#1
Misschien heb je een overdreven snelle serotonine-herormings tijd of hoe je het ook zou noemen.
eyebeekaii zei:tomz0r zei:Whahaha die link van dat plaatje alleen al alleen al
http://www.ci.pasadena.tx.us/police/adm ... ocaine.jpg
Niet zelf gemaakt dus.
Stoer hoor :/
Ja, maar, nee, ik hoor wel bij de Amerikaanse Douane hea ! En die 4 kilo heb ik eerst onderschept, en toen voor een zacht prijsje van de zwakbegaafde bewaker gekocht...
Heh verdomme... Ik zal niet meer ontkennen... Het was niet van mij...
( ik weet ook niet zo goed hoe ik hier op moet reageren ? )
Hallo bestehtweeoo zei:Nee ik verzin het niet.
Ik ben begonnen met versaces dan had ik groene appels.
Nu heb ik de mercedessen ik heb er 500 aangekocht voor 400 euro.
Maar ik verzin het niet, ik ben niet waus ik ben helemaal normaal.
Ik heb is 1x na 2 weken dagelijks te gebruiken opeens gestopt en 4 dagen misselijk geweest wel een teken dat ik verslaafd ben.
Maar nu of ik stop of gebruik ik voel me altijd goed.
sinfony zei:om even ontopic te blijven
ik heb nog nooit een dip gehad van XTC, ik voel me de dag erna juist nog heel erg euforisch en vol met goede voornemens enzo.
wat iedereen beschrijft als de "dip" komt bij mij (nog) niet voor :P
htweeoo zei:4 dagen misselijk, die schokjes/bonken in je hoofdd, zin in niets.
Kan jij lezen , dat heb ik 1x meegemaakt.El_V zei:htweeoo zei:4 dagen misselijk, die schokjes/bonken in je hoofdd, zin in niets.
geen dip?
htweeoo zei:Ik heb het 1x meegemaakt zo een 4 dagen misselijk, die schokjes/bonken in je hoofdd, zin in niets. Nu nouja ik weet niet hoe het komt des te beter voor mij denk ik.
Het waren de witte versaces getest op 84MG MDMA.Pink Floyd zei:Volgens mij had je slechte pilletjes met zeer weinig MDMA
dan is de dip natuurlijk ook niet zo sterk
htweeoo zei:Het waren de witte versaces getest op 84MG MDMA.
Dat is niet weinig dat is doorsnede![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."