#1
Ik ga naar een feest in België (Bassleader) en ik kan nergens op Internet duidelijk vinden wat de wetgeving zegt over het gebruik en bezit. In Nederland is het zo dat je wel gebruikt mag hebben zeg maar en dan kunnen ze je niets maken, zolang je maar nix bij hebt. Maar kan je dus in België gearresteerd worden als je grote pupillen hebt of zo? Ik hoor gerugten van mensen dat je dan meteen naar de gevangenis moet voor een paar pillen en van andere mensen dat ze maar 4 euro per pil moeten betalen als ze gepakt worden.
Hoe uitgebreider, hoe beter het antwoord.

Hoe uitgebreider, hoe beter het antwoord.


