Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het effect van ghb is bij mij al een stuk minder geworden. een paar maand geleden had ik een heel goed gevoel door ghb maar nu is het zo wat als alcohol. dit komt waarschijnlijk dat ik het een tijd terug 1 keer per week deed waarschijnlijk te veel . Weet iemand hoe je het terug kan krijgen?"
"Weet iemand als het redelijk te doen is om GHB te combineren met XTC op een fuif?Heeft iemand dit al gedaan hoe was het effect? of word je dan veel te vaag en krijg je een heel vaag zicht en weet niet meer waar je precies bent.Heb zelf nog nooit ghb gebruikt en ben van plan om dit te combineren op een fuif om dat het effect van xtc een heel stuk minder is als het vroeger was.ben dan vanplan om dan gewoon 1/2 of 3/4 buisje naar binnen te krijgen omdat het mijn eerste keer ghb is.maar ik zou eerst maar eens gewoon ghb moeten gebruiken niet op een fuif om te kijken welke dosis ik dan pak dat ik niet op de grond ga of maakt het niet veel uit?"
"is egt super vaag spul . heb dit al een 8 keer gedaan was egt vet. ben hier heel gevoelig voor want heb nog nooit een extract gerookt en had ook geen ganse gram nodig om op te roken. eerste keer was het zwakste toen had ik wel al een gram nodig was gewoon eigelijk nog goed in de realiteit alleen was ik toen eigelijk in men hoofd wat in een sprookjes wereld en voelde aan dat ik terug een kleuter was ofzo iets.3 de keer was heel vet ik ging na een maat en ging met die weg om dit te roken en in een keer voelde ik mij weer in een rare wereld maar dan veel dieper.ik begon gewoon kei hard te lachen voor nix 5 min later was ik gewoon nog beetje stoned.en vroeg ik aan een maat wat er gebeurt was want leek gewoon dat ik toen in een rare droom was.4de keer was het lachen er ook en was nog dieper as 3de keer ik zag gewoon iedereen rond mij had een derde oog .dan met nieuwjaar dit jaar was ik henig dronken kwam thuis en ging het nog is doen voor 6 de keer ofzo.ik ging na buiten ging zitten en begon het te roken.in een keer was ik gewoon helemaal weg.ik weet niet als ik toen met ogen open of met ogen dicht op die stoel zat zag totaal nix meer van de realiteit.wist nix meer van deze wereld wie ik was dat ik salvia had gerookt.ik leefde gewoon in mijn eigen lichaam as wereld met allemaal rare manetjes en was over dingen aan het doen.het leek gewoon dat ik die fantasie persoon was en dat altijd was geweest.10 min ongeveer later hoorde ik een kei harde wind en vloog toen van mijn uit mijn lichaam weer na buiten en toen was ik terug in de realiteit alleen henig stoned en ben toen maar gaan slapen.heb maar in heel men leven maar 6 euro aan salvia uit gegeven had toen 10 G gewone bladeren. was toen ook beetje depri in de tijd dat ik dit nog gebruikten en nu nog altijd klein beetje.maar ik heb er nooit een bad trip van gehad hoe hevig dit spul ook was.komt denk ik dat je het gewoon niet beseft dat je tript dus ook niet gek word en ook dat je nix meer van deze wereld weet en dat je gewoon ergens anders leeft en je dan denk dat je daar altijd geleeft hebt. bij paddo's krijg ik heel rap een badtrip ook al is dit stukken zwakker. gebruik geen salvia meer om dat ik naar CAD moet en dat ouders weten en vaak controleren dat die weten dat ik gebreukt heb.en dat ik hier gewoon heel moeilijk nog aan kom.heb wel paddo's maar durf ze nu eigelijk niet goed te gebruiken om dat je hier soms bij voelt dat je niet weet wat je overkomt en dat ik nog niet 100 % over depresie ben."
"laatst was ik en een maat ook vies paranoia. we zagen en hoorde echt overal alles. we bleven bij iemand slapen die ook had gebreukt. we waren allemaal bijna hele nacht op en ene keer zei die kerel waar we bleven maffen dat hij klaarwakker was en totaal nie zou kunnen slapen. na die zin viel die gewoon in ene keer in slaap. ik en die andere gast die daar was vonden dat niet normaal we dachte dat iets met die kerel gebeurt was. telkes aant kijke of hij nog ademde. toen werde ik en andere gast ook nog eens ongerust dat we allebij hartslag van rond 112 per min hadden terwij we gewoon stil zaten niks te doen.we durvde een tijd niet meer te bewegen. toen leek het dat die kerel die aant maffe was niet meer ademde. wij werde helemaal gek wij die wakker aant roepen hij werd niet meer wakker dus waren we die wakker aan het tikken op ene keer werd die wakker keek die heel snel overal naar toe en zei niks meer en viel terug in slaap.en wij nog helenacht paranoia gebleven"
"heeft iemand een idee wat er gebeurt als je een SSRI neemt als de xtc begint uit te werken.Kan dit kwaad ofzo???"
"Marcel zei: nothingtodo zei: heeft iemand een idee wat er gebeurt als je een SSRI neemt als de xtc begint uit te werken.Kan dit kwaad ofzo??? Klik om te vergroten... Waarom zou je dit willen? Klik om te vergroten... Om proberen te zorgen dat als de xtc is uit gewerkt je serotonine peil sneller te laten herstellen dat je je de volgende dag wat beter voelt. En omdat ik zelf elke dag serlain moet nemen en ik stop altijd een week voor xtc gebruik met serlain en na de xtc begin ik terug."
"roaren* zei: tja, als je slecht gaat van X, voel je je gewoon heel kut, misselijk, ga je waarschijnluk moeten overgeven en zal je veel moeite hebben voor nog goed recht te staan dusja beter gaan zitten, maar ja eigelijk is het allemaal niet zo erg, veel water drinken als je slecht gaat Klik om te vergroten... ja je voelt je egt kut,misselijk,duizelig,super vaag zicht,recht staan is stukken moeilijker,ook soms in paniek dat het te hard aan voelt,mense volgen is ook super moeilijk,..."
"Paddo's die gedroogd zijn en al 5 maand liggen zouden die nog goed zijn voor op te eten?"
"ze waren nog goed te vreten ben er niet ziek van geworden. alleen geen hol van gevoelt.zal wel dat ze heel lang gelegen hebben. t waren van philipers stones of zo iets.heb verpaking weg gegooit dus geen idee hoe k t moet schrijven"
"eten op xtc vind ik beter te doen als eten op speed maar nog altijd vies moeilijk.met joint gaat eten er wel beter in alleen het lijkt zo lang dat eten als je vies stoned bent.je eet beetje en dat lijkt dan zo lang terwijl het niet egt lang is dus stop ik meetsal met eten dat het lijkt dat een een kwartier doe over een beetje.drinken gaat gewoon bij mij lekker makkelijk.slapen is ook moeilijk zeker bij speed bij xtc gaat het meestal redelijk.joint roke om in slaap te vallen heb ik ook slechte ervaring mee.ben dan kei stoned en nog altijd vies aant kauwen in bed zonder kaugom egt irriterent.dan pak ik een kaugom en dat ik zo stoned ben denk ik telkes dat die kaugom achter in men keel komt dus doe die maar weg.ook eens gehad dat ik dan kei stoned gewoon iets ging zoeken tegen dat kauwen en sta ik gewoon stil aan wat anders te denken tot ik het weer door heb wat ik wou doen en dan weer het zelfde.met koek half in mond en daar tanden op werkt bij mij ook niet bijt dat gewoon stuk na een min of 2 door die druk op mijn kaken.dan gewoon proberen slapen en dan bijt ik men mond open .dus blijf meestal wakker als ik dat irriterende kauwen nog heb ook al ben ik knal stoned."