Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is leuker, Veel of weinig MDMA?

Wat is leuker, Veel of weinig MDMA?

57 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
veel maar het was wel zo van dat als iemand over het moment sprak da tik het meteen weer herinnerde en erover mee kon praten :grin:
i
ilovextcLid
01-01-2024, 00:00
#2
naar mijn idee lekker hard gaan :rock: 1.2-1.5 gram kristallen over 2-3 uur versprijd :rock:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
^^
to do:tongueout:addo's,LSD(maybe),mescaline
dont's:heroine,coke,crack,meth

Goede dont's, zijn de moeite niet waard, lsd moet je zeker een keer ervaren! Ik zal ook 2cb toevoegen, ook erg lekker als je niet te veel neemt :wink:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Patrick a.k.a Spaceface zei:
^^
to do:tongueout:addo's,LSD(maybe),mescaline
dont's:heroine,coke,crack,meth

Goede dont's, zijn de moeite niet waard, lsd moet je zeker een keer ervaren! Ik zal ook 2cb toevoegen, ook erg lekker als je niet te veel neemt :wink:
Klik om te vergroten...
heb aleen drugs bijgezet waarvan ik de werking ken :tongueout:
en die 0.33gram mdma was ongelukje -.- had me vergist van omzetting maar was idd heeel erg leuk :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik probeer het plateau altijd zo lang mogelijk te maken door om de aantal uren weer een pilletje/ likje bij te nemen. I love it :hearteyes:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoveel dat je er enorm druk en praterig door word, ga je meer gebruiken dan word je alleen maar loom, sloom en dan weet je later meer dan de helft niet meer. /me is iig niet meer van plan ooit te gaan darten wanneer er geneens een dartbord in de buurt is :grin:
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ligt eraan waar ik ben en wat voor feest. Sommige feesten wil je lekker zacht gaan, en rustig spacen. Ik heb het dan ook echt maar over een kwart cap mdma poeder.

Als ik naar een groot feest ga dan knetter ik er meestal een hartje in (voor het speedy effect) en vul ik dat later een keer aan met een halve cap (voor de mdma)

Over dat vergeten....als je goed en hard naar een feest bent geweest zonder iets...dan onthou je ook weinig. Wat je altijd bij zal blijven is de sfeer die daar hinh en hoe jij genoot ervan...en dat blijft je ook bij onder mdma/X....zelf met heel veel.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thuis, veel of weinig, ligt aan de sfeer.
Op feestjes: veel, goed flashen en laten gaan.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe alleen als ik genoeg heb, houd er niet van om eentje te nemen en het daarmee te moeten doen... Leukste effect is niet te veel, maar ook niet te weing :rolleyes:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb al een paar keer teveel genomen en dat vind ik eigenlijk niet chill. Ik schaam me echt voor de wartaal die ik dan uitsla. Gelukkig heb ik nu een weegschaal en weet ik ook hoeveel ik neem. Morgen ga ik weer eens aan de MD en neem ik wssn niet meer dan 200 mg
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn eerste keer was 500gr mdma, de hallucinaties ware super, het heerlijke love gevoel, tegen vrienden lullen over hoe leuk alles wel niet is :)
maar nu heb ik liever feestjes met minder mdma zodat ik de volgende dag nog kan praten over de avond
E
ExpressoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien kom ik een beetje als een noob over nu maar mijn hoogste aantal pillen is tot nu toe 3 pillen. DIt waren witte mercedesje, heb nog nooit andere pillen genomen :( Maar dat gaat zeker komen.

Maar goed, van drie pillen ging ik al redelijk veeeer. Haha, was echt heerlijk. Ogen die bijna uit je kop draaien en kaken alsof ze van beton zijn, het strak staan is gewoon heerlijk:grin:

Groeten
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Expresso zei:
Misschien kom ik een beetje als een noob over nu maar mijn hoogste aantal pillen is tot nu toe 3 pillen. DIt waren witte mercedesje, heb nog nooit andere pillen genomen :( Maar dat gaat zeker komen.

Maar goed, van drie pillen ging ik al redelijk veeeer. Haha, was echt heerlijk. Ogen die bijna uit je kop draaien en kaken alsof ze van beton zijn, het strak staan is gewoon heerlijk:grin:

Groeten
Klik om te vergroten...

Houd het daar voorlopig maar bij, zodra je meer doet heb je meer nodig voor hetzelfde effect :wink: ! Wat jij van drie krijgt, krijg ik van ongeveer 6 naar schatting :grin: ! Niet dat het me boeit maar als je toch nog op de overgangsfase zit weet je het alvast :xtc:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
joni43 zei:
mijn eerste keer was 500gr mdma, de hallucinaties ware super, het heerlijke love gevoel, tegen vrienden lullen over hoe leuk alles wel niet is :)
maar nu heb ik liever feestjes met minder mdma zodat ik de volgende dag nog kan praten over de avond
Klik om te vergroten...

lijkt me stug.. jij bedoeld waarscheinlijk mg :tearsofjoy: want een halve kilo mdma lijkt me on mogenlijk :tearsofjoy:

Expresso zei:
Misschien kom ik een beetje als een noob over nu maar mijn hoogste aantal pillen is tot nu toe 3 pillen. DIt waren witte mercedesje, heb nog nooit andere pillen genomen :( Maar dat gaat zeker komen.

Maar goed, van drie pillen ging ik al redelijk veeeer. Haha, was echt heerlijk. Ogen die bijna uit je kop draaien en kaken alsof ze van beton zijn, het strak staan is gewoon heerlijk:grin:

waarom zou je als een noob overkomen??
ik heb nooit meer dan 1,5 gedaan :wink: ik had altijd goede pillen met lekker veel mdma,, ik heb er nu voor het eerst 2 waar ik er 2 van ga slikken zegmaar :hearteyes: dus word weer een stapje hoger,, naja,, ze zijn niet super sterk, maar je ziet de crystalletjes er wel inzitten :hearteyes:

Groeten
Klik om te vergroten...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
psychopsychedelic zei:
joni43 zei:
mijn eerste keer was 500gr mdma, de hallucinaties ware super, het heerlijke love gevoel, tegen vrienden lullen over hoe leuk alles wel niet is :)
maar nu heb ik liever feestjes met minder mdma zodat ik de volgende dag nog kan praten over de avond
Klik om te vergroten...

lijkt me stug.. jij bedoeld waarscheinlijk mg :tearsofjoy: want een halve kilo mdma lijkt me on mogenlijk :tearsofjoy:

Expresso zei:
Misschien kom ik een beetje als een noob over nu maar mijn hoogste aantal pillen is tot nu toe 3 pillen. DIt waren witte mercedesje, heb nog nooit andere pillen genomen :( Maar dat gaat zeker komen.

Maar goed, van drie pillen ging ik al redelijk veeeer. Haha, was echt heerlijk. Ogen die bijna uit je kop draaien en kaken alsof ze van beton zijn, het strak staan is gewoon heerlijk:grin:
Groeten
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

waarom zou je als een noob overkomen??
ik heb nooit meer dan 1,5 gedaan :wink: ik had altijd goede pillen met lekker veel mdma,, ik heb er nu voor het eerst 2 waar ik er 2 van ga slikken zegmaar :hearteyes: dus word weer een stapje hoger,, naja,, ze zijn niet super sterk, maar je ziet de crystalletjes er wel inzitten :hearteyes:
*en ze waren geweldig*

oeps :stoned:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#16
veel of weinig, kan niemand bepalen alleen jijzelf!
wat wil je, lekker hard gaan en dansen of uit je dak zijn en wat rondlopen en kletsen met mensen/vrienden.
tot nu toe weet ikzelf nog alles aardig te herinneren van een avond, er blijft toch een stukje in me hersenpan bij de tijd.
het advies in deze: gewoon lekker genieten van het moment of je nu veel of weinig genomen hebt. en je niet gek laten maken door anderen om eventueel meer te gebruiken, om er bij te horen, want als het mis gaat zijn diegene vaak nergens te bekennen en zit jij alleen!
R
RaiceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ikzelf gebruik XTC meestal rond de 140 mg. Wel zo lijp als een deur, maar nog net niet lijp genoeg om de weg kwijt te zijn. Vind het niet super om niet meer te weten wat er allemaal gebeurt. Zeker niet als ik op een groot feest sta waar ik nog minimaal 45 euro voor een kaartje betaald heb :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik neem meestal tussen de 2 & 3 pillen van 140mg...en 200mg kristal in een capsule...e dan lik ik vaak nog bij
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe mij maar MDMA hoor... Lekker spacen, prima!
Bij 6 roze lovertjes maar helemaal bij 7 paarse Harley's flink maar heel fijn lopen hallucineren, beide overigens wel met veel rode wijn...
Althans, fijn.. Niet als onprettig ervaren dat er spinnen uit mijn mond kwamen. Ze bij mij vriendin uit haar neus kwamen. Dat overal spinnentjes liepen en de donkerblauwe vloerbedekking van mijn kamer een oceaan was waar een jezuskat op speelde met een bolletje wol maar waar ik over heen moest springen omdat ik geen nat pak wou hebben...
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#20
T-men zei:
en de donkerblauwe vloerbedekking van mijn kamer een oceaan was waar een jezuskat op speelde met een bolletje wol maar waar ik over heen moest springen omdat ik geen nat pak wou hebben...
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Dat spinnetjes verhaal ken ik wel trouwens, heel apart om te zien in ieder geval :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."