Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e keer Heroïne

Leeftijd 1e keer Heroïne

148 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet dus :-P Al ben ik erg benieuwd naar hoe het nou aan zou voelen enzo, ben ik toch niet van plan me er ooit aan te wagen. Is toch een grote stap, en daar waar ik me normaal juist aangetrokken voel door dingen die je beter niet kan doen, denk ik toch echt dat ik dit beter niet kan doen.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het een keer gebruikt toen ik een jaar of twaalf was en alleen maar omdat ik niet wist dat heroine en bruin hetzelfde was. Ik vond het niet leuk, ik heb er behoorlijk van moeten kotsen en ik zweefde wel, maar ik zweefde omlaag en niet omhoog. Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen. Ik heb het nooit meer gebruikt ...
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#3
12 jaar? Geen jeugd gehad ofzo? Damn, dacht dat ik jong was met vanaf mn 15e harddrugs.
s
snuiterLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb een prima jeugd gehad maar toch gebruikte ik vanaf mn 15e harddrugs en vanaf mn 17e heroine .. je kan nou eenmaal niet altijd alles op een slechte jeugd afschrijven :)

:wave:
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bingeln zei:
12 jaar? Geen jeugd gehad ofzo? Damn, dacht dat ik jong was met vanaf mn 15e harddrugs.
Klik om te vergroten...

Ik heb vanaf mijn 13de een geweldige jeugd gehad! En ik snoof al op mijn 11de, blowen iets eerder, roken nog veel eerder met eeen jaar of 9, ik was een jaar of 11/ 12 toen mijn moeder het opgaf en ik gewoon thuis mocht roken.
Vroege pubertijd...
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
sarcasm zei:
Bingeln zei:
12 jaar? Geen jeugd gehad ofzo? Damn, dacht dat ik jong was met vanaf mn 15e harddrugs.
Klik om te vergroten...

Ik heb vanaf mijn 13de een geweldige jeugd gehad! En ik snoof al op mijn 11de, blowen iets eerder, roken nog veel eerder met eeen jaar of 9, ik was een jaar of 11/ 12 toen mijn moeder het opgaf en ik gewoon thuis mocht roken.
Vroege pubertijd...
Klik om te vergroten...

Het doet bijna overkomen dat je er trots op bent... Heftig om zo jong al vanalles te proberen. Je bent nu 31 en kan inloggen op DF, dat is positief. Verder nog geen schade ondervonden aan dat vroege gebruik? Zou je het anders gedaan hebben, als je nu terug kijkt?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was 17 toen ik "heroïnisch" werd ontmaagd...
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
heb hier straks wel ruwe opium maar veder dan dat ga ik niet enzowja als ik 99 ben dan boeit niet meer
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#9
vaarklaas zei:
sarcasm zei:
Bingeln zei:
12 jaar? Geen jeugd gehad ofzo? Damn, dacht dat ik jong was met vanaf mn 15e harddrugs.
Klik om te vergroten...

Ik heb vanaf mijn 13de een geweldige jeugd gehad! En ik snoof al op mijn 11de, blowen iets eerder, roken nog veel eerder met eeen jaar of 9, ik was een jaar of 11/ 12 toen mijn moeder het opgaf en ik gewoon thuis mocht roken.
Vroege pubertijd...
Klik om te vergroten...

Het doet bijna overkomen dat je er trots op bent... Heftig om zo jong al vanalles te proberen. Je bent nu 31 en kan inloggen op DF, dat is positief. Verder nog geen schade ondervonden aan dat vroege gebruik? Zou je het anders gedaan hebben, als je nu terug kijkt?
Klik om te vergroten...

Nee, het is niet zo zeer dat ik er trots op ben, het is meer dat ik het heb geaccepteerd als een deel van mezelf. Elk mens roeit met de spanen die hij heeft, en doet wat hij kan om te overleven. En ja, ik heb er wel schade aan ondervonden, meer lichamelijk dan geestelijk. Maar ik weet niet of ik het anders zou doen, ik denk niet vaak na over het 'wat als', dat is wel zo nutteloos.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Okee watvoor lichamelijke klachten heb je gehad dan?
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ten eerste altijd een hele lage weerstand, darmproblemen, ik heb een maagbloeding gehad, regelmatig migraine aanvallen, hartritme stoornissen, epileptie aanvallen, gewrichtsproblemen enz.
Let wel: er is nooit bewezen dat dit door de drugs komt, ik persoonlijk geloof dat ook niet anders had ik op een anti drugs forum gezeten en niet op pro drugs forum, alleen geloven de dokters dat dit te maken heeft met het feit dat ik al op zo'n jonge leeftijd aan de drugs zat en onvoldoende voedingsstoffen binnenkreeg dat mijn lichaam daardoor niet goed/ gezond heeft kunnen ontwikkelen.
Ik ben ook een stuk kleiner dan mijn ouders. Ik persoonlijk kan daar niet mee zitten, mijn vader is bijna 2 meter en mijn moeder was 1.85, ik ben allang blij dat ik maar 1.74 ben, dat vind ik al lang zat voor een meisje.
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
gast,

rook joints, neem truffels of paddo's, keer pilletje ..
je ziet ze genoeg vliegen dan als je het goed gebruikt!

hero.. nooit aan beginnen!
die shit is zware rotzooi je voelt je er waarschijnlijk ook niet zo chill door de andere soorten drugs. en zoals de meeste zeggen: je bent veel te jong wacht want je bent er lichamelijk ook nog niet aan toe. dus beter afblijven en kan je het niet laten wacht lang nog!

succes
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou het gewoon helemaal niet doen. Sterke opiaten (waaronder dus hero) doen iets met de geest wat moeilijk te verklaren is en wat je vooral niet moet gaan willen proberen.
m
mammoetLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 ste x hero........... 17 jaar, nieuwsgierigheid overwon angst voor gevolgen van wat je ziet uit je naaste omgeving,
kan niet anders zeggen dat het erg goed aansloeg, wat een ervaring ! en van 1 x per week ging het naar dagelijks, de eerste ziekte verschijnselen die al erg snel erin sluipen kan je nog redelijk negeren want je hebt alles in de hand.................denk je. tot je iets van 26 jaar en een hoop zelf gecreëerde ellende verder bent.

het is het voor mij niet meer waard om wat ik nu opbouw aan een clean leven te vergooien voor nog 1 x gebruiken want weet dat ik dan waarschijnlijk gelijk weer voor de bijl ga.........want gebruik vond ik gewoon lekker maar wil m'n leven er niet meer voor opgeven. daarom ook geen drank gebruik, als ik drink wil ik dronken worden om bepaalde roes te halen en dat kan drank mij niet geven dus logische stap om dan naar de hero te grijpen om die roes te halen.
haal mijn 'roes' nu uit andere zaken die geen chemische of zelfs natuurlijke oorsprong hebben en bevalt me prima
groet :rock:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Als het aan mij ligt zal ik altijd een heroine maagd blijven.
Ik wil nog wel een keer morfine recreatief proberen, maar geen sterkere opiaten dan dat.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#16
weyoun22 zei:
Als het aan mij ligt zal ik altijd een heroine maagd blijven.
Ik wil nog wel een keer morfine recreatief proberen, maar geen sterkere opiaten dan dat.
Klik om te vergroten...

Als het aan jou ligt; inderdaad. Je hebt ALTIJD zelf de keuze :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
weyoun22 zei:
Als het aan mij ligt zal ik altijd een heroine maagd blijven.
Ik wil nog wel een keer morfine recreatief proberen, maar geen sterkere opiaten dan dat.
Klik om te vergroten...

Heroine is acetylmorfine. Jij vind dat geen sterke opiaat? Codeine, hydrocodone en een heleboel meer dat zijn er zwakke ja. Maar morfine echt wel niet :tearsofjoy:

-_-

anyway heroine heb ik nog niet gebruikt, wel wat rondgezooid met een aantal opiaten en moest ik 't ooit tegenkomen zou ik wel een aantal mg nasaal willen gebruiken.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
weyoun22 zei:
Als het aan mij ligt zal ik altijd een heroine maagd blijven.
Ik wil nog wel een keer morfine recreatief proberen, maar geen sterkere opiaten dan dat.
Klik om te vergroten...

Heroine is acetylmorfine. Jij vind dat geen sterke opiaat? Codeine, hydrocodone en een heleboel meer dat zijn er zwakke ja. Maar morfine echt wel niet :tearsofjoy:

-_-

anyway heroine heb ik nog niet gebruikt, wel wat rondgezooid met een aantal opiaten en moest ik 't ooit tegenkomen zou ik wel een aantal mg nasaal willen gebruiken.
Klik om te vergroten...

Je zult wel gelijk hebben. Het is misschien maar beter om geen enkele opiaat recreatief te proberen. Dan zul je ook nooit bijbehorende associaties hebben om erin weg te glijden. Als ik bijvoorbeeld stevig alcohol drink krijg ik ALTIJD de neiging om een stimulant te snuiven om die alcoholroes weg te drukken. Omdat ik nooit opiaten heb gebruikt zal het niet in me opkomen om dan zomaar een opiaat erbij te nemen.
f
fullerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was over de 40 toen ik het voor het eerst nam. Ik wist al heel lang dat ik het een keer wilde nemen. Na een dik jaar was verslaafd, na 1 keer wist ik dat ik er meer van wilde.
Paradoxaal genoeg zou ik iemand het toch niet afraden: als je verslavingsgevoelig bent, pakt het je toch op een dag. Als het niet over Hero is, dan over Alcohol, Gaming, Gokken, tabletten of welke andere drug dan ook.
Achteraf gezien heeft de verslaving me niet zoveel gebracht, er vanaf komen echter wel. Je berg ongenoegen die naar gebruik leidt, moet toch een keer opgeruimd.
r
rekkab24Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat ik er van ga :kots: tja dat hoort bij de 1e x, maar hoe snel ben je eigenlijk verslaafd geraakt? En ik bedoel daarmee, wat was het moment dat je zowel lichamelijk als geestelijk het niet meer kon weerstaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."