Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk sta op het punt om het op te geven

Ik sta op het punt om het op te geven

154 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#1
ArieKanariE zei:
EternalParanoid zei:
ArieKanariE zei:
@zelfmoordverheerlijker :wink:

<mensen die niet tegen zweefteverij kunnen, zouden dit stukje even over moeten slaan :rockband: >

De dood is ook een schitterend iets. Bij onze dood gooien we ons vaste lichaam af en gaan we verder in de vorm die we eigenlijk zijn. Dat zouden we nu al kunnen doen, zonder dood te gaan, alleen weten we blijkbaar niet meer hoe :wink: En als je eenmaal dood bent en dus in die andere dimensie komt, weet je weer wat zich daar afspeelde en wat je eigenlijk van plan was.
Het grappige is dus, dat je hier op aarde wel iets komt doen. Voor je geboren werd, wilde jij iets bereiken met je leven op aarde. En aangezien je toen allang wist hoe het was om 'dood' te zijn, lijkt het mij niet dat dat hetgene is waarvoor je geboren bent. Wat de geboortevisie van jouw ziel was/is, is iets waar je voor jezelf achter kan komen als je dat wilt.

ze zeggen wel eens dat iedereen de wereld bekijkt door zijn eigen gekleurde bril, dus waar jij overal ellende en triestigheid ziet gebeuren als je om je heen kijkt, ziet een ander misschien wel net die ene meneer die een ander helpt met oversteken :wink: of dat eenzame bloemetje tussen een stel afgebroken schuurtjes. Het is tenslotte maar wat je aandacht trekt. Die verheerlijking van de fase die na ons lichamelijke 3D leven komt is heel begrijpelijk, maar waarom wil je vliegen als je nog niet eens weet hoe je kunt lopen en dus kunt landen en opstijgen :wink:

je suicidale neigingen zijn typisch vluchtgedrag, wat zich in je drugsgebruik ook weer naar buiten bracht eternal paranoid. Nogal logisch dat als je dan een vleugje 'dood' hebt kunnen proeven, dat het dan in vergelijking met je beleving van het nu en het hier nogal wat fijner kan zijn. Majah je bent nu eenmaal met een reden nu en hier, zodat je een volgende keer, deze ellende niet mee hoeft te maken en je verder kunt gaan met wat ervaringen rijker :sunglasses:

het lijkt daar allemaal zoveel mooier, maar als je gewoon anders kijkt en denkt in vergelijking met nu, kan het hier een heel stuk in die richting komen :) Anders blijf je terugkomen met dit gedoe. Deal with it en je komt eroverheen zodat je in dat heerlijke wereldje kunt blijven :wink:
totdat je weer terugwilt en jezelf weer allemaal dingen voor de voeten gaat laten gooien, zoals je al talloze keren eerder hebt gedaan :wink: en zoals je nu hebt gedaan. Dat heb je gedaan omdat je vertrouwen in jezelf had. Zoveel vertrouwen zelfs, dat je blijkbaar wat extra 'hordes om te nemen' op je weg hebt gelegd. Toen wist je tenminste nog wat lol maken was, misschien hoopte je zelfs wel dat je uiteindelijk de lol of minimaal de reden van je algehele mentale misere van nu zou achterhalen. Zodat je daarvan verlost, verder kon en nog meer kon gaan genieten van je Leven. Het leven hier en nu en het leven na je fysieke dood.
</zweefteverij :rockband: >


Een echte vent pleegt trouwens zelfmoord door een kolonie vuurmieren op te kweken en zichzelf dan, ingesmeerd met stroop uiteraard, wentelend in een badkuip vol met mieren en stroop, ten onder Miert.... Dan ben je pas een vent :rock:

Needle succes en volhoudze :grin:

:)
AkA
Klik om te vergroten...

Je mening vol van waanideeen/diepe zinnen en dit "see through" gedrag dienen je voor niets anders dan een indirecte manipulatie van de mensen die geen uitweg kunnen vinden. Je brein is je grootste vijand.

Nice try om iemand onder de knie te krijgen.
Ik vraag me nieuwsgierig af hoe vast zit needlefreak in je netten.

Dood ben je niet voor lang, geniet er zo veel je kan. Veel plezier :hearteyes:
Klik om te vergroten...


ik vraag me eigenlijk af waarom oprecht medeleven in de ogen van een ander kan verworden tot manipulatie .. ik ken heel needlefreak niet, maar ik herken heel veel in zijn situatie .. logisch toch dat je dan hetgeen dat voor jezelf jou heeft geholpen, aan zo iemand vertelt .. wat hij of zij ermee doet moeten ze zelf weten, daar ga ik niet over ... ieder zijn weg :) ...

ik vind het heel frappant om te zien dat zoiets in jouw ogen een poging tot manipulatie en overheersing is...waarom zit dat zo in je hoofd .. een ieder ziet de wereld door zijn eigen bril, die gekleurd is door je eigen ervaringen .. dan zegt het toch heel veel dat je een poging tot manipulatie ziet, waar een ander medeleven toont ...
jij ziet iemand zonder uitwegen dit topic beginnen EP .. ik zie iemand met uitwegen zat, maar die het overzicht even verloren is ... dat mogen dan in jouw ogen waanideeen zijn EP, de waan om altijd maar gemanipuleerd te worden lijkt me helemaal niets .. je brein is je brein ... vijanden bestaan alleen als jij ze toelaat :tongueout:

ieder zijn levensvisie blijkbaar :openmouth:
:wave:
Klik om te vergroten...

...ieder zijn weg? hahaha maak me niet aan het lachen! Je bent al verbonden en onvrij vanaf je geboorte...samenleving.
En de taal dient om je zowel direct als indirect te manipuleren in de eerste instantie.
Je realiseert je het (nog) niet. Ik vind het lichtzinning en oppervlakkig dat men het zo niet ziet, anders zouden jullie in andere en veel betere wereld leven.
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#2
speeseend zei:
Eén ieder laat zich net zoveel manipuleren als deze toelaat :wink: Hier kan iemand met een paranoïde kijk op het leven evetueel anders over denken :wink:

We bedoelen enkel het goede te bereiken met onze posts, tenminste, zo spreek ik voor mezelf en hoe de meeste anderen op mij overkomen.

Groet,

Eend

p.s. nog nieuws uit naaldenland?
Klik om te vergroten...

Volledig vrij van manipulatie kan alleen maar als men dood is. Dood is een geschenk. :hearteyes:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey,

Ik ken je totaal niet, maar probeer je leven is voor te stellen hoe je leven was toen je nog niet verslaafd was en hoe je je leven voor je zag, en hoe je er nu over denkt. probeer positieve gedachtes vast te houden. Om aan sociale contacten te komen kun je gaan sporten of zoiets. Ik snap best dat de drang groot is maar je zegt het zelf al, je wilt dat leven van vroeger niet meer...

Ik hoop dat je weer werk vind en je leven weer op kunt pikken... hier nog een filmpje wat je misschien nog kan helpen om je gevoelens de baas te worden...

http://www.youtube.com/watch?v=zmmBwUUP ... re=related

sterkte ermee.....
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zalig nummer van the verve. "The drugs don't work, they just make you worse..." Maar meth is nog iets helemaal anders dan bruin. Toch bedankt voor de steun. :wink:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ontzettend zonde dat je weer bent begonnen. Ik hoop dat je snel het licht weer ziet en de motivatie en kracht hebt om te stoppen. Ik wens je het beste toe en veel sterkte! Geniet van je leven, maar maak het niet kapot!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
speeseend zei:
p.s. nog nieuws uit naaldenland?
Klik om te vergroten...

Deze middag nam ik aan het station de tram, ik ging achteraan op de laatste stoel zitten. Voor me zat een meisje met haar hoofd gebogen, leunend op haar hand. Op haar hand zag ik enkele blauwe plekken, toen ik beter keek zag ik ook een heleboel injectiesporen. Ik kon m'n ogen niet meer van haar hand houden. Ik werd zo opgewonden en kreeg enorm veel zin in een shot. Ineens draaide ze zich om en vroeg of ik een zakdoekje had. Ik had er geen en ik zag dat ze aan het afkicken was. De volgende halte stond ze recht en ik zag dat ze pijn had. Ze had smack nodig en die ging ze nu halen, dat wist ik gewoon.

Ik moest normaal nog een heel eind verder met de tram maar zonder na te denken stapte ik die halte ook af. Ik liep achter haar en sprak haar aan. Recht op de man af zei ik dat ik gezien had dat ze gebruikte en of ze me niet kon helpen aan wat bruin. Dat was geen enkel probleem, ik liep met haar mee. Onderweg praatte we wat en kwam ik teweten dat ik de dealer waar ze naartoe ging kende van vroeger. Ik had hem al lang niet meer gezien en blijkbaar was hij verhuisd. Omdat ik hem kende kon ik dus mee naar binnen. Hij was blij me te zien en ik mocht meteen een shot bruin maken. Zonder aarzelen ben ik er direct aan begonnen en wou ik zo snel mogelijk dat shot. Heel die tijd heb ik niet gedacht aan m'n goeie voornemens om niet meer te gebruiken. Ik zat precies in een soort trance. Met 1 doel voor ogen, high worden van heroïne.

'k Heb 2 gram gekocht en ben momenteel dus onder invloed van heroïne. Ik voel me heel goed maar als het op is dan ga ik geen nieuwe halen. 'k Zie het nu als eventjes zondigen en derna ga ik me weer herpakken.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Needle, wat ontzettend jammer dat je je drang niet hebt kunnen weerhouden. Ik hoop voor je dat dit écht de laatste keer was. Je moet sterk blijven en vol houden! Sterkte!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Holy shit! Zo zie je maar, we zijn, meestal ongemerkt met alles aan elkaar verbonden. Dit is iets waar ik ook voor vrees. Dat het op een bepaald moment onherroepelijk door mezelf te grazen genomen wordt.

Ik speel misschien een soort ramptoerist, handelend uit eigen belang maar... laat je a.j.b. horen hoe het gaat wanneer die twee grammetjes op zijn?!

Maak er het beste van, zou ik zeggen. Je zit nu eenmaal in je zelf gebouwde cocon, dan kan je er maar beter van genieten ook. Anders is het een zonde van al je toekomstige inspanningen :wink:

We spreken elkaar wel zo af en toe. Het genieten van de Bruin valt namelijk ook mooi te omschrijven :wink:

Groeten,

De eend
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#9
ik was er al bang voor :)

ik had er trouwens denk ik zelf ook een beetje coke bij gekocht :wink: als ik dan toch voor gaas zou gaan, zou ik echt willen genieten ook.

ach ja .. ik wens je heel veel plezier ermee .. denkje wel een beetje na over hoeveelheden enzo? Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je nam, maar zo heb ik er nogal wat zien gaan. En dat willen we natuurlijk nie :wink:

Geniet ze ... geniet maar spuit met mate ofzo hahahaha :mrgreen:

have fun en veel sterkte, dat je roes maar lang moge duren :rockband:

:wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog nieuws uit naaldenland?
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#11
die twee gram zijn natuurlijk inmiddels al lang en breed op ....

de hamvraag is of needlefreak de naald weer weg heeft kunnen gooien, nadat hij twee gram bruin poeder dat zo duur als goud is, in zn aders heeft gespoten .. de gedachte en het gevoel van die roes, zijn nu weer zo vers. Zo lekker zo kleurrijk .. je zou het bijna liefdevol en warm kunnen noemen ... en de wereld zonder bruin kan heel erg grauw en koud lijken voor eenzame mensen ... heel erg grauw ...

ik heb eerlijk gezegd mn twijfels of het hem lukt. Als het je lukt needle, dan vind ik het mega knap van je. En als het je niet lukt, is het ook goed, we weten tenslotte allemaal hoe drugs werken en wat verslaving is. Ik zou de laatste zijn die daarover zou mogen oordelen. Dus hoop ik van alles maar dat weten we allemaal nu wel :sunglasses:

:)
AkA
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wanneer ik van die wagen kletter, zal het waarschijnlijk voorgoed zijn. Het is té lekker voor één keer.

De Kanarie tikt het op de juiste toon; Bruin is je liefde voor 't leven. Hoe gek dit ook mag klinken voor een niet-gebruiker.

Naaldenman, veel wijsheid, maar bovenal geluk gewenst.

Eend
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Al een week ofzo geen methadon meer gebruikt, enkel bruin en coke en ik overdrijf weer :kots: Ook nog dagelijks alcohol, wiet en benzo's en ik ben zo goed als blut nu. 'k Zou moeten stoppen maar dan moet ik mij weer opsluiten en afzonderen van m'n kennissen. Nu is het zo leuk, sociaal contact, we maken plezier, samen gebruiken en genieten van de roes. Dat is zo lang mijn leven geweest en ik voel mij hier eigenlijk goed in. Maar ik besef maar al te goed dat het niet zo leuk zal blijven. 'k Ga op een dag wel stoppen en terug m'n methadon opstarten. Alleen zie ik dat op dit moment nog niet zitten...
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#14
misschien zou melatonine iets aan het slaapprobleem kunnen doen :)

keep strong needle :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die koppijn was / is bij mij alcohol-gerelateerd. Wanneer ik een week geen druppel alcohol meer heb gedronken, hoef ik geen paracetamol meer te slikken tegen de koppijn. Zodra ik weer in een dagelijks ritme van drinken zit, gebruik ik wel zes paracetamolletjes per dag en soms gecombineerd met 400 mg. ibuprufen.

Alcohol en Buprenorfine gaan helaas niet goed samen bij mij. Vandaar dat ik het alcoholgebruik 't laatste jaar van twee tot drie halve liters der dag, heb teruggebracht tot twee tot drie biertjes per twee weken.

Ik vind dat je het tot nu toe heel goed doet hoor. Je houdt het nog steeds vol, hebt geen trek meer en inmiddels al een beetje rust kunnen vinden. Hou vol, dat is de enige manier om je doel te bereiken.

Groeten,

Eend
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedankt voor de tips ivm m'n slaapprobleem. Die melatonine lijkt me wel efficiënt.

Vreemd eend, ik drink juist alcohol om m'n hoofdpijn te verminderen. Als het zo erg 'bonst' in m'n voorhoofd, dan maak ik me nerveus en word het nog erger. Omdat alcohol verdoofd helpt het mij om te ontspannen. Of het echt helpt weet ik niet maar alcohol is wel m'n beste maatje de laatste dagen. :beer: Al kijk ik wel uit naar de benzo's, die heb ik nog liever. :grin:

Zo zieje maar dat elk mens verschillend kan reageren.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#17
bij mij werkte bij koppijn vaak juist weer een joint, maar ik moest dan zeker niet gaan drinken :) tegenwoordig hou ik gewoon mn handen op mn hoofd en zeg ik tegen die koppijn dattie weg moet gaan en dan gaat de koppijn ook vanzelf weg :stoned:

al heb ik gelukkig zelden koppijn. Ik ken mensen die bijna dagelijks migraineaanvallen krijgen, moet er niet aan denken zeg pfffff

:wave:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt een hemelse massage nodig ! :grin: Massages werken tegen alles! :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Respect! Ik lees het topic nu pas! Fantastisch dat je er zo mee aan de slag bent gegaan. Het lijkt me ook een goede uitlaatklep om hier je ei kwijt te kunnen. Ik wens je al het beste toe!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
update...

Hey Naaldenman, hoe is het de afgelopen week gegaan? Hebben de Benzo's je wat goeds gedaan?

Hopelijk gaat het elke dag een tikje beter met je.

Sterkte,

De eend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."