Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe "je laten gaan" als hij inslaat

Hoe "je laten gaan" als hij inslaat

91 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gwn een beetje dansen en kijken naar andere die het al lang voelen dan komt het wel op !
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok dus als ik een halve neem, wanneer moet ik de andere helft nemen? Zodra de 1e helft begint te werken? Heb trouwens 2 noten, dus verstandig als ik telkens halfjes neem, neem ik aan :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
beginnen met een halfje, en een uur na inname het andere halfje erbij :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
In uit je bol heb ik eens gelezen dat een warme douche goed helpt, misschien handig voor het feest?
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#5
met een halvie beginnen knalt ie ook niet zo hard in.
of gewoon ff buiten chille of liggen met je ogen dicht met chille muziek op
anders die 5 minuten voor lief nemen en gaan met die banaan :rock:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
de pil slaat bij mij altijd heel raar in ben ik met iemand aan het praten nergens last van en dan in 1 keer boem en dan word ik de muziek in getrokken
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voel je je niet gewichtloos?
Ik wel, het kost me geen moeite meer om te lopen, alsof ik over de wolken loop :grin:
Heerlijk.
p
perzikLid
01-01-2024, 00:00
#8
gekkehenkie zei:
Voel je je niet gewichtloos?
Ik wel, het kost me geen moeite meer om te lopen, alsof ik over de wolken loop :grin:
Heerlijk.
Klik om te vergroten...

jaaaa
helemaal licht worden alsof de zwaartekracht met 50% verminderd is...
daarme dat je zo enthousiast begint te dansen
die lichtheid voelt lekker
mmmmmm
een lekker pilletje zal der binnekort toch nog wel eens ingaan
had de laatste tijd meer op speed uitgegaan
en das toch maar een vuil goedje uiteindelijk :confused:

lang leve de goeie xtc!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marla Singer zei:
Ik moest vroeger altijd standaard kotsen als mijn pilletje insloeg. Als ik eenmaal alles eruit had gegooid, voelde ik me weer kiplekker. Even een glaasje water drinken, kaugompje en dan heerlijk dansen...
Klik om te vergroten...
dat is wel een nadeel er van sta je op de dans vloer in 1 keer :kots: beetje rond kijken en weer verder gaan iedereen loeren van wat doet die gek nou dan
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
raizeredge zei:
Marla Singer zei:
Ik moest vroeger altijd standaard kotsen als mijn pilletje insloeg. Als ik eenmaal alles eruit had gegooid, voelde ik me weer kiplekker. Even een glaasje water drinken, kaugompje en dan heerlijk dansen...
Klik om te vergroten...
dat is wel een nadeel er van sta je op de dans vloer in 1 keer :kots: beetje rond kijken en weer verder gaan iedereen loeren van wat doet die gek nou dan
Klik om te vergroten...

Ja achteraf gezien inderdaad best wel naar. Vroeger had ik er echt schijt aan als ik in het openbaar even moest kotsen..... Deed dat echt open en bloot als ik midden op het danspodium stond. :rolleyes:
j
jooztLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben zelf niet echt een hele regelmatige gebruiker ik doe het misschien eens in de 3 maanden, ik heb dan ook niet zo veel nodig om flink te spacen.

Ik zelf heb meestal als het echt inslaat de neiging dat ik gewoon even chill wil zitten, en pas als het een beetje door gewerkt is dat ik wil gaan dansen.

Als je sterke pillen hebt is het chiller als je gewoon een halve of zelfs een kwart tegelijk neemt. Bij een kwart neem ik ze dan meestal om het kwartier en dan wordt het geleidelijk opgebouwd en blijft het happy gevoel langer hangen als het eenmaal goed werkt plus wordt je dan niet in een keer ontzettend wazig.
B
BertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik begin meestal ook met een halve, afhankelijk van hoe sterk je pil is natuurlijk.
Verder is het moeilijk om echt ergens aan te gaan denken, want dan ben je te gefocust op 1 ding, waardoor het op de één of andere manier meestal toch langer duurt voor hij inslaat.
Je moet wel goed onthouden dat het ergste wat er kan gebeuren, is dat je je misselijk kunt gaan voelen en misschien moet overgeven, meer niet, tenzij je het wel heel bont maakt. Maar als je niet meer dan 2 pillen gebruikt, kan het nooit zo erg worden, volgens mij.
Voor de rest ga ik meestal gewoon lekker dansen, met in m'n achterhoofd iets als 'over een half uurtje slaat m'n pil in, maar als het niet goed werkt, jammer dan, ik ben hier toch voor de mensen en de muziek en ook als het niet goed werkt, vind ik het leuk'. Meestal werkt het dan wel prima. Ook helpt het wel als je het wat vaker gedaan hebt, dan weet je wat beter wat je kunt verwachten.
En het schijnt te helpen als je je pil kapot bijt (vies!), dan slaat hij blijkbaar sneller in.

Mijn advies dus, samengevat:
Lekker beginnen met een halfje, deze kapot bijten, en in je achterhoofd houden dat er toch niet echt iets heel erg mis kan gaan. Voor de rest: lekker dansen en plezier maken en je realiseren dat de avond toch wel leuk wordt, ook als het niet zo goed zou werken. Succes!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
deze tips kan ik goed gebruiken :grin:
heb zelf ook altijd last van dat hij te hard kan gaan inslaan,, als hij rustig opkomt is er niks aan het handje!!.. ik ga volgend weekend denkik maar weer eens een mdmatje doen :hearteyes: mischien met wat pep erbij.. een lekker lijntje ervoor neemt de zenuwen bij mij wel lekker weg :P
jaah ik ben redelijk zenuwachtig omdat niet de vorge x maar de 2 keren daar voor fout waren gegaan:confused: vet opgefokt en de hele tijd amar drinken daardoor kotzen en alleen willen dat het uit gaat werken,, kut blauwe en witten sjes:P.. ik heb een trauma aan die kutpillen,, maar de andere pillen :hearteyes:
deze week maar eens bacarditjes halen :hearteyes:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan je beter een paar biertjes drinken om minder zenuwachtig te worden.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
word ik alleen maar misselijk vab :wink:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja voor mij ook geen bier voor ik een pilletje neem,soms eens speed als ik moe begon te worden na een nacht op de pillen.je moet tenvolle van je pilletje(s) kunnen genieten vind ik (een ballon lachgas is wel zéér tof tussendoor) :rock:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#17
040_Eindhoven zei:
Speed remt alleen maar het 'love' gevoel van de MDMA, waarom zou je dat willen?
Klik om te vergroten...

blijkbaar wil die zeggen: mdma en speed zijn de beste COMBO...

ciao
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#18
gewoon lekker pilletje droppen, lekker muziekje opzetten, lichten wat dimmen, lekker op je gemak op de bank/stoel/bed gaan hangen/zitten/liggen, sigaretje erbij. kun je geen muziek opztten i.v.m. geluidsoverlast gebruik dan een koptelefoon (voel je de bass lekker door je hoofd gaan!) en lekker relaxen, dan slaat ie vanzelf in, en die 5 min. vliegen daar ontkom je niet aan gewoon over je heen laten gaan!
ga je stappen dan pilletje droppen, zaal binnen gaan, en lekker luisteren naar de muziek, en kijk naar de lichtshow en hoe dat samen gaat met de muziek. voel de bass door je lijf gaan en voor je het weet is de pil ingeslagen en ga je lekker losssssss.
have fun!
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdens een feest pasgeleden had ik mijn eerste x XTC gebruikt. Ik had pillen van +- 120mg genomen.
Eerst een half,toen voelde ik niks. 2 uur later de andere helft. En toen na 20 minuten BOEM,in een keer sloeg die ik. Ik wist dat er een moment kwam van inslaan. Maar ik wist niet dat het zo heftig was. Ik dacht,als ik dit 4 uur blijf voelen. Hierdoor raakte ik in paniek,alles ging draaien,voelde me niet goed,kreeg angst,moest kotsen.
Hierop heb ik een lijn coke genomen,want dat verminderde de inslag. Daarna werd ik wat rustiger nadat ik even ergens rustig heb gestaan. Daarna ging alles goed,ik voelde me goed,sociaal etc,maar geen love gevoel,maar voor de rest perfect,daarna nog wat halfjes genomen aangezien je die inslag dan niet meer zo heftig voelt.

Maargoed,nu wil ik het zeker nog een keer doen. Maar ik ben bang voor de inslag,dat ik weer in paniek raak omdat ie zo hard inklapte,wist niet wat ik voelde.
Wil wel dan pillen met minder MG erin nemen,en een snuif coke voordat ie inslaat.

Heeft iemand tips.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon weer een halfje nemen en deze keer wachten tot deze inslaat, heb geduld. En verder: Lees dit topic door, er staan genoeg tips in! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."