Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDinsdagdip

Dinsdagdip

33 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
k
knoestLid
01-01-2024, 00:00
#1
mij overkomt het soms dat ik ontzettend snel emotioneel word.
krijg supersnel een brok in mn keel als ik aan iets zieligs denk ofzow..
en das altijd 2-3 dagen nadat ik X heb gepakt..
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lang leve de L-trypthofaan :P

Weekje van tevoren beginnen en een weekje na gebruik volhouden. Geen kater en sterker nog: Je spaced harder lijkt het :wave:
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon positieve instelling hebben. niet zeiken en schouders rechtop en je zult zien dat je er minder/geen last van heb :wink:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fucking Madness zei:
gewoon positieve instelling hebben. niet zeiken en schouders rechtop en je zult zien dat je er minder/geen last van heb :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is vaak alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer dat molentje maar eens te stoppen als ie eenmaal gaat.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb er nooit zoveel last van, tenzij ik veel gebruik

Heb nu 5htp gekocht, meer om mn lichaam weer in balans te brengen na mn gebruik.
Heb t de laatste dagen vóór mn gebruik gepakt, en op de dag zelf ook.
Toen de pillen en sindsdien niet meer.
Was zaterdag.

Nu dinsdag en kan wel zeggen dat t een dip is.
Ging wel goed, vooral op de 1e pil, lekker serotoninegevoel.
Maar heb nu een beetje het gevoel dat t t laatste was.

Terwijl ik al 7 weken niks meer gebruikt had en het bij 3 pilletjes heb gelaten.
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enof ik die had,... het werd zelfs zo erg, dat ik me ziek moest melden, ik snapte er niets van! Sliep beroerd, droomde over de meest enge dingen, (sooow real!!!) en was daarbij vreselijk dizzy, misselijk en down!!! Pfffffff... !!! Lang leve de L-trypto http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=461&template= !!! Na het gebruik, nemen we niets, en ontbijten we met een gesneden banaan, en een in stukken gesneden sinasappel (banaan is voor de aanmaak van je serotonine) De dag erop, nemen we dagelijks 2pillen L-trypo (half uur voor het slapen gaan) wat vit. b6 en b3 bevat... Ik heb het nooit meer gehad, die dromen, vreselijk, als ik daar weer aan denk,.. :openmouth:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Peels zei:
Enof ik die had,... het werd zelfs zo erg, dat ik me ziek moest melden, ik snapte er niets van! Sliep beroerd, droomde over de meest enge dingen, (sooow real!!!) en was daarbij vreselijk dizzy, misselijk en down!!! Pfffffff... !!! Lang leve de L-trypto http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=461&template= !!! Na het gebruik, nemen we niets, en ontbijten we met een gesneden banaan, en een in stukken gesneden sinasappel (banaan is voor de aanmaak van je serotonine) De dag erop, nemen we dagelijks 2pillen L-trypo (half uur voor het slapen gaan) wat vit. b6 en b3 bevat... Ik heb het nooit meer gehad, die dromen, vreselijk, als ik daar weer aan denk,.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik weet wat je bedoelt. Toen ik het ieder weekend ongeveer 2 keer deed, had ik ook na een tijdje door de weeks nachtmerries en alles. Ook worden de afdraaiers heftiger en langer, na 2 maanden elk weekend krijg je alleen nog maar afdraaiers van 5 dagen.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hee fun, je moet wel NA de pillen op de dagen erna nog 5-htp nemen, hoe wou je anders het tekort aan serotinine snel weer aanvullen?
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
Peels zei:
Enof ik die had,... het werd zelfs zo erg, dat ik me ziek moest melden, ik snapte er niets van! Sliep beroerd, droomde over de meest enge dingen, (sooow real!!!) en was daarbij vreselijk dizzy, misselijk en down!!! Pfffffff... !!! Lang leve de L-trypto http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=461&template= !!! Na het gebruik, nemen we niets, en ontbijten we met een gesneden banaan, en een in stukken gesneden sinasappel (banaan is voor de aanmaak van je serotonine) De dag erop, nemen we dagelijks 2pillen L-trypo (half uur voor het slapen gaan) wat vit. b6 en b3 bevat... Ik heb het nooit meer gehad, die dromen, vreselijk, als ik daar weer aan denk,.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik weet wat je bedoelt. Toen ik het ieder weekend ongeveer 2 keer deed, had ik ook na een tijdje door de weeks nachtmerries en alles. Ook worden de afdraaiers heftiger en langer, na 2 maanden elk weekend krijg je alleen nog maar afdraaiers van 5 dagen.
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt wel zo ongeveer, deed het toen ook heel veel. (waarschijnlijk wel vvaker dan 2 keer in de week! :flushed: ) Dat was ook in het begin, kon er geen genoeg van krijgen. Nu is het gebruik aardig terug gelopen, maar moet erlijk zeggen dat het zo nu en dan nog wel eens twee keer in het weekend is! :sunglasses: Maar toch, geen last meer gehad van die vreselijke dromen!!
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij frequent gebruik heb ik last van een week lang depressiviteit, vooral als er meer dan 5 schijven gedropt worden.. maar dat is ook abnormaal.

Verder eigenlijk bij minder dan 4-5 eigenlijk nergens alst van, voel me dan juist zelfs uitgerust van de MDMA omdat je zo relaxed bent geweest..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
geen last van, maar ik gebruik mss 4 keer in een jaar ofzo
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb er wel last van,sinds ik t vaker gebruik,bv maandelijks.
maar eigenlijk metee smorgens al,als ik nog wakker ben,da word ik depri
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik een lange tijd geen xtc meer gebruikt heb en dan nog eens wat gebruik, heb ik er geen last van
maar als ik regelmatig xtc gebruik (meerdere keren per maand) dan heb ik er enorm veel last van, niet alleen dinsdag maar de hele week ben ik dan depressief...
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vraag me af of jullie na xtc gebruik ook de beruchte Dinsdag dip ervaren.En als dat zo is, weet je er dan mee om te gaan. Ik bedoel, kun je dat depressieve gevoel dan relativeren?
Zelf heb ik er, gek genoeg, geen last van. Tenminste, ik merk er niks van. .
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja dat heb ik ook dan, dan ben ik emotioneel nogal instabiel...
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb ik een tijd lang gebruikt, maar vind het niet bepaald een wondermiddel...
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik pakte het wel eens als ik wist dat ik 2 weekenden achter elkaar ging X-en. Dan werkt het best ok. Over het algemeen heb ik van die dip ook nooit zon superlast, tenzij ik meerdere keren per maand pak en geen L-tryp neem...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bij mij wisselt het hoeveel last ik ervan heb.
Ik slik ook die tryptofaan (alleen ik slik het elke dag en niet speciaal alleen voordat ik ga gebruiken).

De ene keer heb ik er vet veel last van (zit dan ook vaak slecht in mijn vel) en dan relativeert gelukkig mijn beste maatje een beetje :grin:. Altijd handig en super lief.
De andere keer heb ik er totaal geen last van.

Het hangt denk ik (althans dat geldt voor mij) heel erg af wat er zich in je onderbewustzijn afspeelt (of juist iets wat je zo hard als je maar kan niet aan probeert te denken).
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#19
[De ene keer heb ik er vet veel last van (zit dan ook vaak slecht in mijn vel) en dan relativeert gelukkig mijn beste maatje een beetje Very Happy. Altijd handig en super lief. ]

Kijk, dat is dus waar t om draait volgens mij.

[Het hangt denk ik (althans dat geldt voor mij) heel erg af wat er zich in je onderbewustzijn afspeelt (of juist iets wat je zo hard als je maar kan niet aan probeert te denken).]

Play bunny zegt t goed. Die dip zit in jezelf. Als er niks is om je beroerd van te voelen voel je je dus niet beroerd. En als je, zoals play bunny zegt, slecht in je vel zit kan het voorkomen dat je ff flipt. Iemand op de achtergrond ( nou ja, achtergrond?) die je er doorheen sleept? Klasse volgens mij. Heb je nergens last van.
L-trypto heb ik ook gebruikt. Voor de zekerheid. Merk er niets van. Volgens mij weggegooid geld. Beter bananen eten of zo iets.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
dinsdagdip is een bekende voor mij...
vandaag bv voel ik me nou niet bepaald chill... :(

en afgelopen weekend een Tikkel gedaan..
(blauw hartje, was wel heel erg chill)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."