Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"die schokken baren mij ook zorgen , is echt raar..... overmatig gebruik van x kan ik alleen vaststellen.."
"nog nooit van gekotst .. en maar goed ook"
"ik vraag me echt af of iedere week gebruiken echt zo schadelijk kan zijn..? want ik weet dat veel mensen dit op wekelijkse basis doen.. stel 2-6 pillen per week. word je hier dom van ? , blijvende schade aan hersenen? , of andere zaken? , als je er meer van weet .... , zal het aprecieren!"
"ik heb nooit gezegt dat ik dit doe, en door het te vragen doe ik WAARschijnlijk niemand kwaad? en wie heeft het over meerdere keren per week?, wekelijks gebruik , iedere week 1x .. dit omdat mensen in de buurt dat dusdanig iedere week doen.."
"Miss J zei: Ik heb het ongeveer een half jaar iedere week gedaan en de schade die ik er van heb opgelopen is vooral vergeetachtig zijn en lichte HPPD verschijnselen. Klinkt misschien niet heel ernstig maar ik raad het echt niet aan.... Klik om te vergroten... ok, bedangt vr de informatie .. kan je wat meer informatie geven over : lichte HPPD verschijnselen ? heb echt geen idee wat dat is."
"ok bedangt !, veel bijgeleerd"
"ja dit is wel degelijk serieus te nemen, komen deze symtomen ook voor bij gebruik van bloeibare , of andere drugs? of is dit echt specifiek voor xtc?"
"ja , die schokjes heb ik ook wel eens ervaren, rare schokke nadat ik het eens te bond had gemaakt.. ehh en staren.. ja dat heb ik de laatste tijd ook wel eens, bewaast beeld.. voor mij uit staren.. naar niks eigenlijk ... ja om geen "afkick" ervan te hebben kan je best: 1. gewoon wat peuk roken ... kan wonderen doen! 2. goed eten voordat je gaat slapen of terugkomt van het feesten. 3. genoeg drinken tijdens het feesten.. en indien mogelijk kleine dinge eten."
"als ik haluccineer ( meestal na min. 4 ter) dan zie ik bij mensen brilletjes die er totaal niiet zijn, na lang staren of korter bij gaan naar de persoon , zie ik dat ze de bril niet aanhebben. 1x had ik het goed bont gemaakt(2tripple's en nog 4+ander).. toen zag ik bij IEDEREEN rare brilletjes , ik zag bij de meeste mensen ook zwarte strepen op hun gezicht.. bij sommige mensen zag ik witte security oortjes, dit was allemaal best wel grappig en eens fijn om te ervaren.. maar wat iik ook zag, en best wel eng was ; sommige mensen hun hoofd stond gewoon vol met piercings die er totaal niet waren xD ! al bij al,vond ik het Fijn! en zeiden mijn kamerade dat ik iedereen ZEEEEER raar aan het bekijken was en dat ik constant deed alsof ik mijn eigen ogen niet geloofde BELANGRIJK: als je hallucineert RIJ NIET! , dat is ongelofelijk gestoorD ... nadat ik trgkwam vn discotheek, rond hakf 7u smorgens,( om 6u was ik gestopt met haluccineren) gingen ik en kamerade wat aan kanaal zitte, en een dikke peuk stoke.. nadat die op was, begon ik weeer fel te hallucinere.. en DAAR was dat ZEER gevaarlijk!, De weg was 3m breed en toch kon ik niet tusse die 3meter rijden, gewoonweg te fel aan het hallucinere.. ik zag overal mensen in het donker wandelen en remde geregeld met mijn brommer om ze (zogezegt niet dood te rijde ) , ook stond er ineens een grote bank op de weg.. dat was wel even schrikken"
"ik rook niet, wel jointjes.. wss iedere dag"