Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen dipp

Geen dipp

127 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Logitech zei:
deze jongen heeft een serieus probleem,
naargelang de reacties die vrijwel normaal zijn maar toch overdreven
ik raad je aan om eens naar een druglijn te bellen, of onmiddelijk te stoppen of allesinds te minderen wat dit is echt schizo, je lever zal op je 40ste compleet kapot zijn
Klik om te vergroten...

40? Try next week...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor de topicstarter ;



Hier heb jij je dip.
Vragen,geen vragen ok next topic.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Zeer mooie afsluiter van een topic dat toch nergens meer naartoe gaat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was vroeger ook zoals jij. De tijd van de blauwe toyotakes, hehe. 8 pillen op een dag was geen uitzondering, toen dacht ik ook wtf wat heeft iedereen met die post-xtc-depressie ik merk er niks van.

Tot je die fucking oorsuizingen en nachtmerries krijgt. 's Nachts niet meer weten of je nou droomt of wakker bent, constant gepaard gaande met extreme oorsuizinge die je ogen doen wegdraaien en je ledematen laten schokken. Een joint erbij en het word nog 10x erger. En ik voelde geen fuck meer van de pillen, moest het gewoon elke dag pakken om geen suizingen te krijgen. Je weet niet meer wanneer/welke dag iets gebeurde, je herinnert je iets vaags maar weet niet of je het nou gedroomt had of dat het echt was, wat leid tot genante gesprekken met je vrienden, enz... Overmatig XTC gebruik maakt je zo dom als de reet van een koe.

Niks helpt, ik heb het een week lang moeten uitzitten toen ik opgepakt werd en naar De Hutten in Mol moest. Het maakt je gek. Ik was ook 15 toen. Ik heb die oorsuizingen nu nog soms, als ik bepaalde emoties voel. Vooral bij schaamte heb ik het nog dikwijls. Mijn maag is ook helemaal naar de klote, vroeger kon ik met gemak cola enzo op nuchtere maag drinken, na die XTC periode? Forget it, dan ga ik kapot van de pijn. Mn mond is helemaal verrot, allemaal stukken afgebroken door zoveel klappertanden. Ik heb dikwijls steken in mijn lever en hart, had ik voor die XTC periode ook niet.

Je moet mij wel eens vertellen, waarom neem je elke dag zoveel? Je gaat mij niet wijsmaken dat je er dan nog iets van voelt. Serotonine heeft geen infinitieve voorraad, op = op en geloof me, dat het van 0 af aan terug bij vult wil je echt niet. Ik ben nu een jaar ouder, dat lijkt misschien niet veel, maar ik heb op dat jaar meer geleerd als in de rest van mijn leven samen. Ooit zul je me nog wel gelijk geven :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wél nu ben ik iets meer dan een maand clean en ik weet niet.
Ik heb niet die last dat jij beschreef. Wel slaap ik kkslecht ik slaap 4 uurtjes per nacht en soms dat gevoel ja een leeg gevoel echt lui en zin in niets maar dat is niet zo vaak. Wel nu vind ik vreemd na een maand tijd ik stond vanmorgend op en mijn kaakbeenderen doen zo pijn als ik ze vershuif net of ze gekneust zijn komt dit door de MDMA.

Wel waarom ik het zo vaak deed op school dat liefdesgevoel had ik niet meer maar ik stak er meestal 6 tegelijk en ik werd vaag en chil je kent het gevoel maar normaal is XTC een upper maar bij mij niet ik werd er vaag van en staarde naar dingen meer niet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
De luiheid en zin in niets betekent dat je serotonine-voorraad al serieus uitgeput is, ik raad je echt aan nog zeker 1-2 maanden te wachten voor je terug een pil neemt. Het slechte slapen heb ik ook, maar ik weet niet of dat door MDMA komt. Het zal er wel iets mee te maken hebben, maar ik had voor die periode ook wel last van insomnia.

Last van mijn kaken heb ik ook dikwijls, maar dat is dan altijd de eerste dag(en) na gebruik. Het is raar dat dit bij jou pas na een maand is, maar het kan best dat het door de pillen is.

Als je van 6 pillen alleen maar vaag en chill werd en naar dingen staarde, twijfel ik toch serieus aan de kwaliteit van je pillen. Als ik er 6 tegelijk neem, dan kan ik mijn ledematen niet stil houden, ik bibber over mn hele lichaam, mn tanden klapperen met het geluid van een machinegeweer, mn ogen draaien helemaal weg, enz... Ik heb dit meestal al na 1-2 goeie pillen (wel minder, dan kan ik het nog in de hand houden).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het waen degelijke pillen getest op 94 MG/MDMA. Klappertanden deed ik ook maar het was ik weet niet.

Ik ben een erg rustig jongen gevoelig maar soms als ik op school meer dan 15 pillen op had sloeg ik op iemand die nog maar keek ofzo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
htweeoo zei:
Het waen degelijke pillen getest op 94 MG/MDMA. Klappertanden deed ik ook maar het was ik weet niet.

Ik ben een erg rustig jongen gevoelig maar soms als ik op school meer dan 15 pillen op had sloeg ik op iemand die nog maar keek ofzo.
Klik om te vergroten...

Stoer hoor ><
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
htweeoo zei:
Het waen degelijke pillen getest op 94 MG/MDMA. Klappertanden deed ik ook maar het was ik weet niet.

Ik ben een erg rustig jongen gevoelig maar soms als ik op school meer dan 15 pillen op had sloeg ik op iemand die nog maar keek ofzo.
Klik om te vergroten...

Stoer hoor ><
Klik om te vergroten...

was ik maar zoals hij :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik gebruik et wel eens... 2-3 maanden 3x per maand... (vond ik al erg veel) (veelvuldig gebruik was april-juli vorig jaar) en ik kom nu echt slecht in slaap... denken denken denken...dat ik na een half uur tot de conclusie kom om maar echt mezelf te dwingen om mn gedachten leeg te maken en juist daar aan moet gaan denken (niet denken, niet denken, niet denken, niet denken, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen....)

ik kan me niet echt herinneren of ik het van te voren had...

mijn laatste keren:

(voor deze data's vaker)
25 augustus
19 oktober
NYE
15 januari
26 januari
23 februari

in januari weer erg vaak gedaan (naar mijn gevoel) ik ga nu dus ook weer een stop inlassen tot de zomer (of moet een EXTREEM vet feest komen)

ik vind mijn veelvuldig gebruiksperiode al veel... en jij dagelijks meerdere? komop! grow up! of gebruik het niet

oja... één tip!! wacht een half jaar minimaal

één nog betere tip,, doe het niet meer, blijkbaar ken je je grenzen totaal niet... :openmouth:

trouwens, ik gebruik wel eens vaker drugs, maar met verstand!! en dan is drugs niks verkeerds (geen coke, speed of verwanten) maar jij integenstelling... precies hetzelfde als het "16-jarige scooter jochie imago" iedereen denkt dat elke scooterrijder zo is... integendeel (www.scootertuning.net,, nederlandse kampioenschappen scooterraces-sprints)

zonde...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
htweeoo zei:
Het waen degelijke pillen getest op 94 MG/MDMA. Klappertanden deed ik ook maar het was ik weet niet.

Ik ben een erg rustig jongen gevoelig maar soms als ik op school meer dan 15 pillen op had sloeg ik op iemand die nog maar keek ofzo.
Klik om te vergroten...

Weeral een reden om te twijfelen aan je pillen. Ik heb nog nooit de neiging gehad om iemand te slaan van MDMA! Loooooooove :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik geloof er geen reet meer van, van het hele verhaal van TS... :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
had zondag geen dip na 3,5 roze ster :mrgreen: was relaxed :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Noujà kijk ik wacht op degelijke reactiés het is degelijk waar.
Geloof me ik heb er wel schade ana overgehouden.

Nu zit ik in de klas en me tanden beginnen te klapperen gewoon in de warmte vindt ik heel erg vreemd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
htweeoo zei:
Noujà kijk ik wacht op degelijke reactiés het is degelijk waar.
Geloof me ik heb er wel schade ana overgehouden.

Nu zit ik in de klas en me tanden beginnen te klapperen gewoon in de warmte vindt ik heel erg vreemd.
Klik om te vergroten...

:beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
htweeoo zei:
Natuurlijk weet ik dat ik weet het meeste over Drugs in mijn hele school.
Ik weet elk serotonine gebruik en vergiftiging alles weet ik.

Maar weetje stof is ook slecht het maakte me niet uit.
Nu heb ik ervan geleerd ik heb er geen schade van opgelopen ik begrijp het echt zelf niet.
Klik om te vergroten...


Na 500 pillen op een half jaar zeggen dat je geen schade hebt opgelopen???
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL


En het erge is, je bent nog maar 15, nog niet eens volgroeit, en je lichaam en verstand al zo naar de klote, triest triest triest
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flugeltje zei:
htweeoo zei:
Natuurlijk weet ik dat ik weet het meeste over Drugs in mijn hele school.
Ik weet elk serotonine gebruik en vergiftiging alles weet ik.

Maar weetje stof is ook slecht het maakte me niet uit.
Nu heb ik ervan geleerd ik heb er geen schade van opgelopen ik begrijp het echt zelf niet.
Klik om te vergroten...


Na 500 pillen op een half jaar zeggen dat je geen schade hebt opgelopen???
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL


En het erge is, je bent nog maar 15, nog niet eens volgroeit, en je lichaam en verstand al zo naar de klote, triest triest triest
Klik om te vergroten...
Ik heb doktersonderzoek en alles laten doen -_-.
Ik heb enkele klachten maar die trekken nog weg zegt dokter.

Zoals Spierkrampen en slapeloosheid.
En soms evenwichtstoornissen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt hersenschade, dat kunnen ze zo niet meten punt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shana_P zei:
en kan ook eten. Kan hier ook geen verklaring voor geven...
Klik om te vergroten...

Ik heb nooit honger tijdens gebruik en werking, maar tijdens uitwerking altijd zeer véél honger en liefst eet ik dan véél en vettig : hamburgers, frieten, zoetigheden...

De eetgewoontenhuishouding wordt wel serieus verstoord maw
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
je serotonine gehalte zou in de min moeten liggen en wtf 500 pillen in een half jaar -.- en als je zo slecht slaapt, eet en alles waarom ben je dan nog niet dood?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."