i.v.m. met politie, in Belgie is de politie wel veel stenger dan in Nederland.
Mijn grotere broer had eens een zakje wiet in auto, nog ong. 1 gram, voor 1 toekie, en het werd afgepakt. Ze doen er niet veel aan, maar ze nemen het in beslag. Met een pil is dit ook zo, 1 pil zal niet veel doen, maar als je er meer dan 3 hebt kan je een nachtje blijven op het bureau denk ik.
Met Speed en Coke etc. als je maar 1 gram bijhebt doen ze ook niet zoveel.
Als je onder de 18 bent natuurlijk wel. maar kijk gewoon zeker uit.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.