#1
Nee als ie net aan het inkicken is niet nee. Kan er dan ook heel slecht tegen. Een uurtje later rook ik net zo hard mee.
Is helemaal waar wat je hier zegt. Fout gaan is me 1x overkomen. De wereld was een zwart gat en mn vriendin nam me mee naar buiten waar ik op de straat wou gaan liggen om pas op te staan al s t over was.Mac[quote]... zei:Er zit wel een verschil tussen te hard gaan en echt fout gaan.

ts zei:2x gigantisch slecht geweest omdat ik er maar gewoon bij ging zuipen...
niet relaxt! Verder nooit meer dan 4/5 pillen op een avond....tenzij het blauwe driehoekjes zijn, daar niet te veel van![]()

22 pillen met in iedere pil 10mg mdma in mss jahspacekonijn zei:jin zei:en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht
als je dr 22 nodig hebt is je leven sowieso al slecht denk niet dat je dan nog enig onderscheid tussen plezierig en verknipt kan maken..
nutsss zei:hoe kut je je ook voelt, de x zorgt voor love en plezier... in principe dan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."