#1
^_^ zei:Ik moest net gewoon huilen omdat ik echt zo diep aan het nadenken was over al me xtc ervaringen. Gewoon blijdschaptranen.
Misschien dat diep nadenken bij jou altijd dat soort emoties oproept. Ik ben nu ook blij. Voor jou.
^_^ zei:Ik moest net gewoon huilen omdat ik echt zo diep aan het nadenken was over al me xtc ervaringen. Gewoon blijdschaptranen.
MAX zei:Meestal aan het eind van de week voel ik wel dat ik me opeens heel erg blij voel en bepaalde tintelingen door me lichaam gaan net alsof de xtc nog een beetje aan het nawerken is. Maar misschien is dat ook wel dat je lichaam gewoon weer een bepaalde stof aanmaakt ????
Fucking Madness zei:gewoon positieve instelling hebben. niet zeiken en schouders rechtop en je zult zien dat je er minder/geen last van heb![]()
Peels zei:Enof ik die had,... het werd zelfs zo erg, dat ik me ziek moest melden, ik snapte er niets van! Sliep beroerd, droomde over de meest enge dingen, (sooow real!!!) en was daarbij vreselijk dizzy, misselijk en down!!! Pfffffff... !!! Lang leve de L-trypto http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=461&template= !!! Na het gebruik, nemen we niets, en ontbijten we met een gesneden banaan, en een in stukken gesneden sinasappel (banaan is voor de aanmaak van je serotonine) De dag erop, nemen we dagelijks 2pillen L-trypo (half uur voor het slapen gaan) wat vit. b6 en b3 bevat... Ik heb het nooit meer gehad, die dromen, vreselijk, als ik daar weer aan denk,..![]()
DarkScope zei:Peels zei:Enof ik die had,... het werd zelfs zo erg, dat ik me ziek moest melden, ik snapte er niets van! Sliep beroerd, droomde over de meest enge dingen, (sooow real!!!) en was daarbij vreselijk dizzy, misselijk en down!!! Pfffffff... !!! Lang leve de L-trypto http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=461&template= !!! Na het gebruik, nemen we niets, en ontbijten we met een gesneden banaan, en een in stukken gesneden sinasappel (banaan is voor de aanmaak van je serotonine) De dag erop, nemen we dagelijks 2pillen L-trypo (half uur voor het slapen gaan) wat vit. b6 en b3 bevat... Ik heb het nooit meer gehad, die dromen, vreselijk, als ik daar weer aan denk,..![]()
ik weet wat je bedoelt. Toen ik het ieder weekend ongeveer 2 keer deed, had ik ook na een tijdje door de weeks nachtmerries en alles. Ook worden de afdraaiers heftiger en langer, na 2 maanden elk weekend krijg je alleen nog maar afdraaiers van 5 dagen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."