#1
caatje zei:Een pil of 3 heel soms 4 op een nachtje vond ik altijd meer dan genoeg. Meer nemen heeft bij mij geen zin. Klaar is klaar. Als ik om val dan ga ik slapen en houdt geen pil me nog tegen.
pil met een beetje pep erin vast wel
caatje zei:Een pil of 3 heel soms 4 op een nachtje vond ik altijd meer dan genoeg. Meer nemen heeft bij mij geen zin. Klaar is klaar. Als ik om val dan ga ik slapen en houdt geen pil me nog tegen.
Demolisher zei:Liever met weinig beginnen , en de dosis rustig opbouwen . Zodat het xtc gevoel de hele nacht blijft . Op het einde van de avond heb ik dan zo'n 3,5 pil op .

Demolisher zei:Ik gebruik nu 5 jaar slik zo'n 8 keer per jaar xtc . 4 pillen is echt wel het maximum . Als je teveel neemt voelt het eigenlijk niet meer leuk aan . Ga je hoofdpijn krijgen ( ik toch ) . Je kan beter 70 mg a 90 mg nemen . En dan om het uur anderhalf uur wat bij nemen . 6 a 12 pillen , die gasten lullen maar wat . Of slikken dikke troep . Of moete, vroeg of laat helemaal naar de kloten

1.2-1.5 gram kristallen over 2-3 uur versprijd 
heb aleen drugs bijgezet waarvan ik de werking kenPatrick a.k.a Spaceface zei:^^
to doaddo's,LSD(maybe),mescaline
dont's:heroine,coke,crack,meth
Goede dont's, zijn de moeite niet waard, lsd moet je zeker een keer ervaren! Ik zal ook 2cb toevoegen, ook erg lekker als je niet te veel neemt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."