Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe was het???? Ben wel benieuwd, of uhh, lig je nu nog in coma?"
"Ik zou een spuitje halen bij de drogist, daar staan de ml. op, en echt, je moet er heel secuur mee omgaan. Je hebt snel 1 ml. teveel. Zo´n spuitje kost ik meen 20 cent ofzo. Ik meng het het liefst met Sinas,... het is anders zoooooooo goor! Ik denk dat je met 3 kan beginnen, maar dat is afhankelijk ook van je gewicht en lengte. Ik ben 1.75, en weeg 56 kilo, neem altijd 3. tweede keer altijd minder nemen! (dus 2 en een half) Een vriend van mij, is bijna 2 meter, neemt altijd eerst 4,5 en daarna 4. Mijn eerste keer kreeg ik 2 en een half, maar dat voelde ik niet echt heel erg. En net wat hierboven wordt gezegt, is het stroperig, dan is ie best sterk, en kun je iets minder nemen. Waterig heb IK nooit gehad... Ik ben heel benieuwd morgen, zal aan je denken"
"Jimz zei: Nee ik heb het overleefd :P Ik had er een heel stuk meer van verwacht, tenminste van wat ik van andere mensen hoorden. Ik had 6Ml in 2 x genomen. En heb er eigelijk niet veel van gevoeld. Behalve dat ik na 3u ongelovelijk lam werd. Maar tijdens die uren was ik wel echt de hele tijd met iemand in gesprek en ik had meer zin om dingen te doen dan normaal. Enja na een halve joint was ik opeens al echt knettertjestoned. Maarja voor de rest vind ik het geen geweldige drug. Doe mij maar een pilletje Klik om te vergroten... Eigenlijk, (maar dat vind ik) Is het heerlijk om eerst een pilletje te nemen, en dan na uur/ anderhalf uur 3 ml. G. Als ik alleen G neem, dan ben ik na een kwartier, moe, hangerig, en gewoon slaperig!!! Met een pilletje ervoor (niet erna, want dan kun je misselijk worden) heb je toch dat euforische gevoel, maar dan met een beetje meer. Stom, ik had het je kunnen vertellen flexlexie zei: Mmmm toch raar vind ik.. een pilletje kan je er niet mee vergeliken, en ik vind het heerlijk om eerst een pil te slikken en danna een half uurtje wat GHB erbij. Neemt dat 'harde' van de pil weg.. Ik kan zo vreselijk lekker gaan op GHB.. echt heerlijk.. jammer dat jij daar niet zoveel van gemerkt hebt... Fijne avond iig!! Klik om te vergroten... Ja precies,.. alleen doe jij het na een half uur, ik na een uur."
"gemiddeld 1,30-1,50 per pil. Heb ze ook wel eens gehad voor 1 euro, ddat waren roze hartjes, deden niet veel, maar waren toch prettig."
"Al verschillende keren, heb ik MDMA geprobeerd, maar heel erg, het doet NIETS bij me. Een paar keer kristallen, en pas 100% zuivere (gekregen van een vriendin, en was getest) Wederom, niets! Zou het komen, omdat ik daarvoor een xtc heb geslikt??? Ik hoor zoveel goede verhalen van dit goedje, maar het lijkt mij niet te raken, terwijl ik weet dat het in de pillen ook verwerkt is. Is dit dan door de vermenging met speed?? Ik ben heel benieuwd, of jullie misschien wat weten. Bedankt alvast."
"Heb het nu inmiddels vier keer geprobeerd ofzo. De eerste keer, kan inderdaad geweest zijn, omdat ik teveel had geslikt daarvoor (xtc). De 2de, 3de en 4de keer, één pil van te voren (blauwe hartjes) En, iedere keer verschillende MDMA gehad. De laatste keer, was echt poeder, hartstikke wit, de keren daarvoor, kristallen. Heb alle keren volgens de meeste genoeg genomen, bij kristallen pink natgemaakt en er in gedoopt, daarna nog wat bijgenomen, maar helemaal niets! Terwijl een vriend van mij exact hetzelfde deed, en vervolgens totaal de weg kwijt was!! De poeder, het ik een achterkant van een zakmes gebruikt, en daar een halve cm mdma opgedaan. (thxx voor de reacties )"
"Ik zou gisteren aan de MDMA gaan, maar we kregen een nieuw pilletje om te proberen. Een wit/groenige met beige spikkeltjes en als tekening een smiley. Ik had hem al opgezocht op http://www.pillreports.com/index.php en daar waren de meningen verschillend,.. plus dat de kleur niet overeen kwam. Dus wij, hoppa laten we beginnen met een halve (was het advies, want ze waren erg sterk, zeiden ze, en je kon er wel wat misselijk van worden). Nog geen half uur later, liepen we allebei te kokhalsen, en waren tot op het bot verkleumd... we hebben er later nog een halfje bijgenomen, want eerlijk was eerlijk, hij was buiten de misselijkheid om, "wel grappig" maar niet zoals we het "wappiegevoel" kennen. Het gevoel was meer van.. "net tegen de grens zitten als je GHB op hebt, dus dat je dan bijna gaat raaskalken. Heel vreemd dus. Ik wilde gewoon weten, wat zou ie doen, als ie op zijn top was... nou, de pil maakte mij totaal en heulemaal van het padje af,.. en dan bedoel ik niet lekker van het padje af, het was niet leuk dus. We moesten strijden om de pot, wat dus resulteerde met hij bij de wc, en ik met een teiltje.... ik ga dus op zeker deze laten testen! Zou het komen door de speed?? (mijn kaken doen nog pijn) of zou het kunnen zijn, dat er geen MDMA in zit, maar MDA? Die misselijkheid, maar niet normaal!!! Zo'n bad trip, hadden we beiden nog niet meegemaakt"
"Psychedelic_Fairytale zei: ja tuurlijk, maar als je al onder invloed van mdma bent, en je neemt dan nog bij, dan heeft die dosis toch wat minder effect dan wanneer je nog nuchter zou zijn... maar je zou het idd wel moeten voelen waarschijnlijk slechte kwaliteit (of helemaal geen mdma) of te weinig gepakt... Klik om te vergroten... Ik gebruikte het bij mensen waar we een feesie bij hadden, iedereen was van god los,.. behalve deze tante! Boehoeeee!!! Dus ja, iedereen noemde het topspul! Dus slecht was het echt niet... Het heeft dus niets te maken dat ik een pil daarvoor nam??? Frisko zei: 1 : 100% zuiver bestaat helemaal niet Klik om te vergroten... Ow, dit was mij verteld, het zal dan wel "zuiver" zijn, heb nog een beetje liggen, en wil het nogmaals proberen. Zal het zondag gaan proberen, maar dan zonder een pil van te voren."
"Die keren dat ik een pil nam, en daarna dus de MDMA voelde ik inderdaad niets. Ik weet niet hoelang er tussen zat, tussen de laatse pil, en het gebruik ervoor, het zal ongetwijfeld twee weken zijn geweest, want zo wie zo, konden we niet elk weekend gebruiken."
"xtaz zei: De enige keer dat ik misselijk werd van XTC was met zo'n smileytjes, alleen waren ze blauw/wit gekleurd. Dat gevoel is haast niet te beschrijven, zo slecht, zo misselijk dat ik was.. Het heeft 2 volle dagen geduurd tot ik me weer 'normaal' begon te voelen. Klik om te vergroten... Klopt,... alleen was deze niet dezelfde kleur. Ik ga ze echt laten testen, en zal ze op pillreports neerzetten, zoiets is gewoon vreselijk, dat wens je niemand! Vreemd gevoel kreeg je daarvan heh,.. heeeeeel raar! En o ja, de koppijn vandaag...arghhh!! (volgens mij wordt dit verplaatst, naar trip-reports,.. sorry!!!)"