Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1g=+/-€50 Gewoon maken dat je een glad oppervlak hebt (onderkant cd, spiegeltje, ...), een rietje, briefje, whatever om te snuiven en een bankkaart/scheermesje om me fijn te snijden. Verder heb je niet te veel nodig. Neem niet te veel van de eerste keer ('k zou zeggen 1/20 van die gram) en bouw rustig op. Je zal steeds meer willen, maar wees toch voorzichtig. Begin dus niet met om het kwartier een dikke vette lijn te leggen. Dat is het zo ongeveer Ohja, gebruik in het vervolg de zoekfunctie, er zullen wel nog topics als deze bestaan."
"Naja, 'k kan maar zeggen hoe ik het gedaan heb, toch?"
"Nope, coke is al na enkele uren uit je bloed. In je urine kunnen ze de afbraakstoffen tot zeven dagen na laatste gebruik vinden. Tenzij je echt alle dagen snuift, dan zal het wel wat langer zijn."
"Idd, het zijn niet zo maar geruchten. Ik heb in de laatste 3 maanden een gram of 4 coke gesnoven, en bij ook maar de kleinste associatie mogelijk denk ik er aan: als ik m'n neus optrek, m'n bankkaart bovenhaal, bloemsuiker zie liggen,... Echt alle mogelijke dingen. Hoe meer je 'r aan denkt, hoe meer zin je 'r in krijgt. Coke is gevaarlijk, en als je 't mij vraagt, de psychologisch meest verslavende drug die d'r is. Buiten heroïne misschien, maar daar laat ik me niet mee in. Wees dus voorzichtig, en hou het best bij die ene keer."
"Heb ik gelukkig ook nog nooit gehad. Enkel een ongelofelijk vastzittende neus, en het gevoel dat alles saai is."
"€25/g?! Is dit standaard in Nederland?! + ik hoop dat je met "in 1 keer" bedoelt enkele keren gespreid over enkele uren."
"Dacht ik ook al. Nouja, bakmeel moet'k niet hebben"
"Ik rol altijd blunts als ik puur rook. De high is inderdaad veel aangenamer: veel meer lacherig, niet zo sloom enzo, ... Tabak verneukt het eigenlijk zo'n beetje."
"Je mag er gewoon niet te hard over nadenken. Laat het gewoon komen. Heb ook eens gehad dat iemand zei dat hij niets voelde in de eerste minuut nadat hij gerookt had, maar aan z'n gedragingen en uiterlijk zag je duidelijk dat hij stoned was. Hij was gewoon te veel bezig met te wachten op't effect ipv gewoon even te chillen."
"Ja. Echt niet proberen om alleen nog "af en toe" coke te gebruiken. Dat lukt echt niet vrees ik."