Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is leuker, Veel of weinig MDMA?

Wat is leuker, Veel of weinig MDMA?

57 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga voor het hard gaan,maar ooit een aantal jaar geleden 1gr mdma op 3u tijd erdoor gedraaid en dat is niet zo goed bevallen (van hallucinaties gesproken).maar blijft leuk goedje :rock:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weinig voor uitgaan en veel voor thuis, zodat ik me niet hoef te schamen voor mezelf :wink:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miss J zei:
Weinig voor uitgaan en veel voor thuis, zodat ik me niet hoef te schamen voor mezelf :wink:
Klik om te vergroten...
Precies wat ik denk :)
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miss J zei:
Weinig voor uitgaan en veel voor thuis, zodat ik me niet hoef te schamen voor mezelf :wink:
Klik om te vergroten...

+1
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
probeer het allebij en kijk zelf wat jij lekker vind
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik mdma op heb bij het uitgaan, kan je dat heel goed zien, en ik schaam me daar dan egt niet voor, zeker niet onder de x, dan schaam ik me nergens meer voor :wink:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychopsychedelic zei:
als ik mdma op heb bij het uitgaan, kan je dat heel goed zien, en ik schaam me daar dan egt niet voor, zeker niet onder de x, dan schaam ik me nergens meer voor :wink:
Klik om te vergroten...

Nee ok, maar als je de dag erna de foto's ziet en de reacties van mensen hoort komt die schaamte alsnog wel :P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
valt opzich mee maar soms wel een klein beetje, meestal doen er wel mensen mee en dan ben ik niet de enige die knetta vaag is:wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je geen zinnige reactie kan/wil plaatsen, doe het dan a.u.b niet.. :sunglasses:
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#10
beide lijkt me chill
maar als je het toch een keertje doet, doe het dan ook goed vind ik .. :')
en als je de helft vergeten bent, is er vast wel iemand anders die het je kan navertellen
en opzich vind ik dat het meer om het moment zelf gaat dan om de herinnering naderhand .
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#11
heel veel, in korte tijd :hearteyes:

hoogste was 800mg, over 2 uur verdeeld.
gewoon kei en keihard trippen :hearteyes:

enige jammere eraan is dat als het inslaat, ik gelijk meer wil.
en op een gegeven moment ga ik dan zo hard dat ik helemaal wegval steeds :rolleyes:

dag erna is me geheugen net een zeef :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
wcpapier zei:
dag erna is me geheugen net een zeef :(
Klik om te vergroten...

zonde van de avond en kristallen dus
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
wcpapier zei:
dag erna is me geheugen net een zeef :(
Klik om te vergroten...

zonde van de avond en kristallen dus
Klik om te vergroten...


jaa, maar meestal zijn er filmpjes gemaakt, en weten vrienden nog precies wat er gebeurd is,
dus dat brengt meestal wel weer herinneringen op :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
wcpapier zei:
Lauu zei:
wcpapier zei:
dag erna is me geheugen net een zeef :(
Klik om te vergroten...

zonde van de avond en kristallen dus
Klik om te vergroten...


jaa, maar meestal zijn er filmpjes gemaakt, en weten vrienden nog precies wat er gebeurd is,
dus dat brengt meestal wel weer herinneringen op :grin:
Klik om te vergroten...

lijkt me leuker als je het zelf kan na vertellen
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Op een party 2-4 pillen

Op een thuis/buitenavond 6-12 pillen

Dat is meestal mijn formule
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
veel is chill :sunglasses: lekker kaakshaken geeft echt een fckng goed gevoel bij mij, en ik heb na de eerste keer nooit meer last van kauwen gehad, 5 blauwe mitsubishi is echt mijn limiet, als je dat dan eens per maand doet herstel je daar echt wel goed van, kijk je hersenen vekracht je sowiezo wel dus dan gaik liever zo hard als een motherfcker, gewoon gezond blijven eten, blijven slapen, werken, sporten dan komt het helemaal goed :wink: veel fruit eten, 'tis nog lekker ook dus waarom niet, en clearasil is voor mij ook wel handig aangezien ik nogal wat puistjes kan krijgen van dat zweten de hele avond/nacht, en als je lekker veel neemt wordt er ook veel omgezet in MDA, en I LOVE MDA :hearteyes:
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
VEEL!

wie schaamt zich nou als ie mdma op heeft?
en daarna kijk je toch alleen maar terug van wooooow dat was te gek, dat verziekt iemand niet door te zeggen dat je grappig was.
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ligt eraan waar ik ben en wat voor feest. Sommige feesten wil je lekker zacht gaan, en rustig spacen. Ik heb het dan ook echt maar over een kwart cap mdma poeder.

Als ik naar een groot feest ga dan knetter ik er meestal een hartje in (voor het speedy effect) en vul ik dat later een keer aan met een halve cap (voor de mdma)

Over dat vergeten....als je goed en hard naar een feest bent geweest zonder iets...dan onthou je ook weinig. Wat je altijd bij zal blijven is de sfeer die daar hinh en hoe jij genoot ervan...en dat blijft je ook bij onder mdma/X....zelf met heel veel.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thuis, veel of weinig, ligt aan de sfeer.
Op feestjes: veel, goed flashen en laten gaan.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik doe alleen als ik genoeg heb, houd er niet van om eentje te nemen en het daarmee te moeten doen... Leukste effect is niet te veel, maar ook niet te weing :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."