Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ken het allesinds niet maar moest ik jou zijn, nemen die handel en kijken wat het geeft, je gaat er grust niet van dood maar dit is natuurlijk mijn mening."
"zeker niet doen Als ik soms opsta met een verschrikkelijke hoest en heb er heel de dag last van. Wanneer ik saves ga stappen en ik drink 3 pinten heb ik totaal geen last meer van die hoest. Raar maar waar maar bier doet veel met me om me beter te voelen alleen heb je het de dag erna dubbel zo hard terug"
"vindt deze verhalen echt gestoord, kan me niet voorstellend at ik dit zou kunnen hebben. Slecht één keer gehallucineerd, had mn gsm vast die nogal vrij groot is. Plots was hij supr klein en mn arm gigantisch lang, tot op de grond. Zag mn gsm ook 3 maal in 3 handen maar met 1 arm, allemaal zeer raar. Heb daar ong 10 min naar mn gsm staan staren tot mn maat me kwam vertellen datk een beetj normaal moest doen omdat sommige naar me zaten te gapen. Vond het ook geweldig mn arm omhoog en omlaag te doen :d"
"heb me ooit laten vertellen dat md een stofje in je opwekt waardoor je heel gelukkig wordt, het probleem is dat de md dit stofje uitbuid, dit kan allemaal geen kwaad maar als je te veel gebruikt zal dit stofje opgeraken waardoor je je zeer slecht kunt voelen. Jij gebruikt nu regelmatig, als je nu md inneemt, heb je dan nog steeds hetzelfde gelukkige gevoel zoals bij de eerste of tweede of derde keer? Probeer eens 3 weken te stoppen en kijk dan eens wat het met je doet, voel je je in het algemeen gelukkiger? Voel je je gelukkiger wanneer je terug pakt tov nu wanneer je pakt. Heb me dit ook allemaal maar laten vertellen maar zou het wel graag weten"
"Heb slechts één keer moeten kotsen van de de pille en dit was na overmatig drankgebruik. Op tomorrowland, een fles wodka achter mijn kiezen op de middag. Strontezat, beetje liggen wachten en veel water drinken en dan de pille gepakt. Heb daarna puur water moeten kotsen, en daarna begon ik hard te feesten :d Wat ik wel ALTIJD heb met xtc gebruik is buikpijn bij het inkicken van te pillen maar daar moet je gewoon niet opletten. Als je continue gaat denken, shit gast heb buikpijn, dan stop je het uiteindelijk in je kop. Gewoon chillen en laat die trein op je afkomen"
"Hey, het is nu 20 na 7, kan niet slapen dus kom ik hier even mijn verhaaltje doen. Heb al verschillende keren xtc genomen en ben er volledig weg van. Ik weet dat deze drug zeer gevaarlijk is voor gevallen zoals ik dus hou ik mij er strikt aan om dit om de 3 maand te doen. Nu vandaag was het weer zover alleen had ik niets kunnen flikkeren. Ben na breakcore feesje geweest en daar vond ik al gauw iemand die mij pille kon verpatsen. Had er 2 gekocht, nam er één en nam er na een half uur nog één. Normaal gezien werken pillen vrij rap bij mij en nam het tweede pilletje na een half uur op de hoop dat het echt zwaar zou inkicken. Bon, ik wist dat ik aan iets zat maar het was allesinds geen xtc. Komt die flikker mij vertellen dat het 'speedbollen' waren. Daar had ik zelfs nog nooit van gehoord. Speedbommetjes wel maar dat was het allesinds niet. Bon, kprobeer ni te freake maar probeer er gewoon het beste van maken. Ik heb ong een dik uur gefeest. Maar daarna begon ik mij echt rot te voelen. Ik wou iets afbreken, wou toeren uitsteken dat ik normaal nooit zou doen. Moest er iemand irri gedaan hebben, had hem gewoon half dood kunnen slagen. Heb me gelukkig kunne inhouden en er was gelukkig geen ene flikker die dom kwam doen. Heb heel het feesje rondgelopen zwaar geirriteerd door de speed. Naar huis willen gaan maar weten dat ik niet kan slapen. Het feesj is stilgelegd door de flikken om 6u, ben naar huis gereden en lig nu nog altijd klaarwakker. Zwaar irritant is dit ! Ik denk gewoon dat speed niet voor mij is en ik raad het ook niemand aan. Neem gewoon lekker een pilletje, veel beter als jet mij vraagt. Ga nog beetje playstayionnen en hopen dat ik binnen een uurtje kan slapen, heb wel schrik voor morgen. Of ik nu zware afkick ga hebben of niets, heb al gemengde verhalen gehoord over speed. Mvg Tom, hoop dat dit een goede bijdrage is aan het forum"
"Heb geen oog dicht gedaan vannacht. had de pillen gepakt om kwart voor 1 en ong kwart na 1... Tegen dat ik in staat was om te slapen werd ik weer wakker gebeld door mensen die aan mn dak kwamen werken. Ongelofelijk irritant Heb niet zoveel last gehad van de speed. Gewoon rot gevoel maar dat kan ik van alcohol ook wel eens hebben. Heb heel de dag niets gegeten maar dit kan ik ook van de alcohol wel een keertje hebben Heb dan toch rond half 21 een hele pizza kunnen opeten en die is me nog wel goed bevallen. Al bij al toffe ervaring waar ik weer heb uit geleerd. Conclusie: speed is niets voor mij, veel te nuchter, geef mij idd maar md of pilletjes Véééél fijner en ik reken altijd 4u na inname en als ik dan in mijn bedje ga liggen val ik als een blok in slaap. Van md of pille heb ik totaal niets van afkick, juist het gevoel dat ik blijf bijten op mijn tanden en dit kan soms 3 dagen duren, al denk ik dat dit gewoon in mn kopke zit. Nu nog een beetje last van buikpijn maar ik ben er vrij zeker dat ik me morgen weer super zal voelen."