Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is leuker, Veel of weinig MDMA?

Wat is leuker, Veel of weinig MDMA?

57 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
Een pil of 3 heel soms 4 op een nachtje vond ik altijd meer dan genoeg. Meer nemen heeft bij mij geen zin. Klaar is klaar. Als ik om val dan ga ik slapen en houdt geen pil me nog tegen.
Klik om te vergroten...

pil met een beetje pep erin vast wel :wink: :tearsofjoy:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, dat heb ik dus absoluut niet...

Laat mij maar lekker spacen. Dat is misschien ook de reden dat ik voornamelijk thuis gebruik.
Hard gaan hoef ik niet, kan prima een nachtje stampen op non-alcohol. Energie genoeg wat dat betreft.
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Liever met weinig beginnen , en de dosis rustig opbouwen . Zodat het xtc gevoel de hele nacht blijft . Op het einde van de avond heb ik dan zo'n 3,5 pil op .
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
veel maar het was wel zo van dat als iemand over het moment sprak da tik het meteen weer herinnerde en erover mee kon praten :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Demolisher zei:
Liever met weinig beginnen , en de dosis rustig opbouwen . Zodat het xtc gevoel de hele nacht blijft . Op het einde van de avond heb ik dan zo'n 3,5 pil op .
Klik om te vergroten...

vind ik ook het chillst.. in 1 x 120/150 mg iswel lekker ff kkrhard gaan(bij mijn lage tolerantie dan) maar is ook zo uitgewerkt.. doe mij maar maar over de avond verdeeld :) maar ik heb nooit meer dan 2 pillen op.. ik weeg ook erg weinig, en heb vrijwel geen tolerantie dus heb ik niet egt erg veel nodig,, kzie hier egt reacties bij staan van 6/12 pillen enzo... nou dat zou bij mij redelijk onmogenlijk zij or :tearsofjoy:
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik nu 5 jaar slik zo'n 8 keer per jaar xtc . 4 pillen is echt wel het maximum . Als je teveel neemt voelt het eigenlijk niet meer leuk aan . Ga je hoofdpijn krijgen ( ik toch ) . Je kan beter 70 mg a 90 mg nemen . En dan om het uur anderhalf uur wat bij nemen . 6 a 12 pillen , die gasten lullen maar wat . Of slikken dikke troep . Of moete, vroeg of laat helemaal naar de kloten
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weinig..

mensen die te veel md op hebben zijn degoutant
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
weinig beginnen en rustig opbouwen :rock:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
niet al teveel pillen, het meeste van mij was mijn eerste keer, 5 pillen.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik 125mg drop (ongeveer, achtste van een gram mdma) ben ik al volleeeedig de plaat uit!
Liefde alom, kaakje kauwen, giga doppen enz. Ik zou nooit meer nemen, dan ga je er pas écht als een idioot uitzien! Ok, dat je merkt dat iemand xtc heeft genomen tot daar toe, maar je moet niet bij wildvreemden in de nek gaan hangen met 1 oog naar linksboven en het andere naar rechtsonder, kei hard spacend.

Mijn stem: verantwoorde dosissen :wink:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
veel^^
heb 2weekends geleden 0.33 gram gehad in een keer ging perfect
M
MarinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik heel weinig, en dat vind ik ook het prettigst. ik neem 2-4 keer per jaar een kwart tot een halve pil (100-150 mg/pil of zo). En daar ga ik al behoorlijk goed op op :grin: .
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Demolisher zei:
Ik gebruik nu 5 jaar slik zo'n 8 keer per jaar xtc . 4 pillen is echt wel het maximum . Als je teveel neemt voelt het eigenlijk niet meer leuk aan . Ga je hoofdpijn krijgen ( ik toch ) . Je kan beter 70 mg a 90 mg nemen . En dan om het uur anderhalf uur wat bij nemen . 6 a 12 pillen , die gasten lullen maar wat . Of slikken dikke troep . Of moete, vroeg of laat helemaal naar de kloten
Klik om te vergroten...

Ik weet niet heb wel eens meer dan 10 echt goede pillen op... Rond de 5 begint er altijd wel een soort van plateau te vormen, maar goed merkt zeker nog wel wat er van. Ik wou vroeger gewoon altijd keihard gaan, ben nu juist mega mellow dus ook niet echt freaky of naar de kloten ofzo! Smaken verschillen, mensen verschillen en uitwerkingen verschillen al helemaal :smoke:
i
ilovextcLid
01-01-2024, 00:00
#14
naar mijn idee lekker hard gaan :rock: 1.2-1.5 gram kristallen over 2-3 uur versprijd :rock:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
^^
to do:tongueout:addo's,LSD(maybe),mescaline
dont's:heroine,coke,crack,meth

Goede dont's, zijn de moeite niet waard, lsd moet je zeker een keer ervaren! Ik zal ook 2cb toevoegen, ook erg lekker als je niet te veel neemt :wink:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Patrick a.k.a Spaceface zei:
^^
to do:tongueout:addo's,LSD(maybe),mescaline
dont's:heroine,coke,crack,meth

Goede dont's, zijn de moeite niet waard, lsd moet je zeker een keer ervaren! Ik zal ook 2cb toevoegen, ook erg lekker als je niet te veel neemt :wink:
Klik om te vergroten...
heb aleen drugs bijgezet waarvan ik de werking ken :tongueout:
en die 0.33gram mdma was ongelukje -.- had me vergist van omzetting maar was idd heeel erg leuk :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik probeer het plateau altijd zo lang mogelijk te maken door om de aantal uren weer een pilletje/ likje bij te nemen. I love it :hearteyes:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zoveel dat je er enorm druk en praterig door word, ga je meer gebruiken dan word je alleen maar loom, sloom en dan weet je later meer dan de helft niet meer. /me is iig niet meer van plan ooit te gaan darten wanneer er geneens een dartbord in de buurt is :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."