Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Modafinil gebruikt, maar heb teveel last van bijwerkingen. Wat ik hierboven lees, dat het alleen beetje helderder en minder moe maakt, dat is dus precies wat ik wilde bereiken ermee. Alleen dus schijnbaar niet voor mij weggelegd door de bijwerkingen. Hevige aanvallen van nervositeit, lichte angst, misselijkheid, wazig zien, slaperigheid!!!, verminderde eetlust. Na een uurtje of 2 was ik het echt spuugzat en dan moet je dus nog een paar uur, dus toen heb ik wat valeriaan ingenomen en dat hielp gelukkig wel tegen de bijwerkingen en toen voelde ik me wel goed. Toen de valeriaan uitgewerkt was, kwamen de bijwerkingen echter ook weer even hard terug. Weer valeriaan bijgenomen en uiteindelijk hoofdpijn gekregen. Dus hmmm niet zon fijne ervaring met modafinil. Mijn vraag is nog of de pillen gelaagd zijn, omdat ze zo lang kunnen werken of is dat niet zo? Er zit een breuklijn op de pillen, kun je dus ook een halve innemen of is dan een evt. verlengde afgifte teniet gedaan? (dat vraag ik niet voor mezelf btw, ik ben er klaar mee)"
"Hi, heb het nu een beetje gehad met XTC slikken. zal uitleggen waarom. Er zijn zgn. hangwap pillen in de omloop, waar je normaal gesproken lekker relaxed van wordt.. Iedereen die ik die pillen zie slikken, zakken in en zijn enorm relaxed, bijna niet meer aanspreekbaar en wel prettig uit hun dak.. Maar schijnbaar zit er iets in waar ik niet goed tegen kan. Paar jaar geleden al paar x meegemaakt, dat ik ontzettend moe wordt van zo'n hangwap pil.... En niet kan uitrusten door het oppeppende effect dat de andere stoffen in de pil hebben, maar ook niet kan genieten door het uitputtende gevoel wat ik ervan krijg... Dan is het alleen maar op de klok kijken en hopen dat het snel over gaat.. Nog meer bijverschijnselen die ik dan heb zijn: een verdoofde huid.. Heb een paar jaar geen pillen meer geslikt, maar laatste tijd weer begonnen. Nu steeds halve pil en dan de rest van de nacht hete thee drinken, ipv pillen bijslikken. Werkt erg goed moet ik zeggen. Het effect van de pil komt steeds terug en dat terwijl je maar zo weinig geslikt hebt. Op een avond nam ik weer een halve en ik trof het dus weer.. NOT... weer zo'n hangwap pil en mijn hele avond dus naar de klote.. Had echt zwaar moeite om erbij te blijven en was bang om out te gaan... (HALVE!!!) weer dat verdoofde gevoel in mijn huid en de jongens die zo een genomen hadden, zatten rustig onderuit gezakt op de bank, te spacen.... Ik kan er niet tegen. wát zit er in godsnaam in die zogenoemde hangwap pillen?! iets van Rophinol of GHB ofzo!?!?!? Ik heb het nu dus echt ff helemaal gehad ermee. Ik wil gewoon MDMA als ik een pil slik, dat gaat lekker, géén andere zooi. al helemaal niet iets waar ik duf/moe van wordt.... hoe voorkom ik dit??? testen is misschien een optie, maar dan moet ik wel eerst weten welke stof ze aan deze pillen toevoegen, waar ik niet tegen kan.."
"zommes zei: Testen is de optie. Klik om te vergroten... oke Zommes, maar dan weet ik nog niet welke stof het geweest is.. daarom hoopte ik dat iemand het me hier kan vertellen, als ik de pillen dan laat testen, weet ik welke ik wel kan nemen en welke absoluut niet.... Denk dat in bijna alle pillen wel een extra stofje zit!?"
"ok,maar mocht iemand die regelmatig pillen laat testen het denken te weten, dan houd ik me aanbevolen.."
"bedankt voor je reactie. Ik ben 32 dus dat is het probleem niet. Die pillen kan ik niet meer aankomen. Ik heb de rest weggegooid en dat was dom. ik had ze moeten bewaren. Ik ben iets meer erover te weten gekomen. Dat stofje zorgt ervoor dat je bloeddruk daalt... Ik heb van nature al een erg lage bloeddruk, daarom is dat dus niet goed voor mij en verklaart het gevoel om bijna "out" te gaan, dat is dus waarschijnlijk ook zo geweest. Mensen met een normale bloeddruk, zullen daar geen last van hebben. Hoe ik dat weet? Een kennis van ons is na het gebruik van zo'n pil opgenomen in het ziekenhuis... Met een extreem lage bloeddruk en heeft 3 infusen gehad om er weer bovenop te komen... Het ging bij hem zo fout, omdat hij ook nog eens 3 dagen niet had gegeten en 2 blows te snel gerookt had vlak voor hij die pil innam... maar weet zeker dat dát ermee te maken heeft....verklaart waarom ik er wel last van heb en de anderen niet. mannen hebben meestal al een hogere bloeddruk als vrouwen.."
"gewoon met een halve beginnen dat is zat... Mocht het je bevallen hier nog een gouden tip, waarvan ik ook wilde dat ik die 15 jaar geleden had... Warme thee (Zónder suiker!!!) zorgt dat het effect van de pil weer helemaal terugkomt. Je kunt dit echt nog uren lang herhalen.. Grote voordeel is dat je niet bij hoeft te slikken en dáárdoor ook minder kater zal hebben als wanneer je wél bij gaat slikken.. Ook is het niet bijslikken beter tegen het gewend raken aan de drugs op de langere termijn.. Je kan dan dus vaker plezier hebben van MDMA, met wederom lage dosissen.. Absoluut geen suiker, want suiker verminderd juist het effect van je pil. wat wel weer een goede EHBO oplossing is voor het geval het tegenvalt... Have FUN"
"Heroïne dat is dus echt de drugs die ik nog nooit heb uitgeprobeerd en niet van plan ben ook, maar ja wat wil je, ik was 16 en kreeg een relatie met een heroïne verslaafde, dat is geen pretje kan ik je zeggen, die relatie duurde 2,5 jaar dus ik weet wel wat zo'n verslaving inhoudt. Hoe jonger je begint, hoe kleiner de kans dat je er nog weer vanaf komt... hele trieste dingen gezien...mensen dood 'zien' gaan (niet letterlijk gelukkig) en in de goot zien liggen met een spuit in hun arm... beter wacht je nog héél lang met heroïne proberen... ongeveer tot je te horen hebt gekregen dat je ongeneeslijk ziek bent ofsow, dan maakt het toch niet meer uit"
"Bigvloei zei: Heey mensen, Wilde toch even mijn verhaal kwijt omdat er zo weinig over bekend is. Ik heb dit goedje in pellets van 0,25mg besteld, 100 stuks. Ik ben bekend met veel benzo's maar deze is toch wel echt vele malen potenter dan welke benzo dan ook. Het afkicken hiervan is echt een hel! En dat na slechts 1 week van gebruik. Daarom toch mijn persoonlijke ervaringen hiermee. Ondanks mijn hoge benzo tollerantie wist deze benzo mijn negatieve gevoelens met slechts één pellet te onderdrukken. Het nadeel, deze werkt niet heel lang. Na 2 uur al sterke cravings om bij te nemen en heb soms zelfs 3 pellets genomen om te kunnen slapen. Ik heb geprobeerd cold turkey af te kicken van deze benzo maar dit is echt niet te doen. Ik heb mijzelf al dagen echt vreselijk gevoeld en echt extreem verward na 1 dag abstinent te zijn geweest. De grootste en vervelendste klachten waren: extreme vermoeidheid gepaard met verwardheid, geen fatsoenlijk evenwicht, extreme dromen (nachtmerries), niet en/of slecht kunnen slapen, zweet aanvallen en verlies van eet en drinklust. Ik ben nu begonnen om te taperen om deze afkickverschijnselen tot een minimum te beperken. Ik kan 1 dag zonder maar de dag daarna is niet te verdragen. Heb echt bijna het idee een beroerte te krijgen en kan niet normaal functioneren. Het enige wat ik kan en wil is in bed liggen maar slapen is onmogelijk. Ik zit te twijfelen over te stappen op clonazolam vanwege de langere werkingsduur. Ik probeer de hele dag overdag niets te nemen en neem dan savonds een halve pellet in. Dit gaat vooralsnog redelijk. Kijk echt uit met deze research chemical. Dit is echt een gevaarlijk goedje. Het heeft je binnen een week in zijn greep en de afkickverschijnselen zijn niet te vergelijken met enig ander middel waar ik ooit verslaafd aan ben geweest. Lichamelijke verslaving ervan is dus heel snel het geval. Gebruik dit goedje liever niet en anders echt maar voor 1x in de zoveel tijd. Groeten en stay safe Klik om te vergroten... Als je dit ervaart bij afkicken van een benzo zou ik een andere benzo gebruiken om mee af te kicken. Niet degene die het veroorzaakt."
"lol ik heb wel eens mensen meegemaakt, die zichtbaar uit hun dak waren, maar vol bleven houden dat ze niks merkten..... (was hun beleving) je zou toch niet onder die categorie vallen?! uit je dak gaan, is ook jezelf laten gaan... psyche van een mens is sterk en als je denkt dat het geen invloed op je heeft, kan dat de werking ook beïnvloeden..."
"okay dus het is de bijwerking van het zelf fabriceren van die zooi. pfff. ik zag het pas op t.v. bij dr phil ofzo , kan ook Oprah geweest zijn, een amerikaanse talkshow in ieder geval, daar gingen ze een paar krokodil verslaafden eraf helpen. Inderdaad heb je maar kort te leven, het is puur zelfmoord om ermee te beginnen dus, maar ja wel snel uit je lijden verlost. p.s. moet toch vreselijk pijn doen die wonden? maar ja dat voel je zeker niet als je door blijft gebruiken.. bij de tweede link, het tweede filmpje is mooi te zien hoe die huid groen wordt, bizar, maar ja het is dan ook puur vergif wat je in je spuit p.s.p.s. (toch wel onder de indruk) je vraagt je af hoe mensen er op komen om zoiets te maken, sta je op een dag op en denk je ; goh ik ga eens codeine benzine en zwavel bij elkaar in een pannetje gooien en kijken wat het met me doet????? dat op zich vind ik al gek.. wat ik ook gek vind is, dat al die gifstoffen moeten zorgen dat je je héél naar voelt, schijnbaar is de werking van die synthetische morfine/heroïne (whatever) zó sterk, dat het die pijn, misselijkheid etc.etc. ook wegneemt?"