Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds juni 2003 . Zo'n 8 keer per jaar ."
"Heb afgelopen zaterdag blauwe 3 hoekige mitshu's geslikt . Had thuis wat pure cafeine poeder genomen . Ik had echt last van hevige krampen in men kuiten , en was ook lange tijd misselijk . Die 2 lasten gingen pas weg na ongeveer anderhalf uur . Bij de 2 de pil die ik nam , weer het zelfde liedje Lag het aan de cafeine ? Slechte pil ? Of had ik gewoon een slechte dag ? Ik hoor het graag"
"Heb me aten vertellen dat ik te weinig magnesium heb . Dus even maar wat magnesium pillen slikken . Binnen 3 weken is het weer feest . Hopelijk geen krampen dan"
"gamezz zei: hopelijk voor jou niet is zwaar kut alsje niet kan genieten Klik om te vergroten... Ja vorige week op dominator was zwaar kut . Maar het komt wel goed denk ik"
"Idd probeer het niet te vaak . Hou daarna toch een maand pauze . 8 weken zou eigenlijk perfect zijn . Even alles een beetje laten herstellen . Als je het kort op elkaar wil doen . Kan je best wat 5htp slikken zo'n 400mg per dag . 3 dagen voor het gebruik , en 3 dagen na het gebruik . Vitamine c zou de schade aan de hersenen kunnen BEPERKEN , niet ongedaan maken ."
"Ik heb het wel alleens geprobeert , maar veel maakt het niet uit . Als je toch wil proberen kan je beter de chocolade eten een kwart na iname van de pil . En redelijk veel ook . Maar idd je kan beter een snoepje meer nemen . Dan een portie chocolade ."
"Ik heb hier nog een wat pillen van 2,5 jaar oud . Zijn zacht gedrukt . En er is nog niks aan verandert . Vallen niet uit elkaar , en werken nog prima . Bewaar ze in zon knijp zakje . En steekt ze dan in een dubbel cd doosje ."
"Liever met weinig beginnen , en de dosis rustig opbouwen . Zodat het xtc gevoel de hele nacht blijft . Op het einde van de avond heb ik dan zo'n 3,5 pil op ."
"Ik gebruik nu 5 jaar slik zo'n 8 keer per jaar xtc . 4 pillen is echt wel het maximum . Als je teveel neemt voelt het eigenlijk niet meer leuk aan . Ga je hoofdpijn krijgen ( ik toch ) . Je kan beter 70 mg a 90 mg nemen . En dan om het uur anderhalf uur wat bij nemen . 6 a 12 pillen , die gasten lullen maar wat . Of slikken dikke troep . Of moete, vroeg of laat helemaal naar de kloten"
"richelle zei: magnesium-pillen geprobeerd....maar geen effect, helaas, we knauwen net zo hard blijft een iets minder leuke bijwerking..maar jah dan moeten we maar niet slikken .. magnesium-pillen geprobeerd....maar geen effect, helaas, we knauwen net zo hard blijft een iets minder leuke bijwerking..maar jah dan moeten we maar niet slikken .. Klik om te vergroten... Je hebt het geprobeert . 1 pilletje voor en na zal niet helpen . Doe maar eens een kuur van een maand . Ongeveer 200 mg magnesium per dag ."