Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spliffsnatcher zei: coke wassen? bedoel jij niet gewoon er base van maken? Klik om te vergroten... Idd.ja.Heb er net wat over zitten lezen.Men doet dat doorgaans met amonia.Ik heb begrepen dat het ook met ether kan op de een of andere manier.Hoe dan ook,je houd dus een basis produkt over en dat is dan pure coke."
"Lana zei: Wen er maar aan, zal nog wel ff blijven. Eens geproeft, en het bloed kruipt waar het niet gaan kan... Klik om te vergroten... Klopt als een bus.Was bij mij ook zo.Ik heb coke een jaar of wat niet meer gebruikt.Er kwam iemand langs met een pakkie op zak en daar ging ik weer.Kan het goed handelen geloof ik.Uit de buurt blijven van coke is zeker het beste.Bovendien is het een niet sociale drug.Je word er vervelend van op den duur."
"Moeten jullie de dvd 'New Maps Of Hyperspace' eens proberen te pakken te krijgen. Dan ga je pas lekker. http://www.psyshop.com/shop/DVDs/sol/sol1dv002.html"
"kende Muse- bliss helemaal niet dus ff gedownload. Klinkt lekker maar ik hou 't bij Goa / Psy en Trance. Daar had je me een jaar geleden geen plezier mee gedaan, maar alles veranderd met dat pilletje. Ook je muziek smaak. . :P"
"Tja , 't is heel gek. Ik heb er wel 'n theorie over maar of dat klopt is maar de vraag. Volgens mij zijn de indrukken die je opdoet tijdens je eerste xtc ervaring bepalend. Omdat de eerste keer zo'n heftige impact heeft weet je? Ik denk dat we dat allemaal wel hebben gehad. Je bent nergens op voorbereid en je weet absoluut niet wat er gaat gebeuren. En dan begint opeens da zon veel helderder te schijnen en alles is veel kleurrijker en mooier. 't kan niet op. Ik heb tijdens die 'trip' volkomen uitgelaten zitten luisteren naar New Maps Of Hyperspace. De hele avond en nacht. Kon er geen genoeg van krijgen. M'n vrienden dachten dat ik totaal krankjorem was geworden, want die waren nuchter als de pest. Hadden alleen bier gedronken, dus begonnen die langzaam aan sterk te verlangen naar de zangeres zonder naam en Andre Hazes. Ik ben reuze blij dat ik die muziek niet in huis heb, want anders was ik mogelijk daar nog aan verslingerd geraakt. Onder invloed van xtc is niks te gek."
"50 mg is meer dan genoeg. Ze zijn vrij duur. Normaal gaan ze enkel op dokters recept maar er zijn mogelijkheden zat om ze te krijgen als het echt moet. Ik denk gemiddeld zo'n 4 a 5 euro per stuk. Je gaat wel wat op n reageerbuis lijken met al die chemicaliën in je lijf."
"Weednator zei: Is het zo slecht voor je lichaam om 1x xtc met viagra te nemen ? Ik woon namelijk in Belgie , kun je viagra niet gewoon halen bij de apotheker ? grtz Klik om te vergroten... In België zijn de regels misschien anders dan in Nederland. Gewoon ff vragen dus. Of 't slecht is voor je? Geen idee. Voor sommige mensen wel want die kunnen er zelfs hartklachten van krijgen heb ik begrepen. Maar ja, dat kan je ook al als je ergens erg van schrikt of zo. Als je perse wil seksen kan je natuurlijk ook gewoon wachten tot je xtc pil is uitgewerkt. Dan zal je reclamezuil het wel weer doen mag ik hopen."
"Ik denk ook dat professionele hulp hier echt nodig is. Het ellendige is dat iemand dat zelf moet willen. Wanneer Knoest zijn broer geen nut ziet in wat voor behandeling dan ook sta je machteloos. Het is mij ook opgevallen dat veel mensen die, op wat voor manier dan ook, zijn ontspoord, vaak met geen mogelijkheid weer op de rails te krijgen zijn. Drugs spelen meestal niet eens n rol van betekenis. Soms is er wat gebeurd in het leven van zo'n persoon wat een soort ketting reactie op gang brengt. Onvrede met de situatie waar hij in zit is vaak al zoiets. Men gaat dan in een soort van schijn wereld leven om te ontkomen aan de werkelijkheid. Drugs gebruik helpt daar enorm bij. Mogelijk dat hij daarom zo veel en heftig heeft ingenomen. Ik denk dus niet dat drugsgebruik de oorzaak is van zijn toestand op dit moment. Hopelijk gebeurd er straks iets in zijn leven waardoor hij inziet dat het anders is en moet. Dat is dan een keerpunt. Alles valt of staat met de wil om te leven. De zon gaat vroeg of laat altijd weer schijnen. Je moet alleen je ogen open doen."
"Medegebruikers. Het is me opgevallen dat het gebruik van xtc kennelijk ongewoon is voor mensen boven de 40. Ik ben zelf net 50 geworden en ik ben er gek op, om het zo maar eens te zeggen. Alleen wanneer ik ergens aanklop om 'n paar pillen te halen gaan alle deuren dicht. Ik vraag me af of dat komt omdat ik geen 20 meer ben. Men denkt waarschijnlijk dat het nogal listig is om zomaar aan iemand die ouder is dan de doelgroep te verkopen. Vraag me af hoe dat zit. Ervaringen??"
"Wat wel veel uitmaakt is het middel waar coke mee wordt gewassen.Dat zou eigenlijk ether moeten zijn maar tegenwoordig word dat niet vaak meer gebruikt geloof ik.Dan krijg je de beroemde bloemetjes geur aan je coke.Je moet coke ook opnieuw kunnen wassen maar dat stinkt nogal heb ik begrepen.En je houd niet veel meer over.Maar dan is het wel weer puur."