Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat voel je als je slecht gaat van xtc?!

wat voel je als je slecht gaat van xtc?!

75 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee als ie net aan het inkicken is niet nee. Kan er dan ook heel slecht tegen. Een uurtje later rook ik net zo hard mee.
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar heb ik dus weer geen behoefte aan als ik pillen op heb.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik rook alles...van peuken tot joints hoewel ik volgens mij geen reet merk van blowen :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ik wel, tja je wordt niet stoned, maar als dat zo zou zijn, zou het ook zonde van je pil zijn. Ik word er toch net een beetje anders wazig van
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nouja...misschien ook wel, ik heb alleen nog nooit xtc gehad zonder erbij te blowen :flushed:
Het gaat mij er vooral om dat ik het lekker vind op dat moment :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac[quote]... zei:
Er zit wel een verschil tussen te hard gaan en echt fout gaan.
Klik om te vergroten...
Is helemaal waar wat je hier zegt. Fout gaan is me 1x overkomen. De wereld was een zwart gat en mn vriendin nam me mee naar buiten waar ik op de straat wou gaan liggen om pas op te staan al s t over was. :cry: Kwas helemaal de weg kwijt, een uurtje later moest ik overgeven en werd ik weer wat rustiger. Dit heb ik verder nooit meer mee gemaakt. Althans niet zo erg. Als ik nu zoiets voel aankomen hou ik me rustig en vertel me zelf dat ik X op heb en dat dat de reden is waarom ik me zo voel en als ik dan weer wat down to earth ben kan ik gewoon weer wat bij pakken en gaat t goed.
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#7
toen ik te hard ging ging ik hallucineren maar dat duurde maar 10minuten maar het waren de langste 10minuten van me hele leven!
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb et nou 2x gedaan en heb tydes beide kere een keer moete kotse, kweet niet precies waarom, het was gewoon zo van ik voelde me ineens ietsje minder, en dan voel ik dat ik moet kotse, en dan kots ik een keer, en dan is het na 5sec weer helemaal goed en het wordt daarna ook nie meer slechter, :confused: kweet nie hoe da kan maar echt erg vind ik het niet omdat het maar heel eve is
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan een hoop noten aan, maar met die witte haaitjes met een breeklijn achterop kots ik altijd gegarandeerd mn hele maaginhoud eruit :confused: Ik 4 keer een paar van die gehad maar elke keer weer :kots:
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben nog nooit scheef gegaan van pillen, er zijn al wel momenten geweest da alles rond mij begon te draaien en da ik gewoon ffkes moest gaan zitten maar alles is toen gewoon inorde gekome :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
kotsen is niet slecht gaan op xtc. je kunt ff kotsen omdat je t te heet krijgt of je pil ff te heftig opkomt en dus te heet, dan kots je voel je je meteen beter.

als je slecht zou gaan zou je je lang kut voelen enz.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
het is natuurlijk niet zo, net als bij paddo's, dat je bij xtc een gok neemt of het wellicht bad kan gaan. hoe kut je je ook voelt, de x zorgt voor love en plezier... in principe dan. want als je te veel of te vaak neemt of combinaties van x met andere middelen of medicijnen, ja dan kan het weleens slechter aanvoelen.

maar puur van een goede pil in een verantwoorde dosis kan je niet 'bad' gaan zoals dat bij andere drugs wordt bedoeld.

om geen verkeerd beeld te geven aan nieuwkomers in de klas.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#13
en dat je in het begin een beetje misselijk kan worden, ja dat is bekend. vaker bij vrouwen en vrijwel altijd maar heel eventjes.

dus dat zou ik niet slecht gaan willen noemen.

edit: zoals vriend Darkscope al meldde, ik zat ff te slapen. tijd voor een lijn.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#14
ts zei:
2x gigantisch slecht geweest omdat ik er maar gewoon bij ging zuipen...

niet relaxt! Verder nooit meer dan 4/5 pillen op een avond....tenzij het blauwe driehoekjes zijn, daar niet te veel van :openmouth:
Klik om te vergroten...


Yep, die blauwe ..voor eerste keer nam ik hele pil in..Echt hard..Tjonge, na uurtje moet ik kotsen nadat ik veel water had genomen (dat moest van mijn vriend, want hij zag mij niet zo best uit, veel zweten tijdens dansen) Maar ik heb wel respect voor die blauwe pillen.. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
alcohol en pillen... big no no
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#16
da valt toch goe mee, ik drink als ik pillen pak maar ik overdrijf er natuurlijk ni mee en drink regelmatig water
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik word er echt supermisselijk van...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
jin zei:
en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht
Klik om te vergroten...

als je dr 22 nodig hebt is je leven sowieso al slecht denk niet dat je dan nog enig onderscheid tussen plezierig en verknipt kan maken..
Klik om te vergroten...
22 pillen met in iedere pil 10mg mdma in mss jah :openmouth:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
nutsss zei:
hoe kut je je ook voelt, de x zorgt voor love en plezier... in principe dan.
Klik om te vergroten...

Dit ben ik niet helemaal met je eens.
Ik ben nu 2 keer slecht gegaan op pillen. Ik voelde me beide keren niet echt lekker in mijn vel zitten. Ik had echt geen love gevoel ofzo.
Ik doe het niet vaak ofzo, 1x in de 2-3 maanden en dan ook maar 1 tot 1,5. Normaal heb ik dan een leuke avond, maar als ik me kut voel, dan kun je het wel vergeten :)
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#20
22 pillen :)

Mja het is dan ook algemeen geweten dat marginale jonnys de meest waardeloze pillen verkrijgen.

no way neem je 22 pillen als je dicht bij een goede bron staat. En goede bron is >=120mg per pil.


Slecht kun je er zeker van gaan, max wat ik ooit heb binnengehad is 1.5 gram mdma op 12uur tijd, En na de eerste 300 gram was het toch wel ff wankelen op de benen, serieus misselijk zijn, wegdraaiende ogen.
FF gaan kotsen en erna zo fris en scherp als maar kan.


Slecht van X wilt gewoon zeggen dat je ff op een overgang zit naar de echt goede werking toe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."