#1
In het begin nam ik dit echt wel persoonlijk. Nu is dit al beter (al komt het toch nog hard aan) omdat ik hem nu zie als een andere persoon. Diep in hem zit nog wel de persoon die ik graag zie maar die komt nog zelden naar buiten.

weyoun22 zei:speeseend zei:Tja, Heroine is gewoonweg veel grotere rotzooi dan Speed.. in een spuit![]()
Ik denk dat speed spuiten veel slechter is voor je lichaam. Maar heroine blijft ergere rommel natuurlijk.

speeseend zei:Tja, Heroine is gewoonweg veel grotere rotzooi dan Speed.. in een spuit![]()

Drientje zei:Als je je verslaving kunt onderhouden kun je erg oud worden met een heroïne verslaving.
Dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn.Mischien dat jij dat zo ervaren hebt.Ik heb ook veel creativiteit aan dope gebruik overgehouden.Zoveel zelfs dat ik van mijn hobby geld verdien om rond te komen.Ik durf te zeggen dat ik zonder ruim 20-jaar dope gebruik niet zo creatief geworden zou zijn als waar ik nu ben.Dope gebruik heeft bij mij ook wel voordelen gehad.Ik heb niet de indruk dat ik geestelijk stil heb gestaan,integendeel zelfs!!.Maar dat ligt per persoon natuurlijk anders.r@r@ zei:Drientje zei:Als je je verslaving kunt onderhouden kun je erg oud worden met een heroïne verslaving.
Lichamelijk, ja. Maar geestelijk sta je stil...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."