#1
eyebeekaii zei:tomz0r zei:Whahaha die link van dat plaatje alleen al alleen al
http://www.ci.pasadena.tx.us/police/adm ... ocaine.jpg
Niet zelf gemaakt dus.
Stoer hoor :/
Ja, maar, nee, ik hoor wel bij de Amerikaanse Douane hea ! En die 4 kilo heb ik eerst onderschept, en toen voor een zacht prijsje van de zwakbegaafde bewaker gekocht...
Heh verdomme... Ik zal niet meer ontkennen... Het was niet van mij...
( ik weet ook niet zo goed hoe ik hier op moet reageren ? )
Jaja sorry, had niet goed gelezen :$
