Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen dipp

Geen dipp

127 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
htweeoo zei:
Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
Klik om te vergroten...

dat zal weinig bewijzen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kul topic .... zonder waarde.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Ik vind jouw advies maar koud.
Klik om te vergroten...

Koud ? :confused:

lysergine25 zei:
kul topic .... zonder waarde.
Klik om te vergroten...

Juist...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
htweeoo zei:
Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
Klik om te vergroten...

dat zal weinig bewijzen
Klik om te vergroten...



Niet !! :grin: Ik heb net 4 kilo coke gehaald kijk maar ! :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
eyebeekaii zei:
Lauu zei:
htweeoo zei:
Nee maar ik wil geen reacties van mensen die zeggen dat ik het verzin ofzo.
Anders plaats ik wel foto van de pillen.
Klik om te vergroten...

dat zal weinig bewijzen
Klik om te vergroten...



Niet !! :grin: Ik heb net 4 kilo coke gehaald kijk maar ! :P
Klik om te vergroten...

grapjas :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
eyebeekaii zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik vind jouw advies maar koud.
Klik om te vergroten...

Koud ? :confused:
Klik om te vergroten...
eyebeekaii zei:
Mijn advries..
Klik om te vergroten...
Sorry, heel flauw.. maar wat wil je met zo'n topic..
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moet ik een foto plaatsen met een briefje van 100 euro erbij of wat dan ook voor te bewijzen.

damn zijn jullie zo kinderacthig, wie gaat er over zoiets liegen.
Maarja maakt me niet meer uit ik heb maar 1 degelijke post gezién.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Foto met gezicht er duidelijk op, ID'tje ernaast , en als het kan ook nog je ongetwijfeld grote hoeveelheden coke en wiet..

:wave:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#9
doe dat ja!

jezus wat ben jij een sukkel :grin:
D
DendeLid
01-01-2024, 00:00
#10
what the fuck wil je nou voor antwoorden hierop :confused:
Je weet zelf heus wel dat je gewoon naar de klote gaat als je binnen zo'n termijn zo'n hoeveelheid harddrugs weg werkt....??

:wave:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Foto van de pillen met de krant van vandaag ernaast! :beer:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gaat hier niet over opscheppen maar over een jongere die problematisch aan het gebruiken is maar dat zelf nog niet zo goed inziet. Al twijfelt hij wel vandaar zijn vraag hier.

Dat is serieus en moet niet zomaar weggewuifd worden.

Probeer eens 1 of 2 weken te stoppen. Ik denk dat je dat heel erg moeilijk zult vinden en waarschijnlijk niet zult redden. Je gaat dan klachten krijgen die je in eerste instantie weer weg krijgt als je opnieuw pillen slikt. Maar besef goed dat je steeds de 'crash' voor je uit schuift. Hoe langer dat duurd, hoe erger je klachten worden als je stopt en hoe meer klachten je gaat krijgen zowiezo. 'Klappen' of 'schokken' in je hoofd is een typisch verschijnsel dat je wel zult herkennen.

Een voorraad van honderden pillen is ook niet bevorderlijk voor een rust-pauze.

Doe jezelf een plezier, probeer zo lang mogelijk zonder al is het maar een paar dagen steeds en bouw het 'clean' zijn zo op en het gebruik dus af.

Succes!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Whahaha die link van dat plaatje alleen al alleen al :tearsofjoy:

http://www.ci.pasadena.tx.us/police/adm ... ocaine.jpg

Niet zelf gemaakt dus.
Stoer hoor :/
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
Whahaha die link van dat plaatje alleen al alleen al :tearsofjoy:

http://www.ci.pasadena.tx.us/police/adm ... ocaine.jpg

Niet zelf gemaakt dus.
Stoer hoor :/
Klik om te vergroten...
Geek. Lees de posts voorafgaand aan en de tekst onder dat plaatje.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Whahaha die link van dat plaatje alleen al alleen al :tearsofjoy:

http://www.ci.pasadena.tx.us/police/adm ... ocaine.jpg

Niet zelf gemaakt dus.
Stoer hoor :/
Klik om te vergroten...

Gast, ben jij serieus? :confused:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Whahaha die link van dat plaatje alleen al alleen al :tearsofjoy:

http://www.ci.pasadena.tx.us/police/adm ... ocaine.jpg

Niet zelf gemaakt dus.
Stoer hoor :/
Klik om te vergroten...
Geek. Lees de posts voorafgaand aan en de tekst onder dat plaatje.
Klik om te vergroten...

Oh kut, d8 dat die post van de TS was :$
Excuseer, fout begrepen :P
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#17
nutsss zei:
.................
Klik om te vergroten...

NUTSSSS IS BACK EN HOE!!!!

gr van -spaceman-!
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is iets raars gebeurd. ik ben gepakt met de pillen ze zijn weg maar nu.
Ik lag in me bed na te denken pillen zijn maar tabletten weet je.

Je voelt je er goed door maar het is even. en dat is bijna 2 weken geleden.
Ik heb dus bijna geen 2 weken een pil aangeraakt.
Niets veranderingen ik voel me nog hetzelfde heb geen dip gehad.
Ik vind dit erg vreemd want je hebt mensen die na enkele pilletjes een week depressief zijn.

Maar ik ben blij dat ik de dip niet heb gehad. Voorlopig hou ik het bij wiet.
Ik rook savonds een jointje en voel me even lekker als met al die pillen op.
Ik heb ondervonden dat pillen je kan best zonder ik ben ook gestopt met Coke zomaar. Ik vind dit vreemd dat het zo verslavend is als je echt goed nadenkt stop je zo.

x

Thanks Nutss btw
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
htweeoo zei:
Ik vind dit vreemd dat het zo verslavend is als je echt goed nadenkt stop je zo.
Klik om te vergroten...

veel mensen zijn verslaving gevoelig....en niemand is het hetzelfde...dussss
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij had je slechte pilletjes met zeer weinig MDMA
dan is de dip natuurlijk ook niet zo sterk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."