Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Of helemaal niet basen."
"What a waste.."
"Precies, het foutgaan heeft al extreme gevolgen. Van speed en xtc ofzo kan je nog wel eens wat teveel nemen, dan ga je gewoon ff flink hard. In het geval van speed niet altijd even fijn, maar ook wel eens goed te doen. Bij xtc kan het zelfs lekker ervaren worden. Neem je van GHB 'iets' teveel ben je gelijk echt goed kapot."
"Laatst onder de douche dacht ik een helikopter in de badkamer te horen, maar wist niet of het nou echt of nep was.. geluiden vanuit m'n pc veroorzaken ook de raarste dingen, vooral alsof er overal mensen door het huis 'sluipen'. Ik ga dan ook echt kijken of ze er zijn.. meermalen dus, over paranoide gesproken haha! Mensen ook last van je helemaal kapot schrikken van het kleinste geluid?"
"Vrijdag snatsen en zondagmiddag pas brak worden? Waar haal jij je speed? haha j/k. Anyway, je moet wel in het bezit zijn van hele goeie pep wil je dat bereiken. Kan van mezelf herrineren dat ik na een gram uberpep ook wel eens 2 dagen (zon t/m di toen) nog flink leip ben geweest en echt crashte die dinsdagavond pas. Maar die tijd tussen snuif en crash word steeds minder naarmate je het vaker doet. Doe maar rustig an ermee jongen"
"Hij bedoelt het gouden/zilveren stofzuigertje op de laatste pagina op happy-holland"
"Ligt eraan van wie er gekocht word.. Heb ze varierend van E 2,- tot E 3,75 per stuk gehad. En op een feest van iemand kopen kost je natuurlijk gemiddeld E 5,- per Pil."
"Vooral als het voor het eerst is zou ik exact de maten van Teq aanhouden.. dan komt het helemaal goed, veel succes!"
"Tijdens een xtc-tripje rook ik wel, maar gewoon minder als normaal. Eten lukt echt niet tijdens, behalve vers fruit of een raketje. Nadat het uit begint te werken kan ik meestal wel redelijk snel weer eten, mits ik zo'n last heb van men kaken dat het onmogelijk word.. :P"
"Een goeie dosis vitamine C dus?"