme gevoel. De rest heb ik abrupt laten vallen.
Voor mij alleen nog maar folietje bruin en een occasional basepijp :grin:

Alleen zoals jullie allen weten is drugs een erg dure hobby.
Mijn oplossing: mijn huurhuisje ombouwen tot hennepkwekerij.
Een fabriek van 450 planten. :stoned: Dit is een jaar lang goed gegaan (erg veel geluk gehad!!)
Maar dat was het stressvolste jaar tot dan toe in mijn leven!
Ik heb na een jaar alles afgebroken, apparatuur verpatst en verhuisd.
En de opbrengsten van die mooie groene oogsten, je raad het al:
alles naar de dealer gebracht :smilingimp:

Na een tijdje bij Kentron een onderhoudsdosis methadon geregeld.
Dit schommelt de laatste jaren van 75 tot 125 mg per dag met regelmatig bijgebruik.

Vandaag de dag zit ik op 50mg en heb ik bijna 1 maand geleden (1 maart) voor het laatst een keertje folietje gerookt. Sociale contact is veel beter, goed contact met mijn familie en een stabiele goedbetaalde kantoorbaan. Hoogste tijd om niet alleen met de bruin, maar ook met de methadon te stoppen! volgende week dinsdag heb ik een afspraak bij de dokter van Kentron om een schema op te stellen. Over 16 weken heb ik 3 weken lang zomervakantie.
Tot die tijd ga ik met ongeveer 5mg per week afbouwen.
En dan zodra de zomervakantie begint helemaal stoppen met de meet en overstappen op Subutex en Oxazepam.
Dan is het de volle 3 weken afzien :kots:

Als ik heel eerlijk ben tegen mezelf denk ik echt dat ik de geestelijke verslaving goed kan bedwingen. Ik ben het na al die jaren gewoon echt zat. De lichamelijke verslaving is echter een ander verhaal. Dat wordt echt het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan!
Maar ik heb de motivatie en wilskracht, dus ik ga er voor!

Wish me luck! Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen. :wave:

Jullie nu al bedankt voor de eerdere post op deze site.
Ik heb er heel veel van gelezen en daar erg veel van geleerd.
Ook veel herkenning, fijn om te lezen dat je niet de enigste bent met dit soort worstelingen.
Niet fijn voor al die anderen natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel :wink:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed om te lezen dat ook jij het licht hebt gezien! Volhouden, succes en ga zo door!
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#8
fijn om te lezen :)

hoezo gaan ze je eigenlijk ceresta bij je sub voorschrijven?

ennuhh :wink: je neemt nu 50 mg ? das tien pilletjes ... in 16 zestien weken sta je op min 6 dan :wink:
uitgaande van het gunstigste geval natuurlijk :wink:

ik hoop dat je geestelijk idd zo sterk bent, want vaak zie je bij mensen de cravings weer terugkomen als ze een tijdje omlaag zijn gegaan met meet, maar one way to find out natuurlijk. Het is nu niet dat je niets hebt om voor te vechten, dus onmogelijk is het zeker niet :)

heel veel succes dus!
:wave:
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom heb ik het voorgevoel dat je een verbluffend hoog IQ hebt? :confused: :confused: :confused:

Alvast veel succes!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmmm, Kentron is toch de regio Brabant-noord?

Hopelijk kunnen ze jou helpen aan Buprenorfine. Succes,

Eend
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helder verhaal en een heldere oplossing :)

Je komt erg vastberaden over en dat is mooi om te zien. Het lijkt haast of het de gewoonste zaak van de wereld is zoals je het allemaal opschrijft.

Nu nog de theorie in de verdomd lastige praktijk omzetten. Hoe sterker jij je op je doel kunt focussen, des te makkelijker je reis wordt.

Veel succes!
:wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanadesse zei:
Goed om te lezen dat ook jij het licht hebt gezien! Volhouden, succes en ga zo door!
Klik om te vergroten...

Thanks Vanadesse! :) Zo voelt het ook wel een beetje, of ik eindelijk het licht gezien heb!
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#13
ArieKanariE zei:
fijn om te lezen :)

hoezo gaan ze je eigenlijk ceresta bij je sub voorschrijven?

ennuhh :wink: je neemt nu 50 mg ? das tien pilletjes ... in 16 zestien weken sta je op min 6 dan :wink:
uitgaande van het gunstigste geval natuurlijk :wink:

ik hoop dat je geestelijk idd zo sterk bent, want vaak zie je bij mensen de cravings weer terugkomen als ze een tijdje omlaag zijn gegaan met meet, maar one way to find out natuurlijk. Het is nu niet dat je niets hebt om voor te vechten, dus onmogelijk is het zeker niet :)

heel veel succes dus!
:wave:
Klik om te vergroten...


Bedankt ArieKanarie,

Of ze ook daadwerkelijk oxazepam voor gaan schrijven moet ik nog afwachten.
Dat hoor ik volgende week dinsdag pas, maar als het aan mij ligt wel. :)
Dat is in mijn ogen de enige mogelijkheid om in die moeilijke tijd toch nog een paar uurtjes per nacht te kunnen slapen... of iemand moet andere tips hebben :confused:

En in het gunstigste geval zou ik inderdaad na 16 weken in de min staan met de meet, maar die illusie maak ik mezelf niet. Als ik na die 16 weken op 10 mg per dag sta mag ik al in mijn handjes klappen! :wink:
De craving is toch het geen waar ik me het minst zorgen om maak.
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik tegen die tijd op een zwak moment mezelf heel snel weer voor de geest kan halen hoeveel moeite het kost om er weer vanaf te komen.
Dan is de beslissing wat mij betreft snel gemaakt, dat nooit meer! :smilingimp:
Ik ben geestelijk de laatste jaren veel sterker gegroeid, nu nog lichamelijk!

Maar ik heb nog een lange tijd te gaan. Ik houd jullie komende tijd op de hoogte. :wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Acetyllysergic zei:
Waarom heb ik het voorgevoel dat je een verbluffend hoog IQ hebt? :confused: :confused: :confused:

Alvast veel succes!
Klik om te vergroten...

Dank je,

Ik ben niet oliedom, maar ook weer geen genie hoor.
Was mijn IQ maar nèt een beetje hoger geweest, dan was ik net slim genoeg geweest om er nooit aan te beginnen :wink:
Maar ja, dat stukje levenservaring dat je karakter vormt had ik dan ook misgelopen.
Je kunt nu eenmaal beslissingen of voorvallen uit de verleden tijd niet meer terugdraaien.
Maar zou ik dan zoveel dingen anders gedaan hebben?
Nee. Ik denk van niet. Natuurlijk zijn er genoeg dingen waarvan je zelf weet, dat had ik beter anders gedaan kunnen hebben! :wink:
Maar alle beslissingen die ik gemaakt heb en dingen die ik gedaan heb waren acties en reacties op mijn situatie en leefomgeving. En dat zijn juist de dingen je niet altijd zelf in de hand hebt. Acties en reacties verschillen nu eenmaal per persoonlijkheid.
Veel zou ik dus hoogstwaarschijnlijk precies hetzelfde opnieuw doen!
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#15
speeseend zei:
hmmm, Kentron is toch de regio Brabant-noord?

Hopelijk kunnen ze jou helpen aan Buprenorfine. Succes,

Eend
Klik om te vergroten...

Hoi Speeseend,

Ik heb al veel van je reacties op dit forum gelezen.
Veel van opgestoken, thanks! :wink:

Kentron is inderdaad regio Noord-Brabant.
Het is trouwens al weer een tijdje geleden gefuseerd met Novadic.
Ik moet dus eigenlijk Novadic-Kentron zeggen.

Volgens de verstrekkers daar wordt er wel Temgesic voorgeschreven.
Maar dat zijn maar 0.4mg pilletjes.
Weinig zin om (zoals ik op een andere post op dit forum gelezen heb) 20 a 30 smelttabletten per dag onder mijn tong te leggen. Met zo'n 5 a 10 minuten per tabletje, reken maar uit!
Dan heb je bijna een dagtaak alleen al aan tabletjes onder je tong versmelten, no thanks!
Met Subutex is dat veel beter te doen, maar die werden geloof ik niet vergoed ofzo.
Hoe dat precies zit krijg volgende week dinsdag te horen van de dokter.
Ik ga proberen Subutex tabletten van 2mg te krijgen. Is wat makkelijker te doseren.
Als ik ze zelf moet betalen, so be it. Die paar tientjes kunnen er dan ook nog wel bij! :wink:

Ik laat na dinsdag wel weten hoe het gesprek bij de dokter is geweest.
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sarori zei:
Helder verhaal en een heldere oplossing :)

Je komt erg vastberaden over en dat is mooi om te zien. Het lijkt haast of het de gewoonste zaak van de wereld is zoals je het allemaal opschrijft.

Nu nog de theorie in de verdomd lastige praktijk omzetten. Hoe sterker jij je op je doel kunt focussen, des te makkelijker je reis wordt.

Veel succes!
:wave:
Klik om te vergroten...

Hoi Sarori,

Dank je wel.
Vastberaden ben ik zeker, nu inderdaad nog omzetten in de praktijk.
Dat wordt echt onbeschrijflijk maximaal afzien :kots:
Maar zoals je zegt, met mijn doel helder voor ogen ga ik er voor!
Ik wil dit gewoon zo graag... ik heb echt zoiets van, al wordt het mijn dood.
Hoe dan ook, want zo wil ik echt niet meer verder...

In die 10 jaar dat ik harddrugs gebruik weet tot de dag van vandaag niemand uit mijn directe omgeving daar van. Dan tel ik natuurlijk die zogenaamde "vrienden" (medegebruikers) niet mee! Maar collega's niet en zeker mijn familie niet. Zelfs ouders of broer en zus niet.
Ligt nu eenmaal een beetje gevoelig na het overlijden van mijn oom.
En dat ik het mijn collega's niet vertel spreekt voor mij voor zich.
Het enige wat ik mijn familie wijs heb gemaakt is dat ik regelmatig wat blow.
Omdat ze me natuurlijk vaak genoeg stoned hebben gezien.
En aangezien ik altijd al best introvert ben geweest en nooit echt over mezelf praatte hebben ze dit verhaaltje geslikt. Wel vinden ze me af en toe geheimzinnig, maar ja. Dat kan ook niet anders. Sommige dingen kunnen nu eenmaal zelfs door de beste leugenaar niet verklaard worden. In die gevallen heb ik simpelweg moeten zeggen dat het ze geen flikker aan ging.
Dan maar geheimzinnig...

Ook zijn er best een aantal in mijn familie zelf erg labiel en zouden ze het simpelweg niet kunnen verwerken. Dan breekt de hel los.
Ik leef dus al 10 jaar min of meer een dubbelleven. Je liegt het ene na het andere.
Ik ben daar erg bedreven in geworden. Oefening baart kunst. :wink:
Waar ik dus het allermeest naar uitkijk, is om na 10 jaar eindelijk zonder die dagelijkse leugens 100% mezelf te kunnen zijn!! :)
Wat ik mezelf heb voorgenomen is op de dag dat ik 1 jaar clean ben ze de waarheid te vertellen.
Niet over alles natuurlijk, maar wel in grote lijnen.
Maar misschien heb ik daar tegen die tijd de behoefte niet meer aan.
Ik zal wel zien. Eerst maar eens zorgen dat ik een jaar clean ben!
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik neem aan dat je in België woont? daar een fabriekje van 450 planten is een hele kunst :grin:
(ik sta altijd open voor suggesties)

Ik weet niet of het wel een goed idee is om alles op te biechten achteraf :confused:
Soms denk ik dat ik in mijn geval opgelucht zijn maar toch... ergens blijven drugs in de ogen van anderen the devil himself.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat betreft die 0,2mg. pillen laten wegsmelten onder je tong; dit is prima te doen, wanneer je geen Subutex maar Suboxone voorgeschreven krijgt. Die som van jou gaat in de praktijk niet op. Er kunnen immers meerdere tabletjes tegelijk onder je tong (net zo groot als een candarelletje). Een stuk of vijf - tien per keer is met gemak te doen. Overigens is het afbouwen met 0,2mg. pinda's!

Ik vrees voor je dat die Subutex, indien niet vergoed, eerder een paar honderd euro per maand zal kosten in plaats van een paar tientjes :wink:

Laat even weten wat die arts zegt, ik ben best wel nieuwsgierig of jij nu Suboxone of werkelijk Subutex voorgeschreven kan krijgen.
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Acetyllysergic zei:
Ik neem aan dat je in België woont? daar een fabriekje van 450 planten is een hele kunst :grin:
(ik sta altijd open voor suggesties)

Ik weet niet of het wel een goed idee is om alles op te biechten achteraf :confused:
Soms denk ik dat ik in mijn geval opgelucht zijn maar toch... ergens blijven drugs in de ogen van anderen the devil himself.
Klik om te vergroten...

Ik woon een paar km voor de Belgische grens, nog wel in Nederland dus!
In België had ik die gok niet gewaagd!
Wat betreft suggesties, doe het goed of doe het niet.
Geen half werk, goede apparatuur, en misschien wel de belangrijkste:
Vertel het tegen niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, geen uitzonderingen!
Verders is het een flinke dosis geluk!
Erg spannend allemaal, maar dat verandert al gauw in stress om ontdekt te worden!

Wat betreft alles opbiechten, is inderdaad waarschijnlijk slecht idee!
Bedankt voor je goed advies.
Als je logisch nadenkt is dat het domste wat je kunt doen om de exacte reden die jij ook geeft.
Voor anderen zijn drugs, zeker opiaten een doodzonde.
Als ze het woord heroine horen kijken ze voor altijd anders tegen je aan!
Ik zal dan ook waarschijnlijk wijslijk mijn bek houden :wink:
Het zal alleen al een opluchting zijn om die dagelijkse leugentjes niet meer te hoeven vertellen.
De rest van het verleden zal ik dan toch maar voor mezelf houden...
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Daar ben ik weer even, vanuit Frankrijk deze keer.
Gisterennacht om 1 uur aangekomen.
De reis was een hel, ik had maar een half pilletje clonidine en een één oxazepammetje ingenomen. Ik dacht: beter ziek, dan met een duffe kop mijn splinternieuwe weer in de prak rijden. We zijn wel veilig aangekomen, maar was toch weer goed ziek geworden.
Maar ja, ik ben er nu.
Het lijkt er sterk op dat alles rustig loopt hier nu.
M'n oma ligt nog wel een tijdje in het ziekenhuis. gaan we vandaag op bezoek.
m'n psycho tante is ook al een heel stuk bedaard sinds oma is opgenomen is in het ziekenhuis.
Nu is bij haar die dagelijkse zorg weggevallen van haar eten geven, wassen etc.
m'n nichtje is vorige week al terug naar huis vertrokken, dus die spanningen zijn ook weer weg.
Komende week is m'n laatste vakantieweek. Dan weer terug aan het werk, bah. moet er nu echt niet aan denken. maar goed even een update van de stand van zaken.

vandaag is dag 4 dat ik clean ben :)
klachten die ik nu toch nog heb: onrust, spierpijn, lichamelijk niet vooruit te branden, slecht slapen, rommelende maag, en ik stink van het zweet :wink:
Het moet nou met een paar dagen toch echt wel beter gaan, hoop ik...
hoop ik echt, want ik wil hier tot donderdag of vrijdag in Frankrijk blijven, maar heb niet zo veel medicijnen meer mee kunnen nemen omdat ik eigenlijk maar tot maandag zou blijven.

wat ik nog over heb:

5 en een halve pil clonidine van 0.15mg
3 pillen temazepam van 20mg
6 pillen oxazepam van 10mg

daar zal ik het mee moeten doen.
en als het dan toch niet gaat vind ik wel een oplossing.
Die tante van me, of anders mijn moeder wel, hebben vast ook de nodige sterke pillen in huis.
moet goedkomen. en ik ben expres zelf gereden, zodat ik naar huis kan wanneer ik zelf wil.

over het algemeen moet ik toch wel zeggen dat er langzaam vooruitgang in zit hoor.
ik slaap nog steeds super slecht en weinig, maar wel wat meer als een paar dagen terug.
gisteren heb ik met tussenpozen van wakker worden zelfs 6 uur geslapen :)
vannacht was het weer een heel stuk minder, vast vanwege de reis en shit.
Ik lag er om 2 uur vannacht in, en werd om 5 uur wakker.
Naar de wc geweest, peukje gerookt en terug gaan liggen.
Toch terug in slaap gevallen, maar werd om 7 uur weer klaarwakker, deze keer badend in het zweet. benden maar een bakje koffie met een half pilletje clonidine, en een peuk gedaan.
ff voor de tv gezeten, stukje naar de franse smurfen gekeken :grin: en weer terug naar bed.
Deze keer zat terug in slaap vallen er niet in, dus heb ik de laptop maar op schoot genomen.

Zoals Mars zegt, het valt ook allemaal wel te relativeren.
Maar op het moment dat je zo ziek bent heb je daar helaas bar weinig aan.
Het vooruitzicht dat het beter gaat lijkt dan nog hééél ver weg.
Maar het is er wel. Daar moet ik je gelijk in geven Mars.

En Ra, lieve Ra, je slaat de spijker weer op z'n koppie hoor.
Ik moet idd oppassen dat ik wanneer ik straks terugkom en me (hopelijk) weer beter voel geen domme dingen ga doen. van zo: ik ben clean, dus nou zal ik eens welverdiend de beest uit gaan hangen. die terugval heb ik al gehad, dus ik houd het in de gaten hoor Ra.
Nu dat ik me er bewuster van ben heb ik er wel vertrouwen in.

Ik hoop écht over een paar dagen te kunnen zeggen: ik voel me een heel stuk beter..
Ik laat de komende dagen nog wel weten hoe het gaat.

Groeten en bisous uit la France! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."