Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind sos idd verslavend, met een paar keer gebruiken misschien niet lichamelijk maar zeker wel geestelijk. Zelf heb ik het nu 5 of 6 keer gebruikt, laatste keer was ruim 2 maanden geleden, maar toch denk ik er elke dag wel even aan. Dat is voor mij een teken om het nooit meer te bebruiken. Ik krijg super veel zelfvertrouwen van sos en dat is de rede dat het voor mij persoonlijk erg verslavend is."
"ik heb die tic ook, maar idd alleen in stressperiodes. Ik heb het nog nooit door sos gekregen."
"de feromones zijn ook wel geinig http://www.myspace.com/feromones"
"ik doe nooit gekke dingen als ik xtc op heb"
"jeetje wat een verhaal... heb het in 1 keer met kippenvel en een traantje hier en daar uitgelezen. Ik wil even kwijt dat ik heel erg veel respect voor je heb, dat je eruit bent gekomen en voor de goede weg hebt gekozen. Wat een doorzettings vermogen heb je, echt petje af. mocht je ooit je verhaal als boek uitbrengen, zal ik het zeker kopen."
"ik heb een nieuwe toe te voegen aan m'n lijstje en dat zijn paddo's"
"xtc en nicotine"
"hahaha lol dood gaan van zoenen met een drugsgebruiker (dan had ik dit niet kunnen typen) Heb er wel een keer een gevoelose bovenlip van overgehouden haha (coke)"
"Halewoe zei: Cosmopolitan Klik om te vergroten..."
"ik ben meer van de witte wijn eigenlijk, maar sterke drank op z'n tijd is ook erg lekker"