Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDinsdagdip

Dinsdagdip

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
MJP zei:
Nou forummers.... ik heb een duidelijke woensdagdip !! Ik raakte ff in paniek vanmorgen toen mijn vrouw riep dat ze naar haar werk ging. Normaal wordt ik altijd wakker van haar en dan weet ik ongeveer wanneer ze vertrekt. Ik voelde me echt heel slecht. Ik moest mezelf gewoon moed in praten om niet te freaken !! De tranen stonden op een gegeven moment in mn ogen. Maar ik heb ff een vriend gebeld en gepraat over een en ander en dat hielp wel. Ik heb dit nog nooit gehad zo erg. Maar ik weet ook dat je het kunt overwinnen door gewoon positief te denken. Even naar het geouwehoer van Giel Beelen luisteren op de radio. En het is alweer woensdag. Op de helft dus... (voor mij niet want ik moet zaterdag ook werken, maar gevoelsmatig zit ik op de helft ha ha !!) gaan langzamerhand weer naar het weekend. Ik wordt ook vaak neurotisch. Alles controleren.... zijn de deuren dicht, is het gas uit, zijn de katten de woonkamer uit....MEN wat een stress ha ha !! Ben nu op mn werk. Gaat wel weer. Vrouwtje was ook op haar werk. Pffff gelukkig !!

Bedankt voor het luisteren...

MJP
Klik om te vergroten...

Kop op :grin: Het is niet het einde van de wereld, over een paar uur voel je je sowieso alweer beter.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
alleen last van alcohol dipjes ^_^
M
MJPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks Dzy !! Langzamerhand kom ik inderdaad weer tot mezelf. De stress van je werk helpt goed ha ha !! Komt goed !!

MJP
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nooit echt een dipje de dagen erna. Alleen de dag na XTC gebruik heb ik eigenlijk de hele dag wel last van een droge mond en pijn in me wangen en kaken en helemaal geen zin om te eten. Probeer die dag dan wel zo veel mogelijk vitamine te nemen. Dan is het de dag daarop wel weer helemaal goed geen droge mond meer en krijg ik weer gewoon zin om te eten. Zie dit wel als een nadeel van XTC gebruiken dat je de dag daarop altijd zo verrot bent lichaamlijk.
Meestal aan het eind van de week voel ik wel dat ik me opeens heel erg blij voel en bepaalde tintelingen door me lichaam gaan net alsof de xtc nog een beetje aan het nawerken is. Maar misschien is dat ook wel dat je lichaam gewoon weer een bepaalde stof aanmaakt ????
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na een weekendje spacen op de X, voel ik me meestal t/m Woensdag lam en ben niet voor veel in de stemming dan.. Beetje verrot :( , maar het is m'n eigen keus!
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
alleen last van alcohol dipjes ^_^
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad de enige dip die er bij mij inhakt ja. De alcohol kater. Raak geen druppel meer aan van dat gif.
Tot m'n verbazing zijn er best wat mensen die wat merken van het down effect van xtc. Misschien is het een beetje zoals met verliefdheid. Heel prettig allemaal, maar als je dan bent afgewezen flip je enorm. Zo stel ik het me maar ff voor. Nou ja, dan maar beter flippen na xtc gebruik. :) . Heb je op zeker volgend week / maand weer n nieuwe liefde.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moest net gewoon huilen omdat ik echt zo diep aan het nadenken was over al me xtc ervaringen. Gewoon blijdschaptranen.
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#8
^_^ zei:
Ik moest net gewoon huilen omdat ik echt zo diep aan het nadenken was over al me xtc ervaringen. Gewoon blijdschaptranen.
Klik om te vergroten...

Misschien dat diep nadenken bij jou altijd dat soort emoties oproept. Ik ben nu ook blij. Voor jou. :openmouth:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb zelf nooit last van de dinsdag dip. Merk wel dat ik geestelijk wat minder ben. Maar kan me daar makkelijk overheen zetten en het niet serieus nemen.

Bij speed daarintegen ben ik wel een hele week geestelijk minder, terwijl ik me lichamelijk na 1-2 dagen ook alweer prima voel (afgezien van het feit dat ik mn slaap ritme dan nog in orde moet krijgen).
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik neem altijd 5-HTP , niet meer in de winkel te krijgen, had mazzeltje en heb de laatste potten kunnen kopen :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MAX zei:
Meestal aan het eind van de week voel ik wel dat ik me opeens heel erg blij voel en bepaalde tintelingen door me lichaam gaan net alsof de xtc nog een beetje aan het nawerken is. Maar misschien is dat ook wel dat je lichaam gewoon weer een bepaalde stof aanmaakt ????
Klik om te vergroten...

grappig... dat heb ik ook zo af en toe....

Heerlijk is het, als je ineens fucking vrolijk bent na een dag werken of iets anders... Dat zijn van die momenten dat ik besef dat ik heel veel van het leven houd :hearteyes:
A
AstronoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meestal heb ik nergens last van, maar er zijn ook dagen na zo'n weekend dat ik somber en depri wordt. Goed eten & drinken en naar buiten gaan helpt meestal wel aardig.

Het is een keer voorgekomen dat ik duidelijk te veel had gebruikt. In de week daarop had ik last van stoornissen en angsten. Heel bizar en erg vervelend. Een paar keer per uur gebeurde er iets in mijn hoofd waardoor ik dacht dat er iets 'knapte'. Dat ging gepaard met onverwachte 'valmomenten' bekend van dromen / of als je net in slaap dreigt te vallen. Het gekke was dat ik die week doodsbang was in het donker. Ik sliep met het licht aan.
Het was op zich wel een leerzame ervaring, maar ik hoop het niet nog eens mee te maken :wink: Een badtrip was er niets bij
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon positieve instelling hebben. niet zeiken en schouders rechtop en je zult zien dat je er minder/geen last van heb :wink:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fucking Madness zei:
gewoon positieve instelling hebben. niet zeiken en schouders rechtop en je zult zien dat je er minder/geen last van heb :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is vaak alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer dat molentje maar eens te stoppen als ie eenmaal gaat.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb er nooit zoveel last van, tenzij ik veel gebruik

Heb nu 5htp gekocht, meer om mn lichaam weer in balans te brengen na mn gebruik.
Heb t de laatste dagen vóór mn gebruik gepakt, en op de dag zelf ook.
Toen de pillen en sindsdien niet meer.
Was zaterdag.

Nu dinsdag en kan wel zeggen dat t een dip is.
Ging wel goed, vooral op de 1e pil, lekker serotoninegevoel.
Maar heb nu een beetje het gevoel dat t t laatste was.

Terwijl ik al 7 weken niks meer gebruikt had en het bij 3 pilletjes heb gelaten.
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enof ik die had,... het werd zelfs zo erg, dat ik me ziek moest melden, ik snapte er niets van! Sliep beroerd, droomde over de meest enge dingen, (sooow real!!!) en was daarbij vreselijk dizzy, misselijk en down!!! Pfffffff... !!! Lang leve de L-trypto http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=461&template= !!! Na het gebruik, nemen we niets, en ontbijten we met een gesneden banaan, en een in stukken gesneden sinasappel (banaan is voor de aanmaak van je serotonine) De dag erop, nemen we dagelijks 2pillen L-trypo (half uur voor het slapen gaan) wat vit. b6 en b3 bevat... Ik heb het nooit meer gehad, die dromen, vreselijk, als ik daar weer aan denk,.. :openmouth:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Peels zei:
Enof ik die had,... het werd zelfs zo erg, dat ik me ziek moest melden, ik snapte er niets van! Sliep beroerd, droomde over de meest enge dingen, (sooow real!!!) en was daarbij vreselijk dizzy, misselijk en down!!! Pfffffff... !!! Lang leve de L-trypto http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=461&template= !!! Na het gebruik, nemen we niets, en ontbijten we met een gesneden banaan, en een in stukken gesneden sinasappel (banaan is voor de aanmaak van je serotonine) De dag erop, nemen we dagelijks 2pillen L-trypo (half uur voor het slapen gaan) wat vit. b6 en b3 bevat... Ik heb het nooit meer gehad, die dromen, vreselijk, als ik daar weer aan denk,.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik weet wat je bedoelt. Toen ik het ieder weekend ongeveer 2 keer deed, had ik ook na een tijdje door de weeks nachtmerries en alles. Ook worden de afdraaiers heftiger en langer, na 2 maanden elk weekend krijg je alleen nog maar afdraaiers van 5 dagen.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hee fun, je moet wel NA de pillen op de dagen erna nog 5-htp nemen, hoe wou je anders het tekort aan serotinine snel weer aanvullen?
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#19
DarkScope zei:
Peels zei:
Enof ik die had,... het werd zelfs zo erg, dat ik me ziek moest melden, ik snapte er niets van! Sliep beroerd, droomde over de meest enge dingen, (sooow real!!!) en was daarbij vreselijk dizzy, misselijk en down!!! Pfffffff... !!! Lang leve de L-trypto http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=461&template= !!! Na het gebruik, nemen we niets, en ontbijten we met een gesneden banaan, en een in stukken gesneden sinasappel (banaan is voor de aanmaak van je serotonine) De dag erop, nemen we dagelijks 2pillen L-trypo (half uur voor het slapen gaan) wat vit. b6 en b3 bevat... Ik heb het nooit meer gehad, die dromen, vreselijk, als ik daar weer aan denk,.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik weet wat je bedoelt. Toen ik het ieder weekend ongeveer 2 keer deed, had ik ook na een tijdje door de weeks nachtmerries en alles. Ook worden de afdraaiers heftiger en langer, na 2 maanden elk weekend krijg je alleen nog maar afdraaiers van 5 dagen.
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt wel zo ongeveer, deed het toen ook heel veel. (waarschijnlijk wel vvaker dan 2 keer in de week! :flushed: ) Dat was ook in het begin, kon er geen genoeg van krijgen. Nu is het gebruik aardig terug gelopen, maar moet erlijk zeggen dat het zo nu en dan nog wel eens twee keer in het weekend is! :sunglasses: Maar toch, geen last meer gehad van die vreselijke dromen!!
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij frequent gebruik heb ik last van een week lang depressiviteit, vooral als er meer dan 5 schijven gedropt worden.. maar dat is ook abnormaal.

Verder eigenlijk bij minder dan 4-5 eigenlijk nergens alst van, voel me dan juist zelfs uitgerust van de MDMA omdat je zo relaxed bent geweest..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."