Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen dipp

Geen dipp

127 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
35 pillen per week en je zegt dat je het meeste erover weet van je school?
I pity those fools...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
is koel :grin:

maar dan weet je ook niet zeker of die misselijkheid wel door de x kwam
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee ik vraag me af hoe dat kan dat ik geen dip of afkick of iets krijg.
Ik kan zelfs frieten of vlees eten onder XTC.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
vago :rolleyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor ik deze tekst maak wil geen commentaar of ''volwassen'' reacties.

Ik ben ongeveer ene halfjaartje bezig met XTC, Wiet en Coke.

Ik denk dat ik op dat halfjaar zown 400-500 pillen heb opgedaan.
Het probleem is dat ik geen dip krijg. Ik gebruik bijna dagelijks afgelopen week 35 in totaal. En ik heb geen dip of slechte dag erna, niets.

Ik wil ermee stoppen maar ik heb geen dip, depressie wete ik het.
Ik eet niet gezond of dergelijke slaap erg weinig toch voel ik me altijd goedd.

Hoe kan dit ? ik heb wel vreemde dromen maar die ervara ik prettig.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan je 1 ding verklappen: volwassen reacties zal je inderdaad NIET krijgen...

:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

:confused: :confused: :confused: :confused:

je wil stoppen maar omdat je geen dip heb kan het nie....

:confused: :confused: :confused: :confused:

:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
probeer eerst is 35 pillen per week minder te slikken... kijken of je dan nog een probleem hebt! :rolleyes:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of je bent nu wazig as hell en je verzint 't, of je bent zelfdestructief!

Ik hoop trouwens niet dat dit zo'n volwassen respons is waar je niet op zit te wachten.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee ik verzin het niet.

Ik ben begonnen met versaces dan had ik groene appels.
Nu heb ik de mercedessen ik heb er 500 aangekocht voor 400 euro.

Maar ik verzin het niet, ik ben niet waus ik ben helemaal normaal.
Ik heb is 1x na 2 weken dagelijks te gebruiken opeens gestopt en 4 dagen misselijk geweest wel een teken dat ik verslaafd ben.

Maar nu of ik stop of gebruik ik voel me altijd goed.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik kan heel goed lezen.. daaronder schrijf je zelfs dat je geen dip hebt gehad.. vandaar mijn quote
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
El_V zei:
htweeoo zei:
4 dagen misselijk, die schokjes/bonken in je hoofdd, zin in niets.
Klik om te vergroten...

geen dip?
Klik om te vergroten...
Kan jij lezen , dat heb ik 1x meegemaakt.
En dat is omdat iemand beweerde dat je niet misselijk kan worden van X
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zal er wel over ophouden als je daar gelukkig van wordt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
htweeoo zei:
Ik heb het 1x meegemaakt zo een 4 dagen misselijk, die schokjes/bonken in je hoofdd, zin in niets. Nu nouja ik weet niet hoe het komt des te beter voor mij denk ik.
Klik om te vergroten...

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor :) maar dat was een dip van meerdere dingen van x alleen. Ik moest wat duidelijker zijn. excuses
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die éne dip ik had 100 versaces aangekocht ongeveer 60 zelf van gebruikt op 2-3 weken 2 -3 dagen erna begon dat gevoel.

Maar het was echt een vreemd gevoel net of alles een droom was.
Ik fietste naar school en reed bijna onder een auto en besefte het niet net of je bent aan het zweven dat had ik.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lees het topic eens door dan weet je wat meer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pink Floyd zei:
Volgens mij had je slechte pilletjes met zeer weinig MDMA
dan is de dip natuurlijk ook niet zo sterk
Klik om te vergroten...
Het waren de witte versaces getest op 84MG MDMA.
Dat is niet weinig dat is doorsnede :)

De dip was supersterk het was niet echt een dip gewoon ziek gevoel.
Misselijk, hoofdpijn als ik een sigaret rookte kon ik niet meer ik moest altijd bijna overgeven dan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mag ik biij deze vragen om een ban en het verwijderen van zijn topics/posts. Deze drugsmisbruiker geeft drugsgebruikers zoals ons een slechte naam. Bovendien zouden andere lezers eventueel zijn voorbeeld kunnen volgen en dat lijkt me niet zon heel goed plan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
3 weken 24/7 op xtc en dan verbaasd dat je je niet 100% voelt?
Are you kidding me?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."