#1
ik ga voor het hard gaan,maar ooit een aantal jaar geleden 1gr mdma op 3u tijd erdoor gedraaid en dat is niet zo goed bevallen (van hallucinaties gesproken).maar blijft leuk goedje 


Precies wat ik denkMiss J zei:Weinig voor uitgaan en veel voor thuis, zodat ik me niet hoef te schamen voor mezelf![]()
Miss J zei:Weinig voor uitgaan en veel voor thuis, zodat ik me niet hoef te schamen voor mezelf![]()
psychopsychedelic zei:als ik mdma op heb bij het uitgaan, kan je dat heel goed zien, en ik schaam me daar dan egt niet voor, zeker niet onder de x, dan schaam ik me nergens meer voor![]()
wcpapier zei:dag erna is me geheugen net een zeef![]()
Lauu zei:wcpapier zei:dag erna is me geheugen net een zeef![]()
zonde van de avond en kristallen dus
wcpapier zei:Lauu zei:wcpapier zei:dag erna is me geheugen net een zeef![]()
zonde van de avond en kristallen dus
jaa, maar meestal zijn er filmpjes gemaakt, en weten vrienden nog precies wat er gebeurd is,
dus dat brengt meestal wel weer herinneringen op![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."