Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen dipp

Geen dipp

127 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien heb je een overdreven snelle serotonine-herormings tijd of hoe je het ook zou noemen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laten we het hopen voor hem...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
eyebeekaii zei:
tomz0r zei:
Whahaha die link van dat plaatje alleen al alleen al :tearsofjoy:

http://www.ci.pasadena.tx.us/police/adm ... ocaine.jpg

Niet zelf gemaakt dus.
Stoer hoor :/
Klik om te vergroten...

Ja, maar, nee, ik hoor wel bij de Amerikaanse Douane hea ! En die 4 kilo heb ik eerst onderschept, en toen voor een zacht prijsje van de zwakbegaafde bewaker gekocht...

Heh verdomme... Ik zal niet meer ontkennen... Het was niet van mij...

( ik weet ook niet zo goed hoe ik hier op moet reageren ? )
Klik om te vergroten...

Jaja sorry, had niet goed gelezen :$
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
htweeoo zei:
Nee ik verzin het niet.

Ik ben begonnen met versaces dan had ik groene appels.
Nu heb ik de mercedessen ik heb er 500 aangekocht voor 400 euro.

Maar ik verzin het niet, ik ben niet waus ik ben helemaal normaal.
Ik heb is 1x na 2 weken dagelijks te gebruiken opeens gestopt en 4 dagen misselijk geweest wel een teken dat ik verslaafd ben.

Maar nu of ik stop of gebruik ik voel me altijd goed.
Klik om te vergroten...
Hallo beste

Ik weet niet waar je me bezig bent maar volgens mij heb je dit gepost om je ego te boosten en jezelf te laten denken dat je stoer bent, Want als je stopt met xtc word je niet misselijk, xtc is alleen mentaal verslavend niet fysiek!! maar trek het je niet teveel aan ik ken jou soort, maar gebruik dit forum niet voor dit soort onnutigheden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
om even ontopic te blijven

ik heb nog nooit een dip gehad van XTC, ik voel me de dag erna juist nog heel erg euforisch en vol met goede voornemens enzo.

wat iedereen beschrijft als de "dip" komt bij mij (nog) niet voor :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
sinfony zei:
om even ontopic te blijven

ik heb nog nooit een dip gehad van XTC, ik voel me de dag erna juist nog heel erg euforisch en vol met goede voornemens enzo.

wat iedereen beschrijft als de "dip" komt bij mij (nog) niet voor :P
Klik om te vergroten...

de dip komt dan ook meestal 2 a 3 dagen later. ook wel de 'dinsdagdip' genoemd omdat za avond de gebruiksavond is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je het niet teveel doet, krijg je niet zo snel een dip van X hoor
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom zou ik mijn ego boosten, ik ken jullie niet.
Waarom zou ik liegen. En misselijkheid kan je degelijk wel hebben van X.

Ik heb het 1x meegemaakt zo een 4 dagen misselijk, die schokjes/bonken in je hoofdd, zin in niets. Nu nouja ik weet niet hoe het komt des te beter voor mij denk ik.

Maar ik heb geen dip gehad ik was hetzelfde als ik altijd ben met of zonder pillen. Ik ga het een tijdje niet doen binnen enkele maanden terug dan is het leuk. Want nu toen ik zoveel pillen deed was het niet meer leuk.
Ik werd er gewoon niet meer actief van ik zonderde me af deed mijn ogen dicht en liet me gaan net zo een heroinejunk. Maarja de mensen die het niet geloven :wink: jouw zaak.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
htweeoo zei:
4 dagen misselijk, die schokjes/bonken in je hoofdd, zin in niets.
Klik om te vergroten...

geen dip?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik kan heel goed lezen.. daaronder schrijf je zelfs dat je geen dip hebt gehad.. vandaar mijn quote
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
El_V zei:
htweeoo zei:
4 dagen misselijk, die schokjes/bonken in je hoofdd, zin in niets.
Klik om te vergroten...

geen dip?
Klik om te vergroten...
Kan jij lezen , dat heb ik 1x meegemaakt.
En dat is omdat iemand beweerde dat je niet misselijk kan worden van X
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zal er wel over ophouden als je daar gelukkig van wordt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
htweeoo zei:
Ik heb het 1x meegemaakt zo een 4 dagen misselijk, die schokjes/bonken in je hoofdd, zin in niets. Nu nouja ik weet niet hoe het komt des te beter voor mij denk ik.
Klik om te vergroten...

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor :) maar dat was een dip van meerdere dingen van x alleen. Ik moest wat duidelijker zijn. excuses
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die éne dip ik had 100 versaces aangekocht ongeveer 60 zelf van gebruikt op 2-3 weken 2 -3 dagen erna begon dat gevoel.

Maar het was echt een vreemd gevoel net of alles een droom was.
Ik fietste naar school en reed bijna onder een auto en besefte het niet net of je bent aan het zweven dat had ik.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lees het topic eens door dan weet je wat meer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pink Floyd zei:
Volgens mij had je slechte pilletjes met zeer weinig MDMA
dan is de dip natuurlijk ook niet zo sterk
Klik om te vergroten...
Het waren de witte versaces getest op 84MG MDMA.
Dat is niet weinig dat is doorsnede :)

De dip was supersterk het was niet echt een dip gewoon ziek gevoel.
Misselijk, hoofdpijn als ik een sigaret rookte kon ik niet meer ik moest altijd bijna overgeven dan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mag ik biij deze vragen om een ban en het verwijderen van zijn topics/posts. Deze drugsmisbruiker geeft drugsgebruikers zoals ons een slechte naam. Bovendien zouden andere lezers eventueel zijn voorbeeld kunnen volgen en dat lijkt me niet zon heel goed plan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
3 weken 24/7 op xtc en dan verbaasd dat je je niet 100% voelt?
Are you kidding me?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
htweeoo zei:
Het waren de witte versaces getest op 84MG MDMA.
Dat is niet weinig dat is doorsnede :)
Klik om te vergroten...

Dit is het enige waardevolle aan deze topic.
Er is getest en een gemiddelde waarde genoemd.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."