#1
MJP zei:Nou forummers.... ik heb een duidelijke woensdagdip !! Ik raakte ff in paniek vanmorgen toen mijn vrouw riep dat ze naar haar werk ging. Normaal wordt ik altijd wakker van haar en dan weet ik ongeveer wanneer ze vertrekt. Ik voelde me echt heel slecht. Ik moest mezelf gewoon moed in praten om niet te freaken !! De tranen stonden op een gegeven moment in mn ogen. Maar ik heb ff een vriend gebeld en gepraat over een en ander en dat hielp wel. Ik heb dit nog nooit gehad zo erg. Maar ik weet ook dat je het kunt overwinnen door gewoon positief te denken. Even naar het geouwehoer van Giel Beelen luisteren op de radio. En het is alweer woensdag. Op de helft dus... (voor mij niet want ik moet zaterdag ook werken, maar gevoelsmatig zit ik op de helft ha ha !!) gaan langzamerhand weer naar het weekend. Ik wordt ook vaak neurotisch. Alles controleren.... zijn de deuren dicht, is het gas uit, zijn de katten de woonkamer uit....MEN wat een stress ha ha !! Ben nu op mn werk. Gaat wel weer. Vrouwtje was ook op haar werk. Pffff gelukkig !!
Bedankt voor het luisteren...
MJP
Kop op