Ik ga gok ik LSD en wat mdma en wat ketamine gebruiken, maar dat alleen als ik naar het oud en nieuw goa feestje in groningen ga. Mocht ik naar awakenings gaan dan neem ik alleen mdma en dan wat pep. Mocht ik hier in Zwolle bij het oud en nieuw techno feestje blijven ga ik aan de pep en alcohol omdat ik dan nog enigzins normaal wil overkomen, ivm mensen die ik ken hier :P Niet dat ik niet onder invloed mag zijn, maar meer dat ik nog normale gesprekken wil kunnen voeren.
#3
heb er geen idee van
weet zelfs nog niet eens wat ik ga doen met nieuwjaar
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.