Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat voel je als je slecht gaat van xtc?!

wat voel je als je slecht gaat van xtc?!

75 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
ik was eens scheef gegaan toen ik 3 slaappillen heb gepakt met combi alchol:ik zat opt wc. met mijn broek naar beneden ,en heel de wc.ondergekotst: en ik had toen ook ne blackout:en wist nix wat er gebeurt was,maar ze zijde toch dat verhaal dak just em getypt dus... :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe dat had ik ook eens, met de combi wiet en (veel) bier.. dat doe ik niet meer een tijdje :sunglasses: Ik was toen eerst naar buiten gerend en stond toen in een put te kotsen, toen weer terug want ik moest schijten..
en t was zo'n kleine badkamer/plee gebeuren (we zaten in een zomerhuisje) en toen moest ik dus weer kotsen.. dus ik draai me om en kots zo die hele plee onder.. toen ging ik er weer opzitten want ik moest nog meer schijten, en dat ging nog ongeveer 4x zo door.. ik zat in totaal anderhalf uur op die plee :grin:

Maargoed, het ging over XTC.. De enige keer dat ik een beetje te hard ging was toen ik 5 smileys op had.. toen zat ik ff op msn bij een vriend (onderhand tegen half 5 ofzo) en toen begon ik gewoon ff te hallucineren.. ik was echt even helemaal ergens anders :grin:
maar t was nog best leuk eigelijk.

Verder ben ik niet echt meer te hard gegaan..
T
T-1001Lid
01-01-2024, 00:00
#2
http://internet-betting.dotpill.com
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
T-1001 zei:
http://internet-betting.dotpill.com
Klik om te vergroten...

ja maar natuurlijk :confused:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
T-1001 zei:
http://internet-betting.dotpill.com
Klik om te vergroten...


I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
T-1001 zei:
http://internet-betting.dotpill.com
Klik om te vergroten...


Klik om te vergroten...

IDD
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij kun je op pillen niet echt slechtgaan zoals op paddo's ofzo?
Klik om te vergroten...
oww zeker wel hoor !!

al een paar x meegemaakt ..(alleen thuisgebruik )

als ik me bad gaat voelen ga ik even naar boven op het toilet/badkamer zitten pak een krukje en zet daar mn voeten op :confused: ,washandje in de buurt om mn hoofje te deppen .en een beetje indutten .na zo`n 15 min gaat het alweer wat beter en gaat ik weer verder ...

heb met ghb de laatste tijd dat ik ieder keer erg K* ga ...ben dan echt 2 uur aan het kosten ..dus blijf ik hier maar verloopig van af

als je voelt dat je slecht gaat ,zonder jezelf even af van muziek en iedereen (zeg wel dat je even rust nodig heb tegen je maatjes ofzo ? dat je gecontroleerd wordt :wink: is wel zo`n veilig idee he) je zal zien en voelen dat het dan minder wordt ..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb 1 keer moeten overgeven bij het inslaan, ma kwas dan ook nog beetje ziek, kwas juist genezen van een week virale infectie :rolleyes:

wel ne wijzen avond gehad, ma int begin een beetje misselijk en zo wa last van warm en koud

ma keb al gehad van zware mdma dak beetje misselijk werd ma dat dan weg was toen het volledig opkwam

alcohol kan ik ook wel makkelijk drinken op pillen, maar kdrink nooit veel want ge voelt er toch ver niets van en tis bovendien nog gevaarlijk ook en goed voor ne kater :wave:
l
liv23Lid
01-01-2024, 00:00
#8
whahah als ik juist misselijk werd en moest overgeven wist ik dat ik top pil had ben ook altijd vlink hard gegaan op die pillen!

en alles ik pil had geslikt waar ik dat niet bij dee
was het altijd kut pil

zo zie je maar bij iedereen is de werking anders!!
dus is moeilijk tezegen wat je voelt als je fout gaat
weet alleen dat je het kan verkomen!

ga geen pillen slikken als je je al niet lekker in je vel voelt
wat je ook beter niet kan doen is pillen slikken met mensen die je niet kent!(dit geld meer voor paddos en lsd)
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#9
removed by user
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
liv23 zei:
whahah als ik juist misselijk werd en moest overgeven wist ik dat ik top pil had ben ook altijd vlink hard gegaan op die pillen!

en alles ik pil had geslikt waar ik dat niet bij dee
was het altijd kut pil

zo zie je maar bij iedereen is de werking anders!!
dus is moeilijk tezegen wat je voelt als je fout gaat
weet alleen dat je het kan verkomen!

ga geen pillen slikken als je je al niet lekker in je vel voelt
wat je ook beter niet kan doen is pillen slikken met mensen die je niet kent!(dit geld meer voor paddos en lsd)
Klik om te vergroten...

onzin man, een onbekende kan binnen 5 minuten je beste vriend worden met xtc, dus zeg maar gerust dat het helemaal niet voor xtc geld.....
en dan nog wat, als je niet echt happy bent die dag (niet lekker in je vel) en je slikt in de avond pillen dan word je door de pil toch gedwongen happy te zijn dus ook onzin
:wave: :wink: :P
l
liv23Lid
01-01-2024, 00:00
#11
need^weed zei:
liv23 zei:
whahah als ik juist misselijk werd en moest overgeven wist ik dat ik top pil had ben ook altijd vlink hard gegaan op die pillen!

en alles ik pil had geslikt waar ik dat niet bij dee
was het altijd kut pil

zo zie je maar bij iedereen is de werking anders!!
dus is moeilijk tezegen wat je voelt als je fout gaat
weet alleen dat je het kan verkomen!

ga geen pillen slikken als je je al niet lekker in je vel voelt
wat je ook beter niet kan doen is pillen slikken met mensen die je niet kent!(dit geld meer voor paddos en lsd)
Klik om te vergroten...

onzin man, een onbekende kan binnen 5 minuten je beste vriend worden met xtc, dus zeg maar gerust dat het helemaal niet voor xtc geld.....

:wave:
Klik om te vergroten...
wel als je je al niet goed voelt!en bij somige mensen komt het wel voor in de eerste half uur dat bijna je pil opkomt!daarom zij ik ook dat het meer voor kom bij paddos en lsd!
Klik om te vergroten...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
need^weed zei:
onzin man, een onbekende kan binnen 5 minuten je beste vriend worden met xtc, dus zeg maar gerust dat het helemaal niet voor xtc geld.....
en dan nog wat, als je niet echt happy bent die dag (niet lekker in je vel) en je slikt in de avond pillen dan word je door de pil toch gedwongen happy te zijn dus ook onzin
:wave: :wink: :P
Klik om te vergroten...

Je zegt het goed. Een onbekende kan je beste vriend worden binnen 5 minuten, maar dat is niet altijd zo.
Dat happy gevoel hoeft niet altijd komen. Juist als je slecht in je vel zit, kan het juist de andere kant op gaan.
De 2 keer dat ik niet lekker in mijn vel zat, ben ik echt wel slecht gegaan op pillen, zelfs zo dat ik er de week daarna vet veel last van had.

Dat je altijd happy wordt en zo van xtc is volgens mij echt een fabeltje.
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#13
:sunglasses:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je moet kotsen is de fun er eigenlijk toch al een beetje af hoor
je kan evnegoed goede pillen of mdma hebben en niet kotsen dus tis meer een teken dat je er (op dat moment) niet tegen kunt imo

was ik die keer niet ziek geweest moest ik ook niet kotsen
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#15
vanacht echt bad gegaan op xtc

allemaal weer van die up en downs

had wel wat wijn gedronken maar na het inemen van het snoepje ging het ook lekker het eerste uurtje en ik nam een slok wijn en alles kwam eruit ,ik voelde me slap en moe .veel water gedronken maar mocht niet baten ,na 2 uur voelde ik me weer zoals normaal .....ik nam er nog een en ging weer even goed na een uur of 2 weer bad gegaan ...ben maar naar mn bed gegaan ......jammer
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pfft jaar geleden voelde ik me altijd suppergoed van XTC. Dan beginnen speed gebruiken en XTC links laten liggen. In de vakantie wou ik toch nog eens een pilletje nemen en ik voelde me echt suppermisselijk, ik heb zeker 4X moeten kotsen en voelde me echt slecht zo precies het gevoel dat ik wou slapen, ik bleef ook altijd maar herhalen van tmoet ophouden, ik wil ervanaf van da gevoel(en dan nog tegen m'n ouders :flushed: ) vanaf dan nog 1 keer geprobeerd en weer moest ik kotsen en voelde ik me weer slecht, weer altijd willen slapen. Pfft echt dom.
Maar euhm enig idee hoe dit komt? De meeste mensen die ik ken dat pillen nemen voelen zich altijd actief en praterig en vrolijk van XTC, ik voel mij altijd zo moe en heb zo het gevoel dat m'n hoofd 1000 kg weegt. :confused: Ik wil dan ook geen contact met andere mensen meer. :confused:
En het is nu niet dat ik tegen niks kan, ik gebruik nu zo'n 3 gram speed per week, blow ook redelijk veel, af en toe eens liquid en coke en hiermee voel ik me altijd supper goed.
Maar pillen nee, dat doe ik nooit meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."