#1
Ik gewoon helemaal niets :'(
Het is mijn tijd nog niet!!
wordt soms wel gek van die drie maanden regel hoor ![:smilingimp:]()
Het is mijn tijd nog niet!!
Qocaïne zei:1x schijt hebben aan de regel, worden meerdere keren![]()
MetaalKonijn zei:Dat wellicht wel, maar een enkele keer schijt hebben aan die 3maandenregel kan ook geen kwaad![]()

kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaanslunse zei:nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checkenJeller zei:wss lsd en alcohol op de goa
hell yeahJeller zei:kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaanslunse zei:nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checkenJeller zei:wss lsd en alcohol op de goa
tzal een andere goa in gent worden

ochgot, waarom da? kben daar twee jaar geleden naartoe geweest in die fabriek in drongen en kvond het echt super.. rise n shine was toch ad cataro hé? waar is er dan nog ergens een andere?Jeller zei:kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaanslunse zei:nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checkenJeller zei:wss lsd en alcohol op de goa
tzal een andere goa in gent worden
och het komt wel allemaal in orde :P :P :PJeller zei:ja in die fabriek was het idd wel de maxwas mijn eerste goafeestje
en in de cataro is het nu kozzmozz


flattyre zei:SOw dag allemaal gelijk gestemde! kan niet slapen van de sos.... best lastig! dus maar een beetje surfen! en zo kom ik dus hier terecht...
was zo een beetje aant lezen, over wat iedereen zo denkt en dacht over XTC...
voor mij is het zo!
XTC is voor mij gewoon een woord en dat is LOVE man alleen maar liefde zowel voor de muziek!,kan echt vanallus zijn! liefst lekker dansbaar! DENK goeije tec zwoellu house stampende rockfunk of wat ever! en dan een hoop mensen die het zelfde zijn of beleven! een vlughtige blik naar iemand met een wederzijds gevoel van WOOOEE of een snel kort praatje!
mee zwevend op de muziek! heerlijk gewoon!
Zijn er toevallig mensen hier uit de buurt van Tilburg!
Tot later ...

Dat zou ik ook wel willen.. :Psarkeuh zei:paar pilletjes en gram speed![]()
that's all

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."