Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat voel je als je slecht gaat van xtc?!

wat voel je als je slecht gaat van xtc?!

75 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik was eens scheef gegaan toen ik 3 slaappillen heb gepakt met combi alchol:ik zat opt wc. met mijn broek naar beneden ,en heel de wc.ondergekotst: en ik had toen ook ne blackout:en wist nix wat er gebeurt was,maar ze zijde toch dat verhaal dak just em getypt dus... :wave:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb 'n keer 5 uur verlamd gelegen van 'n pilletje...
Het was een bordeaux rode pill met een bliksem tekentje erop, dat herinner ik me nog.

Die pak ik nooit meer :P
er werd visueel gewoon met me gelachen. M'n hersenen zagen alles omgekeerd, alles leek te ademen enz... ik kon nog praten, kijken maar niet bewegen met m'n armen en benen.
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij gaat het slikken wel (oef dat klinkt dubieus geloof ik) maar pas als die begint te werken... is't raak.

En weetje wat dan pas echt erg is.. als er eentje naast je een dikke joint staat te roken. Dat WIL je gewoon niet ruiken op zo'n moment!!!!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
boy zei:
Mac... zei:
jawel, gewoon te hard gaan of je gewoon kut voelen. Niet zo'n happy gebeurtenis, maar bij mij was het wel in combi met GHB of anti-depressiva.
Klik om te vergroten...

Combineren met een antidepressiva is een van de slechtste dingen die je kunt doen. Je kunt er een redelijke tijd last van hebben en het serotonine-syndroom kan optreden als het echt slecht gaat.

Naja, van je fouten moet je leren :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ja het was me vrij snel duidelijk dat die combi echt niet ok was, mja
Wie niet waagt, blijft maagd
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
way too hard

Als ik te hard ga houdt ik me zelf lekker op de achtergrond en laat t over me heen gaan. Na een tijdje gaat t wel weer. De sitiatie's zijn meesteal bij mij dat er te veel mensen zijn. Ik ga niet op stap met wat op, ik gebruik lekker thuis op t bankie of bij vrienden op t bankie. Kheb vorige week wel 2 dagen na gebruik moeten overgeven en had een kneiter van een hoofdpijn. Waarschijnlijk net 1 teveel genomen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
way too hard

Als ik te hard ga houdt ik me zelf lekker op de achtergrond en laat t over me heen gaan. Na een tijdje gaat t wel weer. De sitiatie's zijn meesteal bij mij dat er te veel mensen zijn. Ik ga niet op stap met wat op, ik gebruik lekker thuis op t bankie of bij vrienden op t bankie. Kheb vorige week wel 2 dagen na gebruik moeten overgeven en had een kneiter van een hoofdpijn. Waarschijnlijk net 1 teveel genomen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Er zit wel een verschil tussen te hard gaan en echt fout gaan. Als je fout gaat is er geen weg meer terug en is het ook heel moeilijk om kalm te blijven. Dit verergert vaak de situatie alleen maar. Dan is het wel belangrijk dat er mensen om je heen zijn, die je kunnen geruststellen
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben wel een keer over mijn nek gegaan na het nemen van een pil. Toen was ik al een paar dagen niet lekker en liep al met een misselijke kop rond voordat ik uberhaupt iets op had.

Daar een pilletje boven op was dus eventjes te veel. Maar toch wel handig, want na het overgeven ging het heel snel weer goed en heb ik een topnacht gehad. Als ik niets had genomen had ik het zo niet volgehouden!!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
wel een aparte manier van drugs gebruiken. Had je wel nog iets gevoeld van die pil?
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jawel, het was pas op het moment dat hij al in begon te slaan dat mijn maag begon te draaien.... dus het meeste zat toen al in mijn bloed.

Tja het was niet helemaal de planning natuurlijk, maar ja, niet naar awakenings gaan omdat je ziek bent is natuurlijk ook geen optie voor een technojunkie als ik.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, logisch niet. Zou ook gewoon gaan. Er is een tijd geweest waarbij ik wist dat ik na een half uur na het innemen van elke pil moest kotsen (volgens mij was mijn maag in die tijd een beetje om zeep geholpen) maar dat heeft me ook nooit tegengehouden om drugs te pakken.
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het irritante is dat ik sinds die keer af en toe weer kokhalsneigingen krijg als een pil begint in te slaan. Op een of andere manier word nu zo'n linkje gelegd tussen dat gevoel.. en kotsen. Maar een paar keer diep ademhalen doet op zo'n moment wonderen gelukkig.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha herken het. Vooral als je al een heel klein beetje misselijk bent, of ja misselijk, je maag voelt wat anders. Echt als ik er dan alleen al aan denk om nog een pil te gooien, dan word ik pas echt misselijk. Als ik op dat stadium ben doe ik er ook met gemak een half uur over voordat ik uiteindelijk de pil slik. Eerst ff zitten met de pil in je hand om alvast aan het idee te wennen. Diep ademhalen, rare gevoelens verdwijnen. Dan gaan denken dat je hem zo gaat innemen. Diep ademhalen, rare gevoelens verdwijnen. Dan alvast het drinken vastpakken. Je weet dat je nog maar 1 stap bent verwijdert. Diep ademhalen, rare gevoelens verdwijnen en dan kan ik in alle rust, zonder te kotsen, mijn pil gooien.

Leuk hè
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee als ie net aan het inkicken is niet nee. Kan er dan ook heel slecht tegen. Een uurtje later rook ik net zo hard mee.
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#15
Daar heb ik dus weer geen behoefte aan als ik pillen op heb.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik rook alles...van peuken tot joints hoewel ik volgens mij geen reet merk van blowen :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ja ik wel, tja je wordt niet stoned, maar als dat zo zou zijn, zou het ook zonde van je pil zijn. Ik word er toch net een beetje anders wazig van
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nouja...misschien ook wel, ik heb alleen nog nooit xtc gehad zonder erbij te blowen :flushed:
Het gaat mij er vooral om dat ik het lekker vind op dat moment :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac[quote]... zei:
Er zit wel een verschil tussen te hard gaan en echt fout gaan.
Klik om te vergroten...
Is helemaal waar wat je hier zegt. Fout gaan is me 1x overkomen. De wereld was een zwart gat en mn vriendin nam me mee naar buiten waar ik op de straat wou gaan liggen om pas op te staan al s t over was. :cry: Kwas helemaal de weg kwijt, een uurtje later moest ik overgeven en werd ik weer wat rustiger. Dit heb ik verder nooit meer mee gemaakt. Althans niet zo erg. Als ik nu zoiets voel aankomen hou ik me rustig en vertel me zelf dat ik X op heb en dat dat de reden is waarom ik me zo voel en als ik dan weer wat down to earth ben kan ik gewoon weer wat bij pakken en gaat t goed.
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#20
toen ik te hard ging ging ik hallucineren maar dat duurde maar 10minuten maar het waren de langste 10minuten van me hele leven!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."