Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOuwejaar

Ouwejaar

62 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gewoon helemaal niets :'(

Het is mijn tijd nog niet!! :openmouth: wordt soms wel gek van die drie maanden regel hoor :smilingimp:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eigen schuld, niet huilen :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Maakt me nog verdrietiger :wink:


Tis gewoon klote ofnie soms ? :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
1x schijt hebben aan de regel, worden meerdere keren :rolleyes:
maar je weet maar nooit hè?! :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat wellicht wel, maar een enkele keer schijt hebben aan die 3maandenregel kan ook geen kwaad :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
1x schijt hebben aan de regel, worden meerdere keren :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is ook wel weer zo ja.. :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Dat wellicht wel, maar een enkele keer schijt hebben aan die 3maandenregel kan ook geen kwaad :wink:
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Een keertje zulje wel overleven. :)
t
tetrahydrocannabinolLid
01-01-2024, 00:00
#8
bij ons lekker "chillen", dus bier (champange) en een of meerdere joints :smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
slunse zei:
nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik :grin:
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen :tongueout:

Jeller zei:
wss lsd en alcohol op de goa
Klik om te vergroten...
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checken
Klik om te vergroten...
kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaan

tzal een andere goa in gent worden
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
slunse zei:
nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik :grin:
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen :tongueout:

Jeller zei:
wss lsd en alcohol op de goa
Klik om te vergroten...
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checken
Klik om te vergroten...
kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaan

tzal een andere goa in gent worden
Klik om te vergroten...
hell yeah :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
harde rammende dark psy on lsd, keta, en wie weet nog wel een beetje mdma :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
och jah en hoe kan ik het vergeten mijn goede vriend dexedrientje :wave:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
slunse zei:
nieuwjaar wordt royal combi avond hoop ik :grin:
normaal ketamine als ik het kan regelen, alcohol en weed uiteraard, misschien nog coke en eventueel nog een tripje. voor alle zekerheid misschien nog beetje lachgas meenemen moest ik me vervelen :tongueout:

Jeller zei:
wss lsd en alcohol op de goa
Klik om te vergroten...
rise 'n shine? ga er wsl ook naartoe, eerst bugklinik eens gaan checken
Klik om te vergroten...
kdenk dat rise en shine niet gaat doorgaan

tzal een andere goa in gent worden
Klik om te vergroten...
ochgot, waarom da? kben daar twee jaar geleden naartoe geweest in die fabriek in drongen en kvond het echt super.. rise n shine was toch ad cataro hé? waar is er dan nog ergens een andere?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja in die fabriek was het idd wel de max :grin: was mijn eerste goafeestje :)
en in de cataro is het nu kozzmozz
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
ja in die fabriek was het idd wel de max :grin: was mijn eerste goafeestje :)
en in de cataro is het nu kozzmozz
Klik om te vergroten...
och het komt wel allemaal in orde :P :P :P
s
sarkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
paar pilletjes en gram speed :sunglasses:
that's all
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ike doe net oudopnieuw ook Xtc :hearteyes:
En mijn vriendin doet dan ook voor het eerst mee :hearteyes:

en dan hebbe we nog een man of 20 meer die Xtc mee doen...

dus het komt helemaal goed :stoned:
M
MJPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Helemaal niks met oud/nieuw !! Lekker op tijd naar bed en de volgende dag lekker los met XTC in de Happy Dayzz !! Feessie !!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
f
flattyreLid
01-01-2024, 00:00
#17
SOw dag allemaal gelijk gestemde! kan niet slapen van de sos.... best lastig! dus maar een beetje surfen! en zo kom ik dus hier terecht...

was zo een beetje aant lezen, over wat iedereen zo denkt en dacht over XTC...

voor mij is het zo!
XTC is voor mij gewoon een woord en dat is LOVE man alleen maar liefde zowel voor de muziek!,kan echt vanallus zijn! liefst lekker dansbaar! DENK goeije tec zwoellu house stampende rockfunk of wat ever! en dan een hoop mensen die het zelfde zijn of beleven! een vlughtige blik naar iemand met een wederzijds gevoel van WOOOEE of een snel kort praatje!
mee zwevend op de muziek! heerlijk gewoon!

Zijn er toevallig mensen hier uit de buurt van Tilburg!

Tot later ...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
flattyre zei:
SOw dag allemaal gelijk gestemde! kan niet slapen van de sos.... best lastig! dus maar een beetje surfen! en zo kom ik dus hier terecht...

was zo een beetje aant lezen, over wat iedereen zo denkt en dacht over XTC...

voor mij is het zo!
XTC is voor mij gewoon een woord en dat is LOVE man alleen maar liefde zowel voor de muziek!,kan echt vanallus zijn! liefst lekker dansbaar! DENK goeije tec zwoellu house stampende rockfunk of wat ever! en dan een hoop mensen die het zelfde zijn of beleven! een vlughtige blik naar iemand met een wederzijds gevoel van WOOOEE of een snel kort praatje!
mee zwevend op de muziek! heerlijk gewoon!

Zijn er toevallig mensen hier uit de buurt van Tilburg!

Tot later ...
Klik om te vergroten...


Nou ik ben niet van Tilburg, zelfs ook niet van Nederland :P
Maar in ieder geval welkom hier :) Ik ben blij dat je zo van XTC kan genieten, en hier ben je niet de enige :)
En als je zin hebt kun je je ook even voorstellen in het Newbie-voorsteltopic ---->>> http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1984

Nou alvast veel plezier hier op het forum, ik hoop dat het voor jou een leerrijke ervaring wordt. :)

En niet letten op mij want ik ben weer serieus aan het overdrijven. :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#19
sarkeuh zei:
paar pilletjes en gram speed :sunglasses:
that's all
Klik om te vergroten...
Dat zou ik ook wel willen.. :P :xtc:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Knalle als een gek natuurlijk, qua vuurwerk en lekkere pille

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."