Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat voel je als je slecht gaat van xtc?!

wat voel je als je slecht gaat van xtc?!

75 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben vaak ziek geweest van pillen, opeens een vreselijk kutgevoel daarom geen pillen voor mij meer voorlopig
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 keer fout gegaan,

dat was omdat het de 3e dag was dat ik achter elkaar gebruikte terwijl ik niet veel gewend ben en teveel in 1x had genomen en over de hele dag 1 plakje ontbijkoek en een kleine portie hele vieze gepanneerde mosselen had gegeten, die resulteerde in kotsen, hallucineren en me zo weerloos/klein/hulpeloos/jong voelen
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#3
nog nooit slecht gegaan, maar wel een keer misselijk geworden, ik was al 6 uur aant gaan en ineens moest ik overgeven, een uur lang af en toe zitten overgeven, en het was gedaan. Maar wat raar was, tijdens dat overgeven voelde ik me nog altijd super, en alles was fantastisch (buiten dat overgeven dan).
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij mij lukt dat niet meer hoor pillen doorslikken (nooit echt gekunt hoor )
ik pak een glas met een beetje water stam hm fijn en drink het op en daarna met nog wat water er achter aan ........ :grin:
#
#Laantje#Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heejz,

Ik ben wel slecht gegaan op de xtc de eerste keer omdat ik te veel genomen had. :flushed: Ik voelde me opeens helemaal niet meer gelukkig en werd juist super ongelukkig. Ik wilde dat de pillen zouden ophouden met werken en ik bleef constant herhalen hoe niet leuk ik het vond en hoe ongelukkig ik was. Mijn vriend heeft toen een vriendin van ons gebeld die wat meer ervaring had en die zei dat je weer aan leuke dingen moest gaan denken. Ik voelde me alleen zo ongelukkig dat ik het echt moeilijk vond. Ik heb toen een joint geprobeerd, waardoor ik rustiger werd en het slechte gevoel verdween. Het slecht voelen zat bij mij echt tussen me oren en niet dat ik me echt ziek voelde of moest overgeven...maja iedereen krijgt zoiets op een andere manier :wink:

het is voor mij in ieder geval geen reden om t nii meer te doen, want 90% van de avond was GEWELDIG!!! :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben wel vaker te hard gegaan....
T gevoel is dan niet meer prettig ofzo,meestal gepaard met overgeven.
Ook ben ik wel eens ziek geworden van die Pma en Mccp tabletten.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb t nu 4 x gedaan, en denk er door dit topic pas echt goed bij na of k slecht ben gegaan of niet.
Volgens mij kun je op pillen niet echt slechtgaan zoals op paddo's ofzo?
Wel te hard gaan, unhappy voelen ja...

1e keer: lekker effect, niet erg heftig helaas.

2e keer: sloeg lekker in, zwakte weer af en bleef daar. pakte bij, sloeg weer even in en zwakte weer af...op die manier.
Was wel gewoon erg relaxt, was niet moe en kon alles nog doen.
Ook niet erg heftig dus.

3e keer: doorblijven pakken op een avondje thuis. Veel gebruikt, en op het laatst nog n pil, en daarna wat mdma-kristallen.
Ging toen erg hard op het eind, maar niet zo hard als sommigen beschreven, was meer een opgeblazen/onrustig gevoel. Weet niet goed of ik dat nou lekker vond of niet :rolleyes:

4e keer: In een discotheek 1 pil, had er die avond niet zon zin in.
Was wat opgefokt, maar we hadden die avond al even op de planning staan en ik dacht, als ie eenmaal inslaat gaat t toch lekker.
Viel dus verkeerd, gevoel van te hard gaan, opgeblazen/onrustig gevoel terwijl het 1 pil was die ik al vaker had geslikt.
Die keer kan ik toch wel als unhappy aanmerken, ik was blij toen die uitgewerkt was.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb zelf nooit iets vervelends meegemaakt met pillen, maar een vriend van mij had ooit een keer vroegah 6 Rode(killer)Mitsubichis gehad op mysteryland omdat ze niet werkten dacht hij (PMA)
Toen sloeg het dus allemaal in een keerin .Nou geen leuke ervaring zei die, hij kon niet bewegen of zien, heeft geluk gehad dat ie niet dood is, wat wel het geval was met andere gabberts diezelfde mysteryland met diezelfde pillen.

andere vriend van me heeft een keer 5 schijnbaar goeie pillen in een keer naar binnengewerkt. Na 10 minuten ofzo moest ie heihard braken zei die, maar de rest van de avond was wel lekka zei die. Dikke gek.

trouwens 22 pillen kan wel hoor als je al een hoge tolerantie hebt, en je tijd genoeg hebt. De vent van die mysteryland verhaal die fout ging gebruikte een tijdje 10-15 pillen per dag. Iedere dag. Hijs nu wel naar de klote maar hij heeft blijkbaar geen hersenschade. Moet wel zeggen dat het maar een paar maanden was dat ie zoveel deed maar daarna kwam crack en heroine en qualuudes maar na een middelbare school periode van +- 6 jaar onwijs veel drugsgebruik heeft ie zich er toch uitgered en ik geloof dat ie nu studeert en wel is.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
flash kieke zei:
ik was eens scheef gegaan toen ik 3 slaappillen heb gepakt met combi alchol:ik zat opt wc. met mijn broek naar beneden ,en heel de wc.ondergekotst: en ik had toen ook ne blackout:en wist nix wat er gebeurt was,maar ze zijde toch dat verhaal dak just em getypt dus... :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe dat had ik ook eens, met de combi wiet en (veel) bier.. dat doe ik niet meer een tijdje :sunglasses: Ik was toen eerst naar buiten gerend en stond toen in een put te kotsen, toen weer terug want ik moest schijten..
en t was zo'n kleine badkamer/plee gebeuren (we zaten in een zomerhuisje) en toen moest ik dus weer kotsen.. dus ik draai me om en kots zo die hele plee onder.. toen ging ik er weer opzitten want ik moest nog meer schijten, en dat ging nog ongeveer 4x zo door.. ik zat in totaal anderhalf uur op die plee :grin:

Maargoed, het ging over XTC.. De enige keer dat ik een beetje te hard ging was toen ik 5 smileys op had.. toen zat ik ff op msn bij een vriend (onderhand tegen half 5 ofzo) en toen begon ik gewoon ff te hallucineren.. ik was echt even helemaal ergens anders :grin:
maar t was nog best leuk eigelijk.

Verder ben ik niet echt meer te hard gegaan..
T
T-1001Lid
01-01-2024, 00:00
#10
http://internet-betting.dotpill.com
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
T-1001 zei:
http://internet-betting.dotpill.com
Klik om te vergroten...

ja maar natuurlijk :confused:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
T-1001 zei:
http://internet-betting.dotpill.com
Klik om te vergroten...


I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
T-1001 zei:
http://internet-betting.dotpill.com
Klik om te vergroten...


Klik om te vergroten...

IDD
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij kun je op pillen niet echt slechtgaan zoals op paddo's ofzo?
Klik om te vergroten...
oww zeker wel hoor !!

al een paar x meegemaakt ..(alleen thuisgebruik )

als ik me bad gaat voelen ga ik even naar boven op het toilet/badkamer zitten pak een krukje en zet daar mn voeten op :confused: ,washandje in de buurt om mn hoofje te deppen .en een beetje indutten .na zo`n 15 min gaat het alweer wat beter en gaat ik weer verder ...

heb met ghb de laatste tijd dat ik ieder keer erg K* ga ...ben dan echt 2 uur aan het kosten ..dus blijf ik hier maar verloopig van af

als je voelt dat je slecht gaat ,zonder jezelf even af van muziek en iedereen (zeg wel dat je even rust nodig heb tegen je maatjes ofzo ? dat je gecontroleerd wordt :wink: is wel zo`n veilig idee he) je zal zien en voelen dat het dan minder wordt ..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb 1 keer moeten overgeven bij het inslaan, ma kwas dan ook nog beetje ziek, kwas juist genezen van een week virale infectie :rolleyes:

wel ne wijzen avond gehad, ma int begin een beetje misselijk en zo wa last van warm en koud

ma keb al gehad van zware mdma dak beetje misselijk werd ma dat dan weg was toen het volledig opkwam

alcohol kan ik ook wel makkelijk drinken op pillen, maar kdrink nooit veel want ge voelt er toch ver niets van en tis bovendien nog gevaarlijk ook en goed voor ne kater :wave:
l
liv23Lid
01-01-2024, 00:00
#16
whahah als ik juist misselijk werd en moest overgeven wist ik dat ik top pil had ben ook altijd vlink hard gegaan op die pillen!

en alles ik pil had geslikt waar ik dat niet bij dee
was het altijd kut pil

zo zie je maar bij iedereen is de werking anders!!
dus is moeilijk tezegen wat je voelt als je fout gaat
weet alleen dat je het kan verkomen!

ga geen pillen slikken als je je al niet lekker in je vel voelt
wat je ook beter niet kan doen is pillen slikken met mensen die je niet kent!(dit geld meer voor paddos en lsd)
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#17
removed by user
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben pas 1 keer slecht gegaan van de XTC toen werd ik vet misselijk en heb mijn hele maag leeg gekotst....
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#19
niets gewoon ofwa :P ik ben nog nooit slecht gegaan! en zeker nie van 5 pillekes ze :P :grin: :beer: sorry ma gulle moet mij toch is uitlegge waarom juloie slecht gaan en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht zijn :confused: :confused: ?????????????????????????????? en neeeeeeeeeeee balon kwil nie stoefen want khoor u al kome ze :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
jin zei:
en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht
Klik om te vergroten...

als je dr 22 nodig hebt is je leven sowieso al slecht denk niet dat je dan nog enig onderscheid tussen plezierig en verknipt kan maken..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."