Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb nog maar 2 x < een pil gebruikt, maar beide keren geen euforie beleefd. Als ik naar mijn vrienden kijk, is het echter heus wel mogelijk om na een halve heeeel euforisch te worden! Ben ik nou echt zo'n ijskonijn? Of is er nog hoop? Ik zoek lotgenootjes De enige effecten die ik met xtc bereik zijn nare effecten: ik val bijna flauw, word misselijk, krijg hoofdpijn, koud en warm tegelijk... Weinig fijns. Ik krijg er niet eens heel veel energie van: ik voel me alleen wel wakker en als ik pijn had, is die weg. Maar ja... daar heb ik alle vervelende bijwerkingen geloof ik niet meer voor over . En door die bijwerkingen heb ik ook niet echt de neiging om er nog een halve achteraan te nemen. (3/4 is nu mijn record). Ik heb nu het idee dat ik maar beter op kan geven en voortaan maar weer alcohol ta nuttigen (daar heb ik euforischere momenten mee beleefd). Maar ja... daar word je doodmoe van! Wat nu?"
"hmmm jammer... dan zal ik toch wel allergisch zijn of zo? de mensen om mij heen zijn nl. wel euforisch. van misselijkheid en hoofdpijn had ik de eerste keer niet echt last. toen viel ik alleen ook bijna flauw bij de inslag. daarna ging het goed en voelde ik mij gewoon een paar uur lang erg wakker. ik vond de mensen om mij heen voor mijn gevoel gewoon net zo lief als ik ze anders ook had gevonden en de muziek was ook net zo intens als anders. ik had trouwens ook wel last van een trekkende kaak. die eerste keer waren roze dolfijntjes. de tweede keer weet ik helaas niet eens wat het was, maar de mensen om mij heen hadden toen al gebruikt en die waren erg tevreden. eerst nam ik iets minder dan een halfje... ik merkte niks, kreeg alleen hoofdpijn. 2 uur later het tweede halfje. toen voelde ik mij gewoon licht in mijn hoofd (en lijf), daarna werd ik weer echt tè duizelig en misselijk. blije gevoelens waren vervolgens de rest van de avond ver te zoeken ."
"Ja! Heb ik ook. Maar niet zo extreem... Eigenlijk gewoon een beetje een koortsig gevoel"