omg
![:openmouth:]()
Ra met de matteklopper achter me aan
En de reden van het op een zuipen zetten met het witte toetje achterop...
Ik heb wel een beloning verdiend... da's denk ik de voornaamste reden.
Een slopende werkweek met hele lange werkdagen, de goede beoordeling, en twee dagen braaf in de weer met mijn neefje en nichtjes waarna ik echt helemaal op was.
Na dat alles had ik zoiets van: en nu even tijd voor mezelf!
De beoordeling op het werk is dus niet de enige reden, maar wel één van de redenen.
In ieder geval wel de aanleiding.
Maar wanneer die eerste drankjes achter in de keel gegoten zitten krijgt het een wending.
Dan speelt alles wat tegen zit ook weer op.
Momenteel privé weer eens niet echt in rustig vaarwater.
De stress van het vooruitzicht op de afkickperiode...
Ook omdat ik tijdens die periode een aantal verplichtingen heb.
Verjaardag van mijn neefje (word 6 jaar).
Ik en zijn moeder brengen hem en zijn schoolvriendjes naar de bioscoop.
We gaan geloof ik Mega Mindy kijken ofzo.
Vind ik echt superleuk om te doen hoor, maar ben gewoon bang dat ik dan erg ziek ben.
Afzeggen is dan niet makkelijk, en om daar dan toch met mijn zieke kop de hele dag tussen die kinderen te zitten, daar heb ik stress van.
Dan de dag daarna is mijn broer jarig.
Gaan we brunchen en daarna bowlen en weet ik het allemaal nog meer.'
Wederom heb ik daar echt wel zin in, maar natuurlijk niet als ik daar midden in de afkick tussen zit!
Dan mijn vakantie naar Frankrijk.... die loopt ook al aardig in de soep.
Ik zou daar rustig een week naar mijn Neef toe gaan, beetje relaxen.
Blijkt het daar weer een familiedrama op het moment.
Hij woont op zolder bij onze oma, maar die ligt al weken op een ziekenhuisbed in de woonkamer.
Gaat heel slecht met haar. veel ziekenhuisbezoeken, testen etc. ze is heel ziek maar ze weten niet precies wat. ze kan niets meer zelf, aankleden, wassen etc.
Dan de moeder van mijn neef daar (mijn tante dus) is het allerlabielste persoon die ik ken.
Die heeft ruzie met haar partner, en moet vóór 1 augustus haar appartement uit.
Ze zal waarschijnlijk ook bij mijn oma intrekken.'
Je kunt wel raden wanneer haar spullen dan allemaal verhuisd moeten worden en door wie....
Precies in die laatste week vakantie, zucht.
Het zit allemaal lekker tegen en zoals ik al eens een tijd terug zei:
God doet er alles aan om het me zo moeilijk mogelijk te maken.Álles wat hij kan gooit hij me voor de voeten. Wordt echt nog een zware tijd...
Wanneer die tante er is draait het altijd uit op krijsende tot slaande ruzie met dreigementen en zelfs daadwerkelijke pogingen tot zelfmoord en alles erop en eraan.
Mijn moeder en haar partner gaan ook naar die oma toe om ze wat te helpen in huis, en dus mijn labiele tante wat te verlichten. Zij is nu namelijk degene die vrijwel dagelijks mijn oma helpt met de dagelijkse dingen.
Het allerliefst zou ik de laatste anderhalve week van mijn vakantie naar zuid-frankrijk rijden.
Mijn andere tante, (de enige stabiele in de familie) woont daar vlak aan de zee.
Ze werktdaar in de zomer op kraampjes van de campings en het strand om prulletjes en sierraden te verkopen. Daar zou ik dus wél tot rust kunnen komen, en ik ben er van harte welkom. Het enige wat me tegenhoud.... geen geld voor.
Ik heb best wat financiële tegenslagen gehad waardoor het simpelweg op is.
Nu kan ik best een paar eurotjes rood staan, maar eer ik dat weer aangevuld heb ben ik minstens 3 maanden verder. En de bedoeling is dat ik toch ook weer op niet al te lange termijn een eigen stekkie wil vinden. Dat gaat ook geld kosten, en ik heb nog niets kunnen sparen.
Ik heb tot nu toe alleen maar schulden afgelost en schade beperkt.
Alle schulden zijn nu wel afgelost op 1 na, daar los ik de komende 2 jaar nog maandelijks 100 euro voor af.
Ik zou dus de 2e helft van het jaar eindelijk kunnen beginnen wat geld te sparen.
Ik moet dus een overweging maken waar ik maar niet in kan beslissen...
Op vakantie naar Zuid Frankrijk, lekker tot rust komen en pas een paar maanden later kunnen beginnen met sparen voor een eigen huisje....wat dus ook wil zeggen dat ik nóg langer bij mijn moeder en partner moet blijven wonen, wat dus absoluut een minpunt is.
Of nu al beginnen met sparen voor een huisje, maar een helse afkick doorbrengen tussen gekrijs, ruzie, drama alom...
De uitglijder van afgelopen weekend heeft hierin dus ook wel een rol in gespeeld.
Niet bewust in de aanleiding, maar wel in de manier waarop het dan uitloopt op TE veel drinken en de coke daarop volgend...
sorry hoor, weer een hele lap tekst, maar zoals je leest zit me e.e.a dwars.