#1
ik ben vaak ziek geweest van pillen, opeens een vreselijk kutgevoel daarom geen pillen voor mij meer voorlopig
flash kieke zei:ik was eens scheef gegaan toen ik 3 slaappillen heb gepakt met combi alchol:ik zat opt wc. met mijn broek naar beneden ,en heel de wc.ondergekotst: en ik had toen ook ne blackout:en wist nix wat er gebeurt was,maar ze zijde toch dat verhaal dak just em getypt dus...![]()
Ellesdee zei:
oww zeker wel hoor !!Volgens mij kun je op pillen niet echt slechtgaan zoals op paddo's ofzo?

sorry ma gulle moet mij toch is uitlegge waarom juloie slecht gaan en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht zijn jin zei:en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."