Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOuwejaar

Ouwejaar

62 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
zowiezo

xtc (pillen) en mdma kristal :mrgreen:

miss nog wat sos of wiet en peuke, en natuurlijk gaan er ook wel een paar biertjes in :)

heb er zin in :hearteyes:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga vuurwerk afsteken en ik ga dus voor me eigen veiligheid
EN NATUURLIJK DAT VAN ANDERE VOLWASSENEN EN KLEINE KINDEREN
maar niet te veel gebruiken tot me vuurwerk op is blowen wel en later op de aaf misshien flink zuipen een tikkie coke zal dr wel in gaan (blijf je lekker scherp van vergeleken met MDMA :P:P
M
Mr SossaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alles wat god verboden heeft... :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga gok ik LSD en wat mdma en wat ketamine gebruiken, maar dat alleen als ik naar het oud en nieuw goa feestje in groningen ga. Mocht ik naar awakenings gaan dan neem ik alleen mdma en dan wat pep. Mocht ik hier in Zwolle bij het oud en nieuw techno feestje blijven ga ik aan de pep en alcohol omdat ik dan nog enigzins normaal wil overkomen, ivm mensen die ik ken hier :P Niet dat ik niet onder invloed mag zijn, maar meer dat ik nog normale gesprekken wil kunnen voeren.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb er geen idee van
weet zelfs nog niet eens wat ik ga doen met nieuwjaar
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#6
pep + wiet :sunglasses: evt nog een japke erbij alsek nog ni genoeg flash

nieuwjaar moet echt een goei feesje worden, ni da 'nieuwjaar' mij iet uitmaakt, maar een goei feesje is al lang geleden, en pep nog langer
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#7
misschien als je een combinatie van de effecten wilt

wiet verterkt het effect van de andere drug

en alcohol is gewoon lekker
t
tetrahydrocannabinolLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat mij toch telkens opvalt is dat vele verschillende soorten drugs met elkaar gaan combineren...Ik wel geen schoolmeestertje spelen, maar dat lijkt mij toch niet echt slim. Bovendien gebruik je toch net dat omdat je die effecten wenst te bekomen, wat is dan het nut van een combo van xtc, weet en alcohol :confused:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psykaholik zei:
heb er geen idee van
weet zelfs nog niet eens wat ik ga doen met nieuwjaar
Klik om te vergroten...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
wss lsd en alcohol op de goa
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb besloten dat ik ook maar een pilletje ga nemen. 30 december komen we terug van vakantie dus als ik een beetje wakker wil blijven .....
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
Ik heb besloten dat ik ook maar een pilletje ga nemen. 30 december komen we terug van vakantie dus als ik een beetje wakker wil blijven .....
Klik om te vergroten...

Toch maar een uitvlugt zoeken om naar de pilletjes te grijpen :grin:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#13
nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik :grin:
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen :tongueout:

Jeller zei:
wss lsd en alcohol op de goa
Klik om te vergroten...
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checken
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMA, THC en heeeel mischien sos :hearteyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een mengeling van zowat alles wat d'r te krijgen is denk ik :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik gewoon helemaal niets :'(

Het is mijn tijd nog niet!! :openmouth: wordt soms wel gek van die drie maanden regel hoor :smilingimp:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eigen schuld, niet huilen :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ Maakt me nog verdrietiger :wink:


Tis gewoon klote ofnie soms ? :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
1x schijt hebben aan de regel, worden meerdere keren :rolleyes:
maar je weet maar nooit hè?! :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat wellicht wel, maar een enkele keer schijt hebben aan die 3maandenregel kan ook geen kwaad :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."