#1
Nee,ik snap dat advies wel.Dat advies is dan wel bedoeld om daarna over te stappen naar een ander middel,dan methadon.Dus bv-suboxone/bup of naltrexon.Als je bv, heel veel methadon gebruikt en je hebt het gevoel dat je er niet mee kunt stoppen/of af kunnen bouwen,dan is -vaak- het advies om toch met heroine door te gaan.Dus geen methadon erbij slikken.Als je dat zeker 10-dagen doet,is de overstap naar een ander middel als methadon aanwezig.Dus om over te stappen naar suboxone/bup.Tenminste dat is mij zo verteld door de verslavings-arts.Zelf ben ik toen van 65-mg methadon in 10-dagen terug gegaan naar 20-mg.En toen overgestapt naar Suboxone.En dat bevalt nog steeds.Maar iemand die meer moeite heeft om af te bouwen met methadon,ja die wordt heroine gebruik,zonder de methadon erbij te slikken,wel aangeraden.silverfish zei:Wat een raar advies: met heroine van de methadon afkicken.. Op zich snap ik het wel, methadon is verslavender dan heroine en erg moeilijk om vanaf te komen (om nog te zwijgen van het langdurige proces) maar iemand die nog stiekem H bijgebruikt moet wel verdomde sterk in zijn schoenen staan wil hij gecontroleerd H kunnen gebruiken en het zelfs afbouwen! Het zou mij beslist niet lukken in elk geval. Is subuxone geen idee?
