#1
flash kieke zei:ik was eens scheef gegaan toen ik 3 slaappillen heb gepakt met combi alchol:ik zat opt wc. met mijn broek naar beneden ,en heel de wc.ondergekotst: en ik had toen ook ne blackout:en wist nix wat er gebeurt was,maar ze zijde toch dat verhaal dak just em getypt dus...![]()
Hehe dat had ik ook eens, met de combi wiet en (veel) bier.. dat doe ik niet meer een tijdje
en t was zo'n kleine badkamer/plee gebeuren (we zaten in een zomerhuisje) en toen moest ik dus weer kotsen.. dus ik draai me om en kots zo die hele plee onder.. toen ging ik er weer opzitten want ik moest nog meer schijten, en dat ging nog ongeveer 4x zo door.. ik zat in totaal anderhalf uur op die plee
Maargoed, het ging over XTC.. De enige keer dat ik een beetje te hard ging was toen ik 5 smileys op had.. toen zat ik ff op msn bij een vriend (onderhand tegen half 5 ofzo) en toen begon ik gewoon ff te hallucineren.. ik was echt even helemaal ergens anders
maar t was nog best leuk eigelijk.
Verder ben ik niet echt meer te hard gegaan..