Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe "je laten gaan" als hij inslaat

Hoe "je laten gaan" als hij inslaat

91 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan je beter een paar biertjes drinken om minder zenuwachtig te worden.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
word ik alleen maar misselijk vab :wink:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja voor mij ook geen bier voor ik een pilletje neem,soms eens speed als ik moe begon te worden na een nacht op de pillen.je moet tenvolle van je pilletje(s) kunnen genieten vind ik (een ballon lachgas is wel zéér tof tussendoor) :rock:
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed remt alleen maar het 'love' gevoel van de MDMA, waarom zou je dat willen?
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,

Morgen is t weer zover :grin:
Lekkere note bikke :xtc: :grin:

Maar nu had ik een vraag:

Wat is de beste methode om je over te geven aan de pil?
Omdat ik nogal vaak de neiging heb om ergens controle over te hebben, zoals vorige keer, nou toen wist ik het wel, het enige dat ik wou was naar huis en slapen, omdat ik te hard ging en wou dat het over ging.

Dus hoe doe ik dat, waar moet ik aan denken, wat moet ik doen om me bij het inslaan te laten gaan? :confused:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien kun je beter met een halve beginnen, dan is de inslag ook niet zo denderend hard waarschijnlijk. Ik weet niet of je uit gaat of thuis gaat gebruiken maar als je thuis bent gewoon even gaan liggen en denken dat het geweldige gevoel elk moment kan gaan komen... en als je uit gaat gewoon even buiten gaan zitten op een rustig plekje met dezelfde gedachte...
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#7
zorgen dat je geen verplichtingen hebt verzaakt, dat werkt vaak wel voor je mindstate, en zorgen dat je ook echt de tijd hebt om te spacen, dat je hem rustig uit kunt laten werken, maar vooral, zorg dat je ergens in op kunt gaan, dan houd je je gedachten ergens anders, en vooral natuurlijk, denk aan de goede dingen die je zijn overkomen, probeer je geest van die pil af te houden, je hebt hem al geslikt, hij gaat komen, dus geef je maar over, dan maak je er de beste chill van!

succes! :smoke:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahaha mijn god wat een avatar! :tearsofjoy: :grin:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok dus als ik een halve neem, wanneer moet ik de andere helft nemen? Zodra de 1e helft begint te werken? Heb trouwens 2 noten, dus verstandig als ik telkens halfjes neem, neem ik aan :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
beginnen met een halfje, en een uur na inname het andere halfje erbij :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
In uit je bol heb ik eens gelezen dat een warme douche goed helpt, misschien handig voor het feest?
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga niet naar een feest, ik ga naar iemand toe, gewoon thuis, die kerel woont op zichzelf :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
W8en dat de bass je lichaam begint te raken en dan emegaan :hearteyes:
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon je overgeven zoals die knakkert in je avatar :stoned:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#15
met een halvie beginnen knalt ie ook niet zo hard in.
of gewoon ff buiten chille of liggen met je ogen dicht met chille muziek op
anders die 5 minuten voor lief nemen en gaan met die banaan :rock:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
de pil slaat bij mij altijd heel raar in ben ik met iemand aan het praten nergens last van en dan in 1 keer boem en dan word ik de muziek in getrokken
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voel je je niet gewichtloos?
Ik wel, het kost me geen moeite meer om te lopen, alsof ik over de wolken loop :grin:
Heerlijk.
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jackthetripper zei:
Lesje dus wel geleerd....natuurlijk geen verkeer in met een pil in je mik....en al helemaal niet denken dat je weet wanneer een pil gaat inslaan! :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ken het gevoel, stomme actie trouwens maar goed. Samen met vrienden uitgaan en ik destijds (als enige die een rijbewijs had) rijden. De heenweg lukte wel, maar de terugweg....
Reed toen trouwens ook 40, want ik zag de weg niet meer. Kan er achteraf wel om lachen, maar echt verschrrrikkkkelijkkkk dom en levensssgevaarlijk natuurlijk. Kan het ook niemand aan bevelen. Eénmaal op een B weg had iemand zonder pillen en zonder rijbewijs maar wel met de nodige rij ervaring (ook daadverkeerd, kan het nog steeds niet goed praten maar goed) de stuur over genomen

Maar goed ben nu 6 jaar verder en een stuk verstandiger geworden gelukkig en daar ben ik ook verschrikkelijk blij mee
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Windhoos zei:
Jackthetripper zei:
Lesje dus wel geleerd....natuurlijk geen verkeer in met een pil in je mik....en al helemaal niet denken dat je weet wanneer een pil gaat inslaan! :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ken het gevoel, stomme actie trouwens maar goed. Samen met vrienden uitgaan en ik destijds (als enige die een rijbewijs had) rijden. De heenweg lukte wel, maar de terugweg....
Reed toen trouwens ook 40, want ik zag de weg niet meer. Kan er achteraf wel om lachen, maar echt verschrrrikkkkelijkkkk dom en levensssgevaarlijk natuurlijk. Kan het ook niemand aan bevelen. Eénmaal op een B weg had iemand zonder pillen en zonder rijbewijs maar wel met de nodige rij ervaring (ook daadverkeerd, kan het nog steeds niet goed praten maar goed) de stuur over genomen

Maar goed ben nu 6 jaar verder en een stuk verstandiger geworden gelukkig en daar ben ik ook verschrikkelijk blij mee
Klik om te vergroten...

Haha...ik ben dus gelukkig niet de enigste :wink:
Toen wij in die auto zaten wilden we zo graag naar huis...daar hadden we de rest van onze lekkernijen (pillen+ghb) dus daar "pepten" we elkaar mee op: "Kom op joh...nog ff volhouden...dan zijn we zo thuis...dan kan en mag je los". Nou geloof maar dat je dan naar huis wil! :stoned:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
gister had ik geslikt
en toen gingen we naar een jongen, op de fiets
En onder het fietsen sloeg hij in ^^, Heerlijk Kvroeg meteen om een knuffel midden op de weg :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."