#1
ArieKanariE zei:EternalParanoid zei:ArieKanariE zei:@zelfmoordverheerlijker![]()
<mensen die niet tegen zweefteverij kunnen, zouden dit stukje even over moeten slaan>
De dood is ook een schitterend iets. Bij onze dood gooien we ons vaste lichaam af en gaan we verder in de vorm die we eigenlijk zijn. Dat zouden we nu al kunnen doen, zonder dood te gaan, alleen weten we blijkbaar niet meer hoeEn als je eenmaal dood bent en dus in die andere dimensie komt, weet je weer wat zich daar afspeelde en wat je eigenlijk van plan was.
Het grappige is dus, dat je hier op aarde wel iets komt doen. Voor je geboren werd, wilde jij iets bereiken met je leven op aarde. En aangezien je toen allang wist hoe het was om 'dood' te zijn, lijkt het mij niet dat dat hetgene is waarvoor je geboren bent. Wat de geboortevisie van jouw ziel was/is, is iets waar je voor jezelf achter kan komen als je dat wilt.
ze zeggen wel eens dat iedereen de wereld bekijkt door zijn eigen gekleurde bril, dus waar jij overal ellende en triestigheid ziet gebeuren als je om je heen kijkt, ziet een ander misschien wel net die ene meneer die een ander helpt met overstekenof dat eenzame bloemetje tussen een stel afgebroken schuurtjes. Het is tenslotte maar wat je aandacht trekt. Die verheerlijking van de fase die na ons lichamelijke 3D leven komt is heel begrijpelijk, maar waarom wil je vliegen als je nog niet eens weet hoe je kunt lopen en dus kunt landen en opstijgen
![]()
je suicidale neigingen zijn typisch vluchtgedrag, wat zich in je drugsgebruik ook weer naar buiten bracht eternal paranoid. Nogal logisch dat als je dan een vleugje 'dood' hebt kunnen proeven, dat het dan in vergelijking met je beleving van het nu en het hier nogal wat fijner kan zijn. Majah je bent nu eenmaal met een reden nu en hier, zodat je een volgende keer, deze ellende niet mee hoeft te maken en je verder kunt gaan met wat ervaringen rijker![]()
het lijkt daar allemaal zoveel mooier, maar als je gewoon anders kijkt en denkt in vergelijking met nu, kan het hier een heel stuk in die richting komenAnders blijf je terugkomen met dit gedoe. Deal with it en je komt eroverheen zodat je in dat heerlijke wereldje kunt blijven
![]()
totdat je weer terugwilt en jezelf weer allemaal dingen voor de voeten gaat laten gooien, zoals je al talloze keren eerder hebt gedaanen zoals je nu hebt gedaan. Dat heb je gedaan omdat je vertrouwen in jezelf had. Zoveel vertrouwen zelfs, dat je blijkbaar wat extra 'hordes om te nemen' op je weg hebt gelegd. Toen wist je tenminste nog wat lol maken was, misschien hoopte je zelfs wel dat je uiteindelijk de lol of minimaal de reden van je algehele mentale misere van nu zou achterhalen. Zodat je daarvan verlost, verder kon en nog meer kon gaan genieten van je Leven. Het leven hier en nu en het leven na je fysieke dood.
</zweefteverij>
Een echte vent pleegt trouwens zelfmoord door een kolonie vuurmieren op te kweken en zichzelf dan, ingesmeerd met stroop uiteraard, wentelend in een badkuip vol met mieren en stroop, ten onder Miert.... Dan ben je pas een vent![]()
Needle succes en volhoudze![]()
AkA
Je mening vol van waanideeen/diepe zinnen en dit "see through" gedrag dienen je voor niets anders dan een indirecte manipulatie van de mensen die geen uitweg kunnen vinden. Je brein is je grootste vijand.
Nice try om iemand onder de knie te krijgen.
Ik vraag me nieuwsgierig af hoe vast zit needlefreak in je netten.
Dood ben je niet voor lang, geniet er zo veel je kan. Veel plezier![]()
ik vraag me eigenlijk af waarom oprecht medeleven in de ogen van een ander kan verworden tot manipulatie .. ik ken heel needlefreak niet, maar ik herken heel veel in zijn situatie .. logisch toch dat je dan hetgeen dat voor jezelf jou heeft geholpen, aan zo iemand vertelt .. wat hij of zij ermee doet moeten ze zelf weten, daar ga ik niet over ... ieder zijn weg...
ik vind het heel frappant om te zien dat zoiets in jouw ogen een poging tot manipulatie en overheersing is...waarom zit dat zo in je hoofd .. een ieder ziet de wereld door zijn eigen bril, die gekleurd is door je eigen ervaringen .. dan zegt het toch heel veel dat je een poging tot manipulatie ziet, waar een ander medeleven toont ...
jij ziet iemand zonder uitwegen dit topic beginnen EP .. ik zie iemand met uitwegen zat, maar die het overzicht even verloren is ... dat mogen dan in jouw ogen waanideeen zijn EP, de waan om altijd maar gemanipuleerd te worden lijkt me helemaal niets .. je brein is je brein ... vijanden bestaan alleen als jij ze toelaat![]()
ieder zijn levensvisie blijkbaar![]()
![]()
...ieder zijn weg? hahaha maak me niet aan het lachen! Je bent al verbonden en onvrij vanaf je geboorte...samenleving.
En de taal dient om je zowel direct als indirect te manipuleren in de eerste instantie.
Je realiseert je het (nog) niet. Ik vind het lichtzinning en oppervlakkig dat men het zo niet ziet, anders zouden jullie in andere en veel betere wereld leven.
>
Ook nog dagelijks alcohol, wiet en benzo's en ik ben zo goed als blut nu. 'k Zou moeten stoppen maar dan moet ik mij weer opsluiten en afzonderen van m'n kennissen. Nu is het zo leuk, sociaal contact, we maken plezier, samen gebruiken en genieten van de roes. Dat is zo lang mijn leven geweest en ik voel mij hier eigenlijk goed in. Maar ik besef maar al te goed dat het niet zo leuk zal blijven. 'k Ga op een dag wel stoppen en terug m'n methadon opstarten. Alleen zie ik dat op dit moment nog niet zitten...
Al kijk ik wel uit naar de benzo's, die heb ik nog liever.