Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Liefde is gelijk een nachtje op de X , Alles gaat heel goed in het begin en je lijkt te zweven TOT dat de afkickt begint"
"PrivéFeesje Vrijdag een zalig feesje gehad met mijn vaste vriendengroep en 2 kameraden van mijn neef, hemzelf inclusief! We zijn een Fles lachgas van 100 € gaan halen en hebben die samen gekraakt tot ze helemaal leeg was! Kwijtgaan van de balonnen in de living van ne maat is wel Chill want ge hoeft niet te vrezen voor reacties als ge op u zak gaat :d , meestal is ene toch niet aan het leuren aan een ballon en kan die je meestal nog net tegenhouden als je dreigt te vallen. Conclusie van die avond : Beregoed geamuseerd ( van 19:00 tot 03:00 ) met een Fles lachgas van 100 € voor 7 man + een bakske Jup van 33cl en tssndoor nog een G'ke da valt zo op'n 30 €, ik weet als ik ga stappen en amuseer me goed dat er ook snel 40 € uitgegeven is ! Zo'n feesje met ballonnen is echt wel de moeite om eens te proberen ! Welke ervaring hebben jullie met Lachgas ?"
"Die kerel heeft voor prachtige muziek gezorgd , de Film 'Trainspotting' met zijn muziek is super!"
"meisje20 zei: 3 Joints per jaar ofzo. Ik moet echt eens gaan minderen. Klik om te vergroten... Heu ?! Ik denk niet dat ge met een probleem zit :d"
"Zoals ze in family Guy zeggen moet ge u x factor weten te vinden , dat betekend de reden die je hebt voor Beginne te roken. Als je die weet dan kan je die factor negeren of verwijderen. Bij het gevoel van een jointje te willen roken Gwn iets anders doen !"
"proficiat , keep up the good work :d"
"Daar heb ik ook al zovaak aan gedacht omdat het zo makkelijk en onopvallend is voor in de klas ofzo :d"
"dat heb ik nog niet meegemaakt maar maak je geen zorge zou ik zeggen!"
"Pille schijve bolle snoepkes danscaramelle .."
"als de pille op zijn is de chocola welkom"