#1
Ik hoop ook dat hij het redt! (Op dit moment zet hij nu een shot....)
Geloof wel dat hij het redt, en zo niet dan is het jammer voor hem. Hou van hem en gun hem al het geluk vd wereld maar hij moet het wel willen ontvangen. Dus mocht hij verder gaan dan is dat zonder mij. Al doet mij dat nog zoveel pijn.
Besef mij nu wel hoe heftig een verslaving is, wat een mindfucker. Ken het al, betrof dat alleen een wiet en nicotine verslaving. Maar, ik denk dat het op een bepaalde manier wel een overeenkomst heeft.
Hij heeft net aan zn moeder en zus verteld hoe het zat en dat hij iboga wou gaan doen. Hoop echt dat we een stap in de goede richting zijn!
Laat weten hoe het verder verloopt en voor ieder die het zat is........ VEEL SUCCES!!!!!!!!!!
Geloof wel dat hij het redt, en zo niet dan is het jammer voor hem. Hou van hem en gun hem al het geluk vd wereld maar hij moet het wel willen ontvangen. Dus mocht hij verder gaan dan is dat zonder mij. Al doet mij dat nog zoveel pijn.
Besef mij nu wel hoe heftig een verslaving is, wat een mindfucker. Ken het al, betrof dat alleen een wiet en nicotine verslaving. Maar, ik denk dat het op een bepaalde manier wel een overeenkomst heeft.
Hij heeft net aan zn moeder en zus verteld hoe het zat en dat hij iboga wou gaan doen. Hoop echt dat we een stap in de goede richting zijn!
Laat weten hoe het verder verloopt en voor ieder die het zat is........ VEEL SUCCES!!!!!!!!!!

