Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen euforie! :(

Geen euforie! :(

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
zal wel aan de pillen gelegen hebben, ik heb dat ook al gehad.
zoek mdma kristallen!
120mg en je hebt de mooiste nacht van je leven die je leven voor goed zal veranderen

succes
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hellraiser_[NL] zei:
ik heb dit ook wel eens dat de pillen niet werken, terwijl vrienden van me die de zelfde pillen op hebben helemal uit hun dak zijn :hearteyes:

ik geloof dat dit meer met de sfeer, stemming van jezelf heeft te maken. :confused:
Klik om te vergroten...

Vergeet ook zeker maaginhoud niet, dit speelt echt een grotere rol dan de meeste mensen beseffen. Op volle maag kan het ook wel eens dat ik 100mg amper voel... maar op nuchtere maag is het dan weer insane. Best heb je gewoon een lekker verteerd botempje liggen voor het slikken.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zat pillen geprobeerd, heb een keer iets gevoelt en dat was heel even. Ik word er wel knetter vaag van enzo, maar heb nooit dat love gevoel gehad. En ik had toch echt wel 120 mg MDMA in mijn pillen. Heb momenteel nog MDMA capsules liggen (ja, pure MDMA) en daar word ik NOG vager van maar nog steeds geen love gevoel. Ik ben ervan overtuigd dat MDMA niet goed werkt bij mij, waarom weet ik niet precies.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamerOfDreams zei:
zoek mdma kristallen!
120mg en je hebt de mooiste nacht van je leven die je leven voor goed zal veranderen
Klik om te vergroten...

Nou ik vind kristallen maar een klote gevoel geven, dus dat zal ook wel per persoon schelen.
d
duval75Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lol ik heb wel eens mensen meegemaakt, die zichtbaar uit hun dak waren, maar vol bleven houden dat ze niks merkten.....
(was hun beleving)

je zou toch niet onder die categorie vallen?! uit je dak gaan, is ook jezelf laten gaan...

psyche van een mens is sterk en als je denkt dat het geen invloed op je heeft, kan dat de werking ook beïnvloeden...
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#6
gooi er eens een in 1 keer af !
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gisteren voor het eerst van mijn leven dat love gevoel gehad. Heel licht. Maar toch!! Helaas zorgde dit ervoor dat ik helemaal doordraaide en bijna al mijn MDMA heb geplugged/gesnoven. ACH JA.... :openmouth:
S
SKB187Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je een pil neemt, ga de dans vloer op begin te dansen, en na een tijdje gaat het vanzelf,
ik heb ook de neven effecten mee gemaakt maar dit was bij een kleine overdosis ( geen gevoel meer in armen en benen, bibberen etc.) er zijn zoveel pillen er zal wel ergens de juiste zijn, maar ook niet slecht gaan denken, gewoon zin hebben om te feesten en al het werk word voor jou gedaan :d
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
_Kat_ zei:
Ik heb zat pillen geprobeerd, heb een keer iets gevoelt en dat was heel even. Ik word er wel knetter vaag van enzo, maar heb nooit dat love gevoel gehad. En ik had toch echt wel 120 mg MDMA in mijn pillen. Heb momenteel nog MDMA capsules liggen (ja, pure MDMA) en daar word ik NOG vager van maar nog steeds geen love gevoel. Ik ben ervan overtuigd dat MDMA niet goed werkt bij mij, waarom weet ik niet precies.
Klik om te vergroten...

Valt me vaker op dat mensen mdma kristallen 'pure mdma' noemen. Kristallen zijn niet gelijk puur. mdma kan geloof ik 87% puur zijn ofzo op zijn hoogst. En lang niet alle kristallen zij ook 87%. Ik moet wel zeggen dat ze vaak wat zuiverder zijn dan de gemiddelde pil idd. Ookal zijn je pillen goed, sterk en getest.

en als k dan weer ontopic ga blijf ik er bij dat ik denk dat je gewoon mcpp of te lichte pillen hebt. Neem is op een niet al te volle maag en niet TE hoge verwachtingen een andere pil of mdma kristallen. Het kan niet dat je geen euforie voelt. Dan is er echt iets fout. Of het nou per persoon verschilt of niet. Bij goede mdma hoor je euforie te voelen. Klaar.
d
dailyLid
01-01-2024, 00:00
#10
:( Heb nog maar 2 x < een pil gebruikt, maar beide keren geen euforie beleefd. Als ik naar mijn vrienden kijk, is het echter heus wel mogelijk om na een halve heeeel euforisch te worden!

Ben ik nou echt zo'n ijskonijn? Of is er nog hoop? Ik zoek lotgenootjes :)
De enige effecten die ik met xtc bereik zijn nare effecten: ik val bijna flauw, word misselijk, krijg hoofdpijn, koud en warm tegelijk... Weinig fijns. Ik krijg er niet eens heel veel energie van: ik voel me alleen wel wakker en als ik pijn had, is die weg. Maar ja... daar heb ik alle vervelende bijwerkingen geloof ik niet meer voor over :(. En door die bijwerkingen heb ik ook niet echt de neiging om er nog een halve achteraan te nemen. (3/4 is nu mijn record).

Ik heb nu het idee dat ik maar beter op kan geven en voortaan maar weer alcohol ta nuttigen (daar heb ik euforischere momenten mee beleefd). Maar ja... daar word je doodmoe van! :)
Wat nu?
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zijn dat geen effecten van mccp? Vind het maar raar, de eerste ke(e)r(en) zou(den) de mooiste moeten zijn, dus ook het meest euforisch..
Mss ander pilletje proberen of mdmakristallen? :wave:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
had ook zo 'n gevoel toen ik 'n keer slechte pillen had...
ik dacht wel dat 3 op de 1 000 000 miljoen mense allergisch is voor mdma...
maar dat zou maar toevallig zijn.... :) maar de kans is er e:wink:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij heb je gewoon foute pillitjes
d
dailyLid
01-01-2024, 00:00
#14
hmmm jammer... dan zal ik toch wel allergisch zijn of zo?
de mensen om mij heen zijn nl. wel euforisch.

van misselijkheid en hoofdpijn had ik de eerste keer niet echt last. toen viel ik alleen ook bijna flauw bij de inslag. daarna ging het goed en voelde ik mij gewoon een paar uur lang erg wakker. ik vond de mensen om mij heen voor mijn gevoel gewoon net zo lief als ik ze anders ook had gevonden en de muziek was ook net zo intens als anders.
ik had trouwens ook wel last van een trekkende kaak.

die eerste keer waren roze dolfijntjes.

de tweede keer weet ik helaas niet eens wat het was, maar de mensen om mij heen hadden toen al gebruikt en die waren erg tevreden. eerst nam ik iets minder dan een halfje... ik merkte niks, kreeg alleen hoofdpijn. 2 uur later het tweede halfje. toen voelde ik mij gewoon licht in mijn hoofd (en lijf), daarna werd ik weer echt tè duizelig en misselijk. blije gevoelens waren vervolgens de rest van de avond ver te zoeken :grin:.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
daily zei:
die eerste keer waren roze dolfijntjes.
Klik om te vergroten...

mmm...dat schijnen goeie te zijn...maar misschien heb je de verkeerde dolfijnen ofzo...ik heb blauwe...zijn heerlijk
j
jeepeetravelLid
01-01-2024, 00:00
#16
HAd ik ook.

Ik gebruikte Beta blokkers voor mijn iets te hoge bloeddruk.
Deze Betablokkers blokken meer dan je lief is.

Idd geen euforisch, love gevoel. Wel opgefokte hartkloppingen zweet e.d.
Nu andere soort bloeddruk pillen en alles flex!!

Greetz,

JEE
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
misschien zat er gewoon geen mdma in, maar speed.

of misschien zijn je verwachtingen te hoog...want wat had je dan verwacht?

tis niet zo dat je uit het niets iedereen wil gaan knuffelen. dat kan wel, maar daarvoor moet je wel al in een melige bui zijn. uiteindelijk hangt het allemaal van je eigen stel hersenen af, en je lichaam.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet je zeker dat het geen Speedbollen waren?
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hij zegt toch duidelijk dat zijn gappies er wel knetter van werden?
Of delen je vrienden goeie drugs niet? Lijkt me sterk...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Allergies ben je niet. Dat had niet goed afgelopen dan. Je hebt gewoon rotzooi. De effecten lijken idd op die van mcpp/mccp (weetniet meer lol) En dat je vrienden er wel op spacen. Dat kan. Genoeg mensen spacen goed op mcpp. Gewoon andere pillen zoeken. Als het mogelijk is mdma kristallen. Eventueel laten testen. Zou jammer zijn als je hierdoor mdma laat vallen. Prachtige drug. Succes met het zoeken van de vitamine X.






Je kan ook een onderbroek over je hoofd heen trekken en de tango dansen. Daar is niemand allergies voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."